search
ΠΕΜΠΤΗ 28.03.2024 19:24
MENU CLOSE

Hyundai Ioniq: Το νέο υβριδικό αμάξι από την Κορέα

29.01.2016 08:44
Hyundai Ioniq: Το νέο υβριδικό αμάξι από την Κορέα - Media

Η ανάπτυξη της υβριδικής τεχνολογίας είναι μια από τις επιλογές των κατασκευαστών αυτοκινήτων, για να περιορισθεί η εξάρτηση μας από τα ορυκτά καύσιμα και να μειωθούν οι εκπομπές επικίνδυνων ρύπων στο περιβάλλον.

 

Η ανάπτυξη της υβριδικής τεχνολογίας είναι μια από τις επιλογές των κατασκευαστών αυτοκινήτων, για να περιορισθεί η εξάρτηση μας από τα ορυκτά καύσιμα και να μειωθούν οι εκπομπές επικίνδυνων ρύπων στο περιβάλλον.

Στη λίστα των νέων μοντέλων που χρησιμοποιούν υβριδικό σύστημα κίνησης, προστέθηκε και η πρόταση της Hyundai. Η κορεάτικη αυτοκινητοβιομηχανία παρουσίασε στη Νότια Κορέα, το νέο μοντέλο Ioniq. Πρόκειται για μια πρόταση η οποία αποκαλύπτει τεχνολογικές καινοτομίες, που αναβαθμίζουν την απόδοση των υβριδικών συστημάτων κίνησης και βελτιώνουν την οικονομία στο καύσιμο. Επίσης, η ειδική κατασκευή του εξασφαλίζει την δυνατότητα να παράγονται χωρίς πολλές τροποποιήσεις τρεις οικολογικές εκδόσεις. Η μια είναι αμιγώς ηλεκτρική, η δεύτερη plug-in υβριδική(φορτίζονται οι μπαταρίες και από το ηλεκτρικό δίκτυο) και η τρίτη υβριδική. Η εταιρεία θεωρεί ότι έχει επιτύχει μια παγκόσμια πρωτιά, σε αυτόν τον τομέα.

Το κορεάτικο αυτοκίνητο διαθέτει ελαφρύ αμάξωμα το οποίο κατασκευάζεται με νέες μεθόδους. Για την κατασκευή του πλαισίου, χρησιμοποιήθηκε σε ποσοστό 53% υπερ-υψηλής αντοχής χάλυβας και ελαφρύ αλουμίνιο. Μερικά τμήματα, όπως το καπό, η πίσω πόρτα και διάφορα εξαρτήματα της ανάρτησης κατασκευάζονται από αλουμίνιο. Το αποτέλεσμα στη ζυγαριά δικαιώνει τους μηχανικούς, γιατί είναι ελαφρύτερο κατά 12.6 κιλά σε σχέση με ένα αντίστοιχο μοντέλο συμβατικής κατασκευής.

Η υβριδική διάταξη απαρτίζεται από έναν κινητήρα εσωτερικής καύσης και έναν ηλεκτροκινητήρα. Ο κινητήρας που χρησιμοποιήθηκε ανήκει στη νέα γενιά των μονάδων Kappa GDi, έχει χωρητικότητα 1.600 κ.εκ. και αποδίδει 105 ίππους.

Οι συστοιχίες των μπαταριών λιθίου, τοποθετήθηκαν σε επιλεγμένα σημεία του αμαξώματος για να εξασφαλισθεί το χαμηλό κέντρο βάρους. Καταλαμβάνουν χώρο στο κάτω τμήμα του πλαισίου και προς τα εμπρός. Η μεταδοση της ισχυος στους τροχούς γίνεται μέσω ενός κιβωτίου διπλού συμπλέκτη (DCT) το οποίο σχεδιάστηκε για την υβριδική έκδοση.

google_news_icon

Ακολουθήστε το topontiki.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις.

Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν.

ΡΟΗ ΕΙΔΗΣΕΩΝ

ΕΙΔΗΣΕΙΣ ΔΗΜΟΦΙΛΗ

Το topontiki.gr σέβεται όλες τις απόψεις, αλλά διατηρεί το δικαίωμά του να μην αναρτά υβριστικά σχόλια και διαφημίσεις. Οι χρήστες που παραβιάζουν τους κανόνες συμπεριφοράς θα αποκλείονται. Τα σχόλια απηχούν αποκλειστικά τις απόψεις των αναγνωστών.

ΠΕΜΠΤΗ 28.03.2024 19:24