23/05/2017 06:26:04

Θρίλερ με ντόμινο ακινητοποιημένων τρένων, αλλά και λεωφορείου - Μεγάλη ταλαιπωρία για εκατοντάδες εγκλωβισμένους επιβάτες (Video)

 Θρίλερ με ντόμινο ακινητοποιημένων τρένων, αλλά και λεωφορείου - Μεγάλη ταλαιπωρία για εκατοντάδες εγκλωβισμένους επιβάτες (Video) - Media

 

Πολύ δύσκολη μέρα αποδεικνύεται η Τετάρτη αφού τα προβλήματα λόγω της κακοκαιρίας προκαλούν την ταλαιπωρία εκατοντάδων επιβατών λόγω ακινητοποιημένων τρένων, αλλά και λεωφορείου.

Συγκεκριμένα, πάνω από έξι ώρες ακινητοποιήθηκε λόγω του χιονιά στη Λάρισα τρένο που έκανε δρομολόγιο προς Αθήνα.

Στην αμαξοστοιχία 55 βρίσκονταν 150 επιβάτες οι οποίοι και αναχώρησαν λίγο μετά τις 18:30 το απόγευμα για τον προορισμό τους.

Ανακοίνωση ΤΡΑΙΝΟΣΕ

Νωρίτερα, η ΤΡΑΙΝΟΣΕ ΑΕ ανακοίνωσε πως λόγω των σφοδρών χιονοπτώσεων και των προβλημάτων που έχουν δημιουργηθεί στη σιδηροδρομική υποδομή, στο τμήμα μεταξύ Λαμίας και Θεσσαλονίκης, αναγκάζεται να μειώσει για την Τετάρτη και την Πέμπτη τα δρομολόγια των τραίνων στον άξονα Αθήνα - Θεσσαλονίκη - Αθήνα, αλλά και των συρμών του προαστιακού σιδηρόδρομου στο τμήμα Θεσσαλονίκη - Λάρισα - Θεσσαλονίκη

Σε δρομολόγιο Θεσσαλονίκης - Αθήνας

Μεγάλη ταλαιπωρία, όμως, υφίστανται οι επιβάτες των τρένων, εγκλωβισμένοι για πολλές ώρες στα βαγόνια, που εκτελούν τα δρομολόγια Θεσσαλονίκη- Αθήνα λόγω των σφοδρών χιονοπτώσεων και του έντονου παγετού που έχουν δημιουργηθεί στη σιδηροδρομική υποδομή στο τμήμα μεταξύ Λαμίας και Θεσσαλονίκης.

Πιο συγκεκριμένα, τα προβλήματα αντιμετώπισαν οι επιβάτες των αμαξοστοιχιών ΙC 53 και ΙC 55 που έκαναν το δρομολόγιο Θεσσαλονίκη - Αθήνα στις 7.30 π.μ. και 10π.μ. αντίστοιχα και ακινητοποιήθηκαν η μια αρχικά στον Δομοκό και η δεύτερη στη Λάρισα, όπως προαναφέραμε, λόγω των βλαβών που υπέστησαν οι μηχανές εξαιτίας του ψύχους.

Το πρώτο τρένο, αρχικά νωρίς το μεσημέρι ακινητοποιήθηκε κοντά στο Δομοκό, όταν η μηχανή υπέστη βραχυκύκλωμα λόγω ψύχους. Εστάλησαν μηχανές έπειτα από τρεις ώρες να μπορέσει να γίνει η αλλαγή και να απεγκλωβιστεί η αμαξοστοιχία, όμως λίγο πριν το Λιανοκλάδι βραχυκυκλώνει και η δεύτερη λόγω του ψύχους με αποτέλεσμα να ακινητοποιηθεί και πάλι έως ότου αλλάξει και τρίτη μηχανή.

Πριν λίγο έφτασε στο Λιανοκλάδι η αμαξοστοιχία IC 53 με κατεύθυνση από τη Θεσσαλονίκη προς την Αθήνα, η οποία είχε ακινητοποιηθεί από το πρωί στην περιοχή του Δομοκού προκαλώντας ντόμινο καθυστερήσεων και στα υπόλοιπα τρένα της γραμμής.

Οι τεχνικοί του ΟΣΕ για να ελαττώσουν νέα πιθανά προβλήματα στη συνέχεια του ταξιδιού, δρομολόγησαν άλλη μηχανή που προηγείται και εκτελεί αποχιονισμό της γραμμής.

"Πρώτα ο θεός συνεχίζει το ταξίδι της για την Αθήνα" ήταν το σχόλιο αρμοδίου του ΟΣΕ, όταν ρωτήθηκε για την πιθανότητα νέας βλάβης.

Πάντως από την ΤΡΑΙΝΟΣΕ υποστηρίζουν ότι τα προβλήματα που δημιουργούνται λόγω των έντονων καιρικών συνθηκών, όπως μη λειτουργία κλειδιών λόγω παγετού, συσσώρευση χιονιού στις γραμμές, κλπ. είναι αρμοδιότητα άλλου φορέα, ΕΕΣΤΤΥ για τη συντήρηση των μηχανών και ΟΣΕ για τη συντήρηση του σιδηροδρομικού δικτύου αφού η ίδια κάνει μόνο χρήση της σιδηροδρομικής υποδομής.

Και στον προαστιακό

Αυτή τη στιγμή ακινητοποιημένοι είναι και οι συρμοί του προαστιακού σιδηροδρόμου με δρομολόγιο Λάρισα - Θεσσαλονίκη στο Πλατύ Ημαθίας, λόγω των ίδιων προβλημάτων.

Απεγκλωβίστηκαν σώα 14 άτομα από λεωφορείο του ΚΤΕΛ

Συνολικά 14 άτομα, όλα καλά στην υγεία τους, απεγκλώβισε η Πυροσβεστική Υπηρεσία από λεωφορείο ΚΤΕΛ που πραγματοποιούσε το δρομολόγιο Θεσσαλονίκη-Ιερισσός.

Το λεωφορείο εξετράπη της πορείας του, στο 2ο χιλιόμετρο του δρόμου Αρναίας-Παλαιόχωρας και έγειρε στο πρανές του δρόμου από την πλευρά που είναι οι πόρτες, με αποτέλεσμα να μην μπορούν να βγουν οι επιβάτες.

Οι πυροσβέστες που έσπευσαν στο σημείο με 3 οχήματα απεγκλώβισαν τους 12 επιβάτες, τον οδηγό και τον ελεγκτή, κανένας από τους οποίους δεν τραυματίστηκε.

Μεταφέρθηκαν στο Πυροσβεστικό Κλιμάκιο Αρναίας, απ’ όπου περιμένουν άλλο λεωφορείο του ΚΤΕΛ για να φτάσουν στον προορισμό τους.

ΣΧΟΛΙΑ

Το "Π" σέβεται όλες τις απόψεις, αλλά διατηρεί το δικαίωμά του να μην αναρτά υβριστικά σχόλια και διαφημίσεις. Τα σχόλια απηχούν αποκλειστικά τις απόψεις των αναγνωστών.