17/11/2018 08:00:16

Στη χωματερή... η φθινοπωρινή κολεξιόν της Stella McCartney

Στη χωματερή... η φθινοπωρινή κολεξιόν της Stella McCartney - Media

 

«Η ιδέα που είχαμε με αυτή την καμπάνια είναι να απεικονίσουμε αυτό που θέλουμε να είμαστε και το πώς συμπεριφερόμαστε. Τη στάση μας και το συλλογικό μονοπάτι μας. Τα κατασκευασμένα από τον άνθρωπο περιβάλλοντά μας είναι αποσυνδεδεμένα από τις άλλες μορφές ζωής στον πλανήτη και δεν έχουν συνείδηση της ύπαρξής τους, κι αυτός είναι ο λόγος που υπάρχουν απόβλητα». Αυτά δηλώνει, στον ιστότοπό της, η σχεδιάστρια μόδας Stella McCartney. Και «κουβάλησε» την κολεξιόν της, Φθινόπωρο 2017/Χειμώνας 2018 σε χωματερή σε μια ακτή της ανατολικής Σκωτίας για τη φωτογράφιση.

Η Brigit Kos, η Iana Godnia και η Huan Zhou φωτογραφήθηκαν επάνω και ανάμεσα σε απόβλητα, από τον Harley Weir σε συνεργασία με τον καλλιτέχνη Urs Fischer.

Η Stella δημιούργησε ρούχα που αποτελούνται σε ποσοστό 53% από φιλικά προς το περιβάλλον υλικά. Επιπλέον, τον προηγούμενο μήνα αποκάλυψε ότι ο οίκος της συμφώνησε σε μια εταιρική σχέση διαρκείας με τον «Parley for the Oceans», Οργανισμό που συγκεντρώνει πλαστικά μπουκάλια από τους ωκεανούς και μέσω ανακύκλωσης τα προσφέρει για καλύτερη χρήση, δημιουργώντας τα Parley Ocean Plastic υλικά.

«Για μένα, η μόδα της Stella έχει να κάνει με την αξιοπρέπεια, την αγάπη και την όμορφη στάση απέναντι σε όλες τις προκλήσεις» δήλωσε ο Urs Fischer.

Η ανακοίνωση του οίκου για τη φθινοπωρινή καμπάνια περιλάμβανε και μια λίστα χρήσιμων πληροφοριών για τα πλαστικά απόβλητα. Μεταξύ αυτών, το ότι κάθε χρόνο απαιτούνται 63 δισεκατομμύρια γαλόνια πετρελαίου για να καλυφθούν οι ανάγκες μόνον των ΗΠΑ σε πλαστικά μπουκάλια. Ή, το ότι πάνω από το 90% των πλαστικών μπουκαλιών χρησιμοποιούνται μόνον μία φορά. Ή, το ότι μόνον στις ΗΠΑ πετιούνται στα σκουπίδια 38 δισεκατομμύρια πλαστικά μπουκάλια τον χρόνο.

Ο ορισμός της περιβάλλοντικής συνείδησης και, ταυτόχρονα, το lifestyle που απαιτούν οι καιροί.

Πηγή: ΑΠΕ-ΜΠΕ

 

ΣΧΟΛΙΑ

Το "Π" σέβεται όλες τις απόψεις, αλλά διατηρεί το δικαίωμά του να μην αναρτά υβριστικά σχόλια και διαφημίσεις. Τα σχόλια απηχούν αποκλειστικά τις απόψεις των αναγνωστών.