search
ΣΑΒΒΑΤΟ 20.04.2024 03:49
MENU CLOSE

Μία στις δύο «επισκέψεις» σε ηλεκτρονικό κατάστημα έγινε από κινητό

14.04.2020 10:48
Επτά στα 10 e-shops ενημερώνουν ελλιπώς τους καταναλωτές - Τι ισχύει με το δικαίωμα υπαναχώρησης - Media

 

Αλλαγές στις καταναλωτικές συνήθειες των Ελλήνων φέρνει η πανδημία του COVID-19. Η αύξηση της επισκεψιμότητας σε online καταστήματα και η άνοδος των ηλεκτρονικών παραγγελιών μέσω κινητού τηλεφώνου είναι κάποιες μόνο από αυτές τις αλλαγές. Ο περιορισμός της μετακίνησης των πολιτών επηρέασε θετικά την επισκεψιμότητα των ηλεκτρονικών καταστημάτων στους περισσότερους κλάδους του ηλεκτρονικού εμπορίου. Το 54,4% των επιχειρήσεων του κλάδου είδε την επισκεψιμότητα του eshop να αυξάνεται, το 12,50% απαντά ότι παρέμεινε σταθερή, ενώ υπάρχει και ένα 28,6% που δηλώνει ότι μειώθηκε.

Επίσης, διαπιστώνεται γενική αύξηση των online παραγγελιών και αφορά στην πλειονότητα των κλάδων των ηλεκτρονικών καταστημάτων. Το 52,2% των eshops δηλώνει ότι οι παραγγελίες αυξήθηκαν, το 8,09% ότι παρέμειναν σταθερές, ενώ το 31,62% απαντά ότι μειώθηκαν και το 8,09%.

Στο μεταξύ, σύμφωνα με τα αποτελέσματα έρευνας με θέμα “Οι προκλήσεις για το e-commerce και η επόμενη ημέρα”, που διεξήχθη από την εταιρεία Plushost.gr, διαπιστώνεται μεγάλη αύξηση στην επισκεψιμότητα των eshops από τη χρήση των κινητών τηλεφώνων. Το 52,85% των 288 ηλεκτρονικών καταστημάτων, που συμμετείχαν στην έρευνα, απαντά ότι αυξήθηκε η επισκεψιμότητα από κινητά τηλέφωνα, το 16,73% ότι παρέμεινε σταθερή και το 16,35% ότι μειώθηκε.

Την ίδια στιγμή, η πλειονότητα των ηλεκτρονικών καταστημάτων διαπιστώνει αύξηση της επισκεψιμότητας από τη χρήση των μεγάλων οθονών. Για το 39,15% των eshops η επισκεψιμότητα μέσω desktop αυξήθηκε, για το 29,84% παρέμεινε σταθερή, ενώ για το 15,12% (39) μειώθηκε.

Αύξηση τζίρου

Η έρευνα δείχνει, εξάλλου, ότι η πλειονότητα των ηλεκτρονικών καταστημάτων είχε αύξηση του τζίρου την περίοδο του COVID-19. Το 17,71% απαντά ότι ο κύκλος εργασιών αυξήθηκε πάνω από 60%, το 35,42% ότι ενισχύθηκε έως και 60% και το 4,86% ότι παρέμεινε σταθερός. Ένα ποσοστό 25,35% απαντά ότι μειώθηκε έως και 60% και ένα 16,67% ότι μειώθηκε πάνω από 60%.

Αύξηση παρατηρείται και στο Μέσο Όρο της παραγγελίας για την πλειονότητα των ηλεκτρονικών καταστημάτων, που συμμετείχαν στην έρευνα. Το 13,54% διαπιστώνει ότι αυξήθηκε πάνω από 60%, το 28,47% έως 60%, το 17,36% ότι έμεινε σταθερός, ενώ το 19,7% ότι μειώθηκε έως 60% και το 20,83% ότι έπεσε πάνω από 60%.

Ο ρόλος των social media

Τα social media – σύμφωνα με την έρευνα – αποτελούν ένα από τα βασικά κανάλια, που τροφοδοτούν με επισκεψιμότητα τα ηλεκτρονικά καταστήματα. To 43,70% των εταιρειών του δείγματος δηλώνει ότι αυξήθηκε η επισκεψιμότητά τους μέσω social media, το 28,5% ότι παρέμεινε σταθερή και το 19,3% ότι μειώθηκε.

Ένα άλλο ενδιαφέρον εύρημα της μελέτης είναι ότι η αύξηση της επισκεψιμότητας ενισχύεται, κυρίως, από νέους χρήστες. Το 61,03% των εκπροσώπων των ηλεκτρονικών καταστημάτων απαντά θετικά στην ερώτηση αν η κρίση της πανδημίας έφερε νέους πελάτες στα eshops, ενώ το 28,68% έχει αντίθετη άποψη.

Επίσης, η έρευνα επιβεβαιώνει ότι σε μεγάλη πληγή για το ecommerce εξελίσσεται η παράδοση των παραγγελιών, που γίνονται από εταιρείες courier. Αυτό, τουλάχιστον, δηλώνει το 66,91% των ερωτηθέντων, ενώ την αντίθετη άποψη έχει το 22,79% (66).

Πηγή sepe.gr

google_news_icon

Ακολουθήστε το topontiki.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις.

Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν.

ΡΟΗ ΕΙΔΗΣΕΩΝ

ΕΙΔΗΣΕΙΣ ΔΗΜΟΦΙΛΗ

Το topontiki.gr σέβεται όλες τις απόψεις, αλλά διατηρεί το δικαίωμά του να μην αναρτά υβριστικά σχόλια και διαφημίσεις. Οι χρήστες που παραβιάζουν τους κανόνες συμπεριφοράς θα αποκλείονται. Τα σχόλια απηχούν αποκλειστικά τις απόψεις των αναγνωστών.

ΣΑΒΒΑΤΟ 20.04.2024 03:33