Ακολουθήστε το topontiki.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις.
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν.
H Humanis HR Consultants σας προσκαλεί να κατακτήσετε την Εξυπηρέτηση Πελατών πολλών αστέρων, μέσα από το πρόγραμμα του Miller Heiman Group “Stellar Customer Relations”.
Το πρόγραμμα έχει στόχο να βοηθήσει τους συμμετέχοντες ώστε να ανταποκρίνονται στις ανάγκες των εσωτερικών και εξωτερικών πελατών τους, προσαρμόζοντας τη στάση τους στο συμπεριφορικό προφίλ των πελατών τους και με τελικό στόχο την παροχή εξυπηρέτησης πολλών αστέρων.
Ταυτόχρονα, οι συμμετέχοντες θα έχουν τη δυνατότητα να αναπτύξουν εκείνες τις δεξιότητες που θα τους βοηθήσουν να εξυπηρετήσουν τον ανήσυχο, θυμωμένο ή αναστατωμένο πελάτη.
Η μεθοδολογία του προγράμματος περιλαμβάνει το συμπεριφορικό εργαλείο DiSC, διαδραστικές δραστηριότητες, φωνητικούς διαλόγους, σενάρια & videos, role plays, αυτοαξιολόγηση κ.α.
Ακολουθήστε το topontiki.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις.
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν.
Το topontiki.gr σέβεται όλες τις απόψεις, αλλά διατηρεί το δικαίωμά του να μην αναρτά υβριστικά σχόλια και διαφημίσεις. Οι χρήστες που παραβιάζουν τους κανόνες συμπεριφοράς θα αποκλείονται. Τα σχόλια απηχούν αποκλειστικά τις απόψεις των αναγνωστών.