Ακολουθήστε το topontiki.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις.
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν.
Φόρο τιμής στο επικό τραγούδι των Queen, Bohemian Rhapsody, αποτίει γνωστή μάρκα μπύρας που δημιούργησε μια διαφήμιση για το τραγούδι που «όλοι θα ήθελαν να έχουν τραγουδήσει».
Φόρο τιμής στο επικό τραγούδι των Queen, Bohemian Rhapsody, αποτίει γνωστή μάρκα μπύρας που δημιούργησε μια διαφήμιση για το τραγούδι που «όλοι θα ήθελαν να έχουν τραγουδήσει».
Το Bohemian Rhapsody «έκλεισε» τα 40 χρόνια του τον περασμένο Οκτώβριο και θεωρείται το πιο γνωστό και το πιο αγαπημένο τραγούδι παγκοσμίως, καθώς έχει πουλήσει περισσότερα από 6,5 εκατομμύρια αντίτυπα.
Ο κιθαρίστας των Queen, Brian May λέει πως ακόμα ακούει αυτό το τραγούδι στο αυτοκίνητο του. Και είναι εντυπωσιακό καθώς η εταιρεία όταν είχε πρωτακούσει το συγκεκριμένο τραγούδι, μια ροκ όπερα διαρκείας 6 λεπτών, είχε πει πως δε θα ακουστεί ποτέ στα ραδιόφωνα.
Για τον εορτασμό της 40ης επετείου, λοιπόν, η Heineken κυκλοφόρησε τη συγκεκριμένη διαφήμιση που πραγματικά «σπάει ταμεία»
Ακολουθήστε το topontiki.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις.
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν.
Το topontiki.gr σέβεται όλες τις απόψεις, αλλά διατηρεί το δικαίωμά του να μην αναρτά υβριστικά σχόλια και διαφημίσεις. Οι χρήστες που παραβιάζουν τους κανόνες συμπεριφοράς θα αποκλείονται. Τα σχόλια απηχούν αποκλειστικά τις απόψεις των αναγνωστών.