Ακολουθήστε το topontiki.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις.
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν.
Παρήγγειλε ρούχα από το ίντερνετ και το μετάνιωσε. Διαμαρτυρήθηκε επειδή τα ρούχα της καθυστέρησαν και ανέβασε σχόλιο στην πλατφόρμα σχολίων του διαδικτυακού καταστήματος. Όμως ο ιδιοκτήτης του online καταστήματος από το οποίο η γυναίκα παράγγειλε το προϊόν, ήταν όχι μόνο εύθικτος αλλά και αρκετά νευρικός και οργισμένος.
Ξεκίνησε από την πόλη του όπου είναι και η έδρα του καταστήματος, οδήγησε όλο το βράδυ μέχρι το μεσημέρι, διένυσε μια απόσταση 810 χιλιομέτρων και πήγε να βρει την παραπονούμενη πελάτισσα που ανέβασε τα σχόλια της στην διαδικτυακή πλατφόρμα της εταιρίας του, επειδή είχε καθυστερήσει η παραγγελία της.
Η πελάτισσα πίστεψε αρχικά ότι ο άνδρας που την πλησίαζε και της έλεγε για την παραγγελία της, ήταν από τη μεταφορική και της έφερνε το προιόν που είχε παραγγείλει. Έκανε λάθος. Στη μέση του δρόμου ο ιδιοκτήτης άρχισε να τη βρίζει και να τη χτυπάει. Τη σκαμπίλισε την κλώτσησε και όταν εκείνη έπεσε κάτω ο οξύθυμος ιδιοκτήτης εξαφανίστηκε
Ακολουθήστε το topontiki.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις.
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν.
Το topontiki.gr σέβεται όλες τις απόψεις, αλλά διατηρεί το δικαίωμά του να μην αναρτά υβριστικά σχόλια και διαφημίσεις. Οι χρήστες που παραβιάζουν τους κανόνες συμπεριφοράς θα αποκλείονται. Τα σχόλια απηχούν αποκλειστικά τις απόψεις των αναγνωστών.