16/12/2018 09:24:33
13.11.2009

Διαγωνισμός για διαφήμιση

Καλλιτεχνικό διαγωνισμό με θέμα την υπεύθυνη κατανάλωση αλκοόλ πραγματοποιεί η Αθηναϊκή Ζυθοποιία, με την υπογραφή της Heineken, καλώντας άτομα άνω των 18 ετών να δημιουργήσουν ένα διαφημιστικό video διάρκειας 45 δευτερολέπτων. Με αυτόν τον τρόπο, νέοι δημιουργοί θα αποτυπώσουν την έμπνευσή τους με «μηνύματα ευθύνης», συναγωνιζόμενοι για την καλύτερη δημιουργική ιδέα. Το video που θα κερδίσει θα αποτελέσει τη διαφήμιση της Heineken για την υπεύθυνη κατανάλωση που θα προβάλλεται στους κινηματογράφους από τις 17 Δεκεμβρίου.

Η ενέργεια αυτή εντάσσεται στο πλαίσιο των δράσεων της Αθηναϊκής Ζυθοποιίας και της Heineken για την προώθηση της ήπιας κατανάλωσης αλκοόλ. Η εταιρεία υλοποιεί ένα ειδικό πρόγραμμα δράσεων και πρωτοβουλιών που ενισχύουν τη σταδιακή, αλλά ουσιαστική κατανόηση από την κοινωνία της επίδρασης της «αλόγιστης» κατανάλωσης αλκοόλ. Στο πλαίσιο αυτό, η Heineken έχει ξεκινήσει συνεργασία με τη ΜΚΟ Νηφάλιοι στηρίζοντας το πρόγραμμα «Νηφάλιος Οδηγός», ενώ παράλληλα απευθύνεται με ειδικές ενέργειες τόσο στους εργαζομένους της όσο και στο ευρύ κοινό.

Οι ενδιαφερόμενοι θα βρουν όλες τις απαραίτητες πληροφορίες στο www.createresponsibly.gr ενώ οι υποψηφιότητες πρέπει να έχουν κατατεθεί μέχρι τις 30 Νοεμβρίου. Στις 4 Δεκεμβρίου θα αναδειχθεί ο νικητής, ο οποίος θα συνεργαστεί με τον γνωστό σκηνοθέτη Τάκη Ζερβουλάκο, προκειμένου να γίνει η παραγωγή του διαφημιστικού του με επαγγελματικό συνεργείο. Έτσι, από τις 17 Δεκεμβρίου ο μεγάλος νικητής θα είναι ο «νέος διαφημιστής» της Heineken στους κινηματογράφους.

ΣΧΟΛΙΑ

Το "Π" σέβεται όλες τις απόψεις, αλλά διατηρεί το δικαίωμά του να μην αναρτά υβριστικά σχόλια και διαφημίσεις. Τα σχόλια απηχούν αποκλειστικά τις απόψεις των αναγνωστών.