search
ΠΑΡΑΣΚΕΥΗ 29.03.2024 01:01
MENU CLOSE

Μελίνα Κανά

07.12.2009 07:09

Συνέπεια με νότες

Συνέπεια με νότες

Όταν ξεκινούσε την καριέρα της στη δεκαετία του ’80, το ελληνικό τραγούδι ήταν αλλιώς. Το έντεχνο μεσουρανούσε και η παράδοση ήταν κορώνα στο κεφάλι των τραγουδιστών. Η Μελίνα Κανά ισορροπούσε ανάμεσα στα δύο, όπως και η «σχολή της Θεσσαλονίκης» την οποία εξέφρασε. Έγινε πρωθιέρεια μιας μουσικής σχολής της οποίας οι κύριοι εκπρόσωποι ήταν άντρες. Η πορεία που ακολούθησε ήταν μία ευθεία γραμμή: από τον Σωκράτη Μάλαμα στον Θανάση Παπακωνσταντίνου, από τον Νίκο Ξυδάκη στον Παντελή Θαλασσινό. Τα γούστα άλλαξαν. Το «εντεχνο-παραδοσιακό» έπαψε να είναι μόδα. Η Μελίνα Κανά όμως δεν επηρεάστηκε από την εποχή. Κάποιος μπορεί να το θέσει ως έλλειψη ικανότητας προσαρμογής. Κανείς όμως δεν μπορεί να ισχυριστεί ότι η στάση της δεν ήταν απόλυτα συνεπής προς τις αρχές της. Στο ελληνικό τραγούδι οι αρχές είναι συχνά κάτι το ελαστικό. Προσαρμόζονται ανάλογα με τις εμπορικές ανάγκες των τραγουδιστών. Έτσι, άνθρωποι που ήταν συνοδοιπόροι της Μελίνας Κανά το γύρισαν στο ποπ (ή έστω στο εντεχνο-πόπ), τώρα που το κοινό δεν χαίρεται πια με ούτι και με νέι. Στον αντίποδα, εκείνη διαλέγει τον δεξιοτέχνη στο ούτι αρμένιο μουσικό Haig Yazdjian για παρτενέρ της στις εμφανίσεις της στο Μετρό, που ξεκινούν αύριο. Κάθε Παρασκευή και Σάββατο, η τραγουδίστρια θα παρουσιάζει στο κοινό αυτό που ξέρει να κάνει και όχι έναν αναγκαστικό μουσικό συμβιβασμό.

google_news_icon

Ακολουθήστε το topontiki.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις.

Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν.

ΡΟΗ ΕΙΔΗΣΕΩΝ

ΕΙΔΗΣΕΙΣ ΔΗΜΟΦΙΛΗ

Το topontiki.gr σέβεται όλες τις απόψεις, αλλά διατηρεί το δικαίωμά του να μην αναρτά υβριστικά σχόλια και διαφημίσεις. Οι χρήστες που παραβιάζουν τους κανόνες συμπεριφοράς θα αποκλείονται. Τα σχόλια απηχούν αποκλειστικά τις απόψεις των αναγνωστών.

ΠΑΡΑΣΚΕΥΗ 29.03.2024 00:52