11/12/2018 11:26:39
3.3.2016 / ΧΡΥΣΟΥΛΑ ΠΑΠΑΙΩAΝΝΟΥ
Δημοσιεύτηκε στο ΠΟΝΤΙΚΙ, τεύχος 1906 στις 03-03-2016

Τα Όσκαρ που θα θυμόμαστε ως «η νίκη του Λεονάρντο ντι Κάπριο»

Τα Όσκαρ που θα θυμόμαστε ως «η νίκη του Λεονάρντο ντι Κάπριο» - Media
 
Αφού κόπασε η «σκόνη» και η… χρυσόσκονη της λαμπερής τελετής, ας δούμε μερικές στιγμές της φετινής απονομής. Και ναι, όπως θα διαβάσετε, ο Λεονάρντο ντι Κάπριο «παίζει» σε πολλές από αυτές…
 
Ας το παραδεχθούμε. Την 88η τελετή απονομής των βραβείων της Αμερικάνικης Ακαδημίας Κινηματογράφου θα τη θυμόμαστε κυρίως για έναν λόγο: Ο Λεονάρντο ντι Κάπριο κράτησε επιτέλους στα χέρια του το χρυσό αγαλματίδιο για την ερμηνεία του στην «Επιστροφή». Ο «αγώνας» του τόσα χρόνια να πάρει το Όσκαρ είχε γίνει viral τις τελευταίες ημέρες – μέχρι και video game κυκλοφόρησε όπου ο «Λίο» προσπαθεί να εξολοθρεύσει τους αντιπάλους του. Αλλά τέλος καλό, όλα καλά…
 
Μπορεί το «Mad Max: Ο δρόμος της οργής» να συγκέντρωσε τα περισσότερα βραβεία, έξι στο σύνολο, το «Spotlight» όμως αναδείχθηκε η καλύτερη ταινία. Ενώ ο ο Αλεχάντρο Ινιαρίτου έγινε ο τρίτος σκηνοθέτης στην ιστορία του θεσμού που κερδίζει το Όσκαρ (αυτήν τη φορά για την «Επιστροφή») σε δυο συνεχόμενες χρονιές μετά τους Τζον Φορντ και Τζόζεφ Μάνκιεβιτς.
 
Η ΠΙΟ ΑΞΕΧΑΣΤΗ ΕΜΦΑΝΙΣΗ. Ας ξεκινήσουμε από τη… λάμψη και την ομορφιά. Την είχε στον υπέρτατο βαθμό η Σαρλίζ Θερόν. Με μια φλογερή κατακόκκινη τουαλέτα Dior και βαθύ ντεκολτέ, η πανέμορφη ηθοποιός τράβηξε πάνω της όλα τα βλέμματα. Και η εμφάνισή της ήταν τελείως στον αντίποδα του ρόλου της στο «Mad Max», όπου εμφανίζεται ως δυναμική μονόχειρ «Φουριόζα» που οδηγεί σαν άντρας, φέρεται σαν άντρας και θυμίζει άντρα… Η ταινία, βέβαια, χαρακτηρίστηκε μετα-φεμινιστικό μανιφέστο αφού είδαμε επιτέλους την πιο action woman του κινηματογράφου.
 
ΣΗΚΩΣΕ ΤΟ ΟΣΚΑΡ, «ΤΙΝΑΞΕ» ΤΑ SOCIAL MEDIA. Οι αντιδράσεις στα social media όταν ακούστηκε το όνομα του Λεονάρντο ντι Κάπριο έσπασαν το ρεκόρ που είχε μέχρι τώρα η selfie της Έλεν ντε Τζενέρις το 2014, που ήταν 255.000 tweets το λεπτό. Πόσα tweets προκάλεσε ο Λίο το λεπτό; 440.000!
 
