21/10/2019 11:20:25

Επτά λόγοι για τους οποίους δεν κοιμάστε καλά

Επτά λόγοι για τους οποίους δεν κοιμάστε καλά - Media
 
Όλοι μας το έχουμε ζήσει: είναι αργά, είμαστε κουρασμένοι, έχουμε πέσει στο κρεβάτι, αλλά ο… Μορφέας αρνείται να μας πάρει στην αγκαλιά του.
 
Όλο και περισσότεροι άνθρωποι αντιμετωπίζουν πρόβλημα με τον ύπνο τους και αυτό έχει προβληματίσει τους ειδικούς, καθώς ο κακός ύπνος επηρεάζει συνολικά τη ζωή ενός ανθρώπου προς το χειρότερο.
 
Σύμφωνα, λοιπόν με άρθρο ειδικών της Αμερικανικής Ένωσης Ύπνου (American Sleep Association) που δημοσιεύτηκε στην Huffington Post, αυτοί είναι οι επτά βασικοί λόγοι που… καταστρέφουν τον ύπνο μας:
 
1. Πολλή καφεΐνη: η καφεΐνη είναι ένα ισχυρό διεγερτικό, το οποίο, όχι μόνο μπορεί να προκαλέσει αϋπνία, αλλά και να επιδράσει στην ποιότητα του ύπνου μας. Αν δεν θέλουμε ο καφές να… τριγυρίζει στο σώμα μας όταν πηγαίνουμε για ύπνο, καλό είναι να τον αποφεύγουμε έξι ώρες πριν πέσουμε στο κρεββάτι.
 
2. Έντονο στρες: το στρες φέρνει αϋπνία ή -στην καλύτερη περίπτωση- δύσκολο και κακό ύπνο και, ενδεχομένως, να προκαλέσει ακόμα περισσότερο στρες, προκαλώντας φαύλο κύκλο. Προσπαθήστε, όσο είναι εφικτό, να χαλαρώσετε πριν πέσετε για ύπνο.
 
3. Το περιβάλλον: απότομοι θόρυβοι, φως που μπαίνει από χαραμάδες, άλλοι εξωτερικοί παράγοντες μπορούν να σας επηρεάσουν στον ύπνο. Το σκοτάδι και η ησυχία, από την άλλη, παίζουν μείζονα ρόλο για τον… ερχομό του Μορφέα.
 
4. Πόνος στη μέση/πλάτη: επιδρά αρνητικά στην εξεύρεση βολικής θέσης για ύπνο και σας… βασανίζει. Οι ειδικοί συστήνουν ύπνο στην εμβρυακή στάση με ένα μαξιλάρι ανάμεσα στα πόδια για όσους έχουν πόνους στη μέση ή την πλάτη.
 
5. Ορμόνες: οι ορμόνες ρυθμίζουν σε μεγάλο βαθμό τη λειτουργία του σώματός σας και μια «αναστάτωση» μπορεί να ταράξει τον ύπνο σας. Αν διαπιστώσετε ζητήματα, επισκεφθείτε γιατρό, θα σας δώσει τις απαραίτητες λύσεις.
 
6. Αλκοόλ: παρά το γεγονός ότι ένα «ποτάκι» μπορεί να σας βοηθήσει να χαλαρώσετε πριν από το κρεβάτι, το αλκοόλ ενδέχεται να σας προκαλέσει άσχημο ύπνο, καθώς όσο ο οργανισμός σας το μεταβολίζει, τόσο ο ύπνος σας γίνεται πιο ελαφρύς και ταραγμένος.
 
7. Το βραδινό φαγητό: ένα κανονικό γεύμα λίγο πριν πέσετε στο κρεβάτι αποτελεί «εγγύηση» για κακό και ταραγμένο ύπνο, χωρίς καν να υπολογίσουμε το ενδεχόμενο δυσπεψίας και όξινου στομάχου. Αν πεινάτε, φάτε κάτι ελαφρύ και μακριά από καυτερά και λιπαρά φαγητά.

ΣΧΟΛΙΑ

Το "Π" σέβεται όλες τις απόψεις, αλλά διατηρεί το δικαίωμά του να μην αναρτά υβριστικά σχόλια και διαφημίσεις. Τα σχόλια απηχούν αποκλειστικά τις απόψεις των αναγνωστών.