search
ΠΕΜΠΤΗ 18.04.2024 15:43
MENU CLOSE

Visa: Αυξάνεται συνεχώς η χρήση των ανέπαφων πληρωμών

21.12.2016 08:14
Χρέωσε τις πιστωτικές 17.500 ευρώ - Πώς κατάφερε να ξεχρεώσει κάνοντας κάτι απλό  - Media

Με 165 εκατομμύρια ανέπαφες κάρτες και 3,4 εκατομμύρια τερματικά ανά την Ευρώπη, η χρήση έχει αυξηθεί από 36% το 2015 σε 52% το 2016, σύμφωνα με Έρευνα Ηλεκτρονικών Πληρωμών που διεξήγαγε το 2016 η Visa. Αυτή η τάση δεν είναι διαδεδομένη μόνο στους νέους που είναι πιο εξοικειωμένοι με την τεχνολογία, αλλά και στις μεγαλύτερες ηλικίες.

Η χρήση των ανέπαφων καρτών έχει άμεσο αντίκτυπο και σ’ άλλες μεθόδους πληρωμής. Ανά την Ευρώπη, οι χρήστες ανέπαφων καρτών είναι πιο ανοιχτοί στο να χρησιμοποιούν μία κινητή συσκευή ως μέθοδο πληρωμής σε ένα κατάστημα (52% χρηστών ανέπαφων έναντι 32% χρηστών μη ανέπαφων καρτών), να ψωνίσουν μέσω μίας εφαρμογής (49% έναντι 31%) και να πληρώσουν για το γεύμα τους (50% έναντι 30%).

Το 44% των ερωτηθέντων δήλωσαν ότι χρησιμοποιούν εφαρμογές πληρωμής μέσω κινητών (mobile payment apps), σε σχέση με το 38% το 2015. Σχεδόν οι μισοί συμφωνούν ότι το να έχουν τη δυνατότητα να πληρώνουν χρησιμοποιώντας την φορητή ή τη wearable συσκευή τους έχει διευκολύνει τις αγορές τους.

Επίσης, οι Ευρωπαίοι καταναλωτές δείχνουν ενδιαφέρον και για τα ψηφιακά πορτοφόλια. Η ευκολία (61%) και η δυνατότητα να πληρώνουν οποτεδήποτε και οπουδήποτε (59%), ήταν τα κυρίαρχα πλεονεκτήματα.

Η έρευνα της Visa έδειξε επίσης ότι οι αγοραστές χρησιμοποιούν ένα συνδυασμό διαδικτυακών και φυσικών καναλιών όταν πραγματοποιούν τις συναλλαγές τους, ειδικά για πιο ακριβά αντικείμενα. Επτά στους δέκα Ευρωπαίους καταναλωτές χαρακτηρίζονται ως ‘show roomers’, δηλαδή που κοιτούν ένα αντικείμενο σε ένα κατάστημα προτού το αποκτήσουν διαδικτυακά, ενώ 66% χαρακτηρίζονται ως ‘web room’, δηλαδή ψάχνουν για την καλύτερη τιμή στο διαδίκτυο προτού αποκτήσουν το αντικείμενο στο κατάστημα.

Παρά την άνοδο των Χριστουγεννιάτικων πωλήσεων στο διαδίκτυο, τα καταστήματα συνεχίζουν να αποτελούν αναπόσπαστο κομμάτι της καταναλωτικής συμπεριφοράς, με το 60% των καταναλωτών να επιλέγει να διαλέξει τα δώρα του σε κατάστημα.

Ο Νίκος Καμπανόπουλος, Γενικός Διευθυντής Visa Europe για Ελλάδα, Κύπρο και Βουλγαρία με αφορμή την συγκεκριμένη έρευνα επισημαίνει ότι η εξοικείωση των Ευρωπαίων καταναλωτών με τις ανέπαφες κάρτες σταδιακά προκρίνει και τη χρήση ψηφιακών πορτοφολιών και άλλων τεχνολογιών.

Αυτά τα Χριστούγεννα θα δούμε νέες μεθόδους πληρωμής, οι καταναλωτές έχουν πλέον περισσότερες επιλογές – όπως τα wearables ή τα ψηφιακά πορτοφόλια. Η επιτυχία των πωλήσεων στις γιορτές θα εξαρτηθεί και από τη δυνατότητα των επιχειρήσεων να παρέχουν στους καταναλωτές την προτιμώμενή μέθοδο πληρωμής, προσθέτει ο Νίκος Καμπανόπουλος.

google_news_icon

Ακολουθήστε το topontiki.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις.

Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν.

ΡΟΗ ΕΙΔΗΣΕΩΝ

ΕΙΔΗΣΕΙΣ ΔΗΜΟΦΙΛΗ

Το topontiki.gr σέβεται όλες τις απόψεις, αλλά διατηρεί το δικαίωμά του να μην αναρτά υβριστικά σχόλια και διαφημίσεις. Οι χρήστες που παραβιάζουν τους κανόνες συμπεριφοράς θα αποκλείονται. Τα σχόλια απηχούν αποκλειστικά τις απόψεις των αναγνωστών.

ΠΕΜΠΤΗ 18.04.2024 15:42