19/09/2018 16:59:18

Το πρωί της Πέμπτης ανακοινώνονται οι βάσεις εισαγωγής

Το πρωί της Πέμπτης ανακοινώνονται οι βάσεις εισαγωγής - Media

 

Την Πέμπτη 24 Αυγούστου, στις 10 το πρωί θα ανακοινωθούν από το υπουργείο Παιδείας οι βάσεις εισαγωγής στην Τριτοβάθμια Εκπαίδευση, καθώς και τα ονόματα των επιτυχόντων στις φετινές πανελλαδικές εξετάσεις.

Επιβεβαιώνονται έτσι σχετικές πληροφορίες που ήθελαν το υπουργείο Παιδείας να έχει τη δυνατότητα να δημοσιοποιήσει τις βάσεις νωρίτερα από άλλες χρονιές.

Οι πληροφορίες ανέφεραν ότι η επίσπευση σε σχέση με τον αρχικό προγραμματισμό, ο οποίος προέβλεπε να ανακοινωθούν οι βάσεις στις αρχές της ερχόμενης εβδομάδας, κατέστη δυνατή καθώς οι αρμόδιες υπηρεσίες του υπουργείου έχουν σχεδόν ολοκληρώσει τις διαδικασίες.

Υπενθυμίζεται ότι μετά την ανακοίνωση των βάσεων, οι επιτυχόντες θα έχουν περιθώριο μέχρι το τέλος Σεπτεμβρίου για να εγγραφούν στις σχολές και τα τμήματα στα οποία εισήχθησαν.

To υπουργείο σημειώνει ότι από την ώρα ανακοίνωσης των βάσεων οι ενδιαφερόμενοι θα μπορούν να πληροφορούνται τα αποτελέσματα μέσω της ιστοσελίδας του Υπουργείου https ://results.it.minedu.gov.gr  πληκτρολογώντας:

α) τον οκταψήφιο κωδικό αριθμό τους,
 
 β) τα τέσσερα αρχικά γράμματα των προσωπικών τους στοιχείων (Επώνυμο – Όνομα –Πατρώνυμο - Μητρώνυμο).
 
Ταυτόχρονα, τα αποτελέσματα θα αποσταλούν ηλεκτρονικά στις Διευθύνσεις Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης, προκειμένου να προωθηθούν στα σχολεία ευθύνης τους, να εκτυπωθούν και να αναρτηθούν οι ονομαστικές καταστάσεις των επιτυχόντων στα  Λύκεια, εντός της ίδιας ημέρας.
 
Επίσης την ίδια ώρα θα ανακοινωθούν τα αποτελέσματα των εισαγόμενων με τις ειδικές κατηγορίες των αλλοδαπών-αλλογενών (αποφοίτων Λυκείων εκτός Ε.Ε.) και των αποφοίτων Λυκείων ή αντίστοιχων σχολείων Κρατών-Μελών της Ε.Ε στην Τριτοβάθμια Εκπαίδευση. Τα ανωτέρω αποτελέσματα θα αναρτηθούν στην ίδια ιστοσελίδα του υπουργείου.

ΣΧΟΛΙΑ

Το "Π" σέβεται όλες τις απόψεις, αλλά διατηρεί το δικαίωμά του να μην αναρτά υβριστικά σχόλια και διαφημίσεις. Τα σχόλια απηχούν αποκλειστικά τις απόψεις των αναγνωστών.