search
ΤΕΤΑΡΤΗ 24.04.2024 11:10
MENU CLOSE

Με προσωρινά πιστοποιητικά έπλεε το «Αγία Ζώνη ΙΙ»

14.09.2017 19:42
Με προσωρινά πιστοποιητικά έπλεε το «Αγία Ζώνη ΙΙ» - Media
 
Συνεχείς παρατάσεις έπαιρνε το δεξαμενόπλοιο «Αγία Ζώνη II», το οποίο προκάλεσε την τεράστια οικολογική καταστροφή στον Σαρωνικό, για να πλέει και να μεταφέρει καύσιμα, όπως αποκαλύπτει σε δημοσίευμα του το «902.gr».
 
Συγκεκριμένα, έγγραφο του Κλάδου Ελέγχου Πλοίων του Υπουργείου Ναυτιλίας αποκαλύπτει ότι το πιστοποιητικό αξιοπλοΐας του πλοίου είχε λήξει στις 27 Ιούλη και είχε λάβει παράταση για δύο μήνες. Έτσι στις 26 Ιούλη είχε δοθεί παράταση μέχρι τις 6 Αυγούστου, ενώ στη συνέχεια, ακολούθησε και άλλη μέχρι τις 27 Σεπτεμβρίου.
 
Σύμφωνα με το πρωτόκολλο αξιοπλοΐας που είχε εκδώσει στο δεξαμενόπλοιο ο Κλάδος Ελέγχου Πλοίων του υπουργείου Ναυτιλίας, στο πλοίο μετά από επιθεώρηση καταγράφησαν οι εξής παρατηρήσεις: «1. ΣΕΠ: Από 11/6/2016 να διενεργηθεί τακτική Επιθεώρηση στη θάλασσα σε όλους τους τομείς. Διαφορετικά το Πρωτόκολλο Γενικής Επιθεώρησης (ΓΕΠ) παύει να ισχύει. 2. Εξοπλισμού (πρώην ΕΝΕΣΠΥ): Κατά την πρώτη Επιθεώρηση μετά την 1/1/2017, να εφοδιαστεί με εγκεκριμένο σύστημα ειδοποίησης φυλακής γέφυρας (BNWAS). 3. Εξοπλισμού (πρώην ΕΝΕΣΠΥ): Μέχρι 11/04/2017 να γίνει αντικατάσταση του συρματόσχοινου καθαίρεσης της κοινής λέμβου», ενώ σε 4η παρατήρηση που συμπληρώθηκε αργότερα και είναι γραμμένη χειρόγραφα, αναφέρεται ότι «μέχρι 30/6/2017 να προσκομισθεί βεβαίωση ελέγχου των δύο αεροφιάλων εκκίνησης της κύριας μηχανής».
 
Έτσι για πολλούς εγείρονται ερωτήματα για την κατάσταση του πλοίου και το πώς η εταιρεία εξασφάλιζε το πιστοποιητικό αξιοπλοΐας με δεδομένο ότι βάσει πολλών μαρτυρίων και καταγγελιών, το πλοίο παρουσίαζε σοβαρά προβλήματα στο μηχανοστάσιο και στις σωληνώσεις του.
 
Υπάρχουν, άλλωστε, σοβαρές καταγγελίες το μηχανοστάσιο του πλοίου περιγράφεται ως «ρημάδι», ενώ οι σωληνώσεις του, ακόμη κι αυτές που έχουν να κάνουν με τη θάλασσα, είχαν παντού τρύπες και μπαλώματα. Ταυτόχρονα, έχουν εμφανιστεί καταγγελίες που αναφέρουν ότι η σκουριά είχε «φάει» και σημεία των λαμαρινών στα στεγανά του πλοίου, με αποτέλεσμα συχνά να «μπάζει» κι από εκεί νερά.
 
(πληροφορίες: enikos.gr/902.gr)
google_news_icon

Ακολουθήστε το topontiki.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις.

Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν.

ΡΟΗ ΕΙΔΗΣΕΩΝ

ΕΙΔΗΣΕΙΣ ΔΗΜΟΦΙΛΗ

Το topontiki.gr σέβεται όλες τις απόψεις, αλλά διατηρεί το δικαίωμά του να μην αναρτά υβριστικά σχόλια και διαφημίσεις. Οι χρήστες που παραβιάζουν τους κανόνες συμπεριφοράς θα αποκλείονται. Τα σχόλια απηχούν αποκλειστικά τις απόψεις των αναγνωστών.

ΤΕΤΑΡΤΗ 24.04.2024 11:09