search
ΠΑΡΑΣΚΕΥΗ 19.04.2024 09:38
MENU CLOSE

Τρέχει και δεν φτάνει 59χρονος Βολιώτης για τα SMS – Έπεσε θύμα παράνομων χρεώσεων – Του ζητάνε να πληρώσει 170 ευρώ

11.01.2018 18:26
Τρέχει και δεν φτάνει 59χρονος Βολιώτης για τα SMS - Έπεσε θύμα παράνομων χρεώσεων - Του ζητάνε να πληρώσει 170 ευρώ - Media

 

Δεν έχουν τέλος οι καταγγελίες για άδικες χρεώσεις μηνυμάτων από πενταψήφια νούμερα σε συνδρομητές της κινητής τηλεφωνίας. Χθες