Ο ΠΛΑΝΗΤΗΣ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΔΕΔΟΜΕΝΟΣ. Η ακτιβιστική του δράση για το περιβάλλον είναι πια γνωστή. Έτσι, όταν ο Ντι Κάπριο βραβεύτηκε, εκτός από τις κλασικές ευχαριστίες, μίλησε για το περιβάλλον με λόγια συγκινητικά. «Πρέπει να στηρίζουμε ηγέτες απ’ όλο τον κόσμο που δεν μιλούν για τις μεγάλες επιχειρήσεις, αλλά για όλη την ανθρωπότητα, για τους ιθαγενείς, για τα δισεκατομμύρια των μη προνομιούχων που θα επηρεαστούν περισσότερο από την κλιματική αλλαγή. Για τα παιδιά των παιδιών μας και για όλους όσων οι φωνές πνίγηκαν από τις πολιτικές της απληστίας. Σας ευχαριστώ όλους για αυτό το απίστευτο βραβείο σήμερα. Ας μην παίρνουμε αυτόν τον πλανήτη ως δεδομένο».
 
Η ΠΙΟ ΤΡΥΦΕΡΗ ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΑ. Είναι σίγουρα οι αγκαλιές και τα φιλιά προς τον Ντι Κάπριο από την Κέιτ Γουίνσλετ. Μπορεί πριν από πολλά χρόνια να τον άφησε να πεθάνει στη θάλασσα την ώρα που βυθιζόταν ο «Τιτανικός», αλλά η Γουίνσλετ είναι καλή του φίλη και τον λατρεύει. Οι αντιδράσεις της δείχνουν ότι μπορεί να χάρηκε και πιο πολύ από τον ίδιο τον Ντι Κάπριο. 
 
H LADY GAGA ΚΑΤΑ ΤΗΣ ΒΙΑΣ. Συνήθως κλέβει την παράσταση με τις ενδυματολογικές επιλογές της. Όχι ότι η τουαλέτα Brandon Maxwell πέρασε απαρατήρητη, αλλά αυτήν τη φορά η Lady Gaga έστειλε το μήνυμα κατά της σεξουαλικής βίας που λαμβάνει χώρα στις πανεπιστημιουπόλεις. Δίπλα της στη σκηνή εμφανίστηκαν θύματα σεξουαλικής βίας, ενώ την προλόγισε ο αντιπρόεδρος των ΗΠΑ Τζο Μπάιντεν.
 
ΟΣΚΑΡ ΜΕ ΑΡΩΜΑ ΕΛΛΑΔΑΣ. Ο μόνος Έλληνας υποψήφιος που έφυγε φέτος με τα χέρια γεμάτα. Ο Ελληνοαυστραλός Μιχάλης Παλαιοδήμος είναι ο διευθυντής φωτογραφίας της βραβευμένης πλέον με Όσκαρ Καλύτερης Ταινίας Μικρού Μήκους, «Shutterer». Μεγάλωσε στην Αθήνα, δούλεψε στην Αγγλία ως βοηθός παραγωγού σε εταιρεία που κάνει μουσικά βίντεο. Έχει δική του εταιρεία παραγωγής που κάνει ταινίες για περιοδικά μόδας.
 
Ο ΡΟΚΙ ΠΟΤΕ ΔΕΝ ΠΕΘΑΙΝΕΙ. Δάκρυσε όταν άκουσε ότι ο νικητής για το Όσκαρ β’ Ανδρικού Ρόλου ήταν τελικά ο Μαρκ Ράιλανς για τη «Γέφυρα των κατασκόπων». Και παρόλο που η ερμηνεία του Ράιλανς ήταν όντως καταπληκτική, η αλήθεια είναι ότι θέλαμε ο Σιλβέστερ Σταλόνε να το σηκώσει επιτέλους. Γιατί; Γιατί είναι ο ένας και μοναδικός Ρόκι Μπαλμπόα.
 

ΣΧΟΛΙΑ

Το "Π" σέβεται όλες τις απόψεις, αλλά διατηρεί το δικαίωμά του να μην αναρτά υβριστικά σχόλια και διαφημίσεις. Τα σχόλια απηχούν αποκλειστικά τις απόψεις των αναγνωστών.