19/02/2019 01:48:51
21.12.2009

Νατάσσα Μποφίλιου

Η «νέα γρίπη» του έντεχνου

Στην κατάσταση που βρίσκεται σήμερα το έντεχνο ελληνικό τραγούδι, είναι πολύ εύκολο να πουλήσεις φύκια για μεταξωτές κορδέλες. Αυτό ακριβώς κάνει η Νατάσσα Μποφίλιου. Κατάφερε να πείσει ότι διαθέτει κοινό, επιστρατεύοντας ένα οργανωμένο σύστημα οπαδών, από τους φίλους και κολλητούς της που πηγαίνουν στις παραστάσεις της και της φωνάζουν «θεά» σαν να βλέπουν μπροστά τους την Εντίθ Πιαφ, μέχρι έντεχνο ραδιοφωνικό σταθμό που, σε σύγχυση ευρισκόμενος, καλεί την... ιέρεια Μποφίλιου στα στούντιό του πιο συχνά και απ’ ό,τι τους σημαντικότερους έλληνες τραγουδιστές. Αν ρωτήσει κανείς το πραγματικό κοινό «ποια είναι η Νατάσσα Μποφίλιου;» πιθανότατα θα εισπράξει την απάντηση «δεν ξέρω». Κι αν κάποιοι την έχουν κάπου ακουστά, δύσκολα θα μπορέσουν να θυμηθούν έστω και έναν τίτλο από τραγούδι της. Η Νατάσσα Μποφίλιου είναι ένα σύμπτωμα από αυτά που παρουσιάζονται σε κάθε είδος τραγουδιού όταν διέρχεται κρίση. Ο Λευτέρης Πανταζής ήταν η ασθένεια του λαϊκού τραγουδιού στα χρόνια της παρακμής του. Ο Μάριος Φραγκούλης ήταν η ίωση του λυρικού τραγουδιού σε μία χώρα που δεν έχει οπερατική παράδοση. Η Μποφίλιου είναι η «νέα γρίπη» του έντεχνου. Επενδύει σε ένα κοινό που μεγάλωσε με Κραουνάκη και Νικολακοπούλου και αναπολεί τις μνήμες του ’80. Έτσι, βάζει τους συνεργάτες της να της γράφουν τραγούδια α λα Κραουνάκη - Νικολακοπούλου, ντύνεται και η ίδια πότε Τάνια, πότε Άλκηστις και πότε Δήμητρα και τραγουδάει με την πόζα της Μαρίας Κάλλας. Κινήσεις μιμητικές. Συγκίνηση επιφανειακή. Η Νατάσσα Μποφίλιου δεν είναι σώμα, είναι ρούχο. Ρούχο αδειανό.

ΣΧΟΛΙΑ

Το "Π" σέβεται όλες τις απόψεις, αλλά διατηρεί το δικαίωμά του να μην αναρτά υβριστικά σχόλια και διαφημίσεις. Τα σχόλια απηχούν αποκλειστικά τις απόψεις των αναγνωστών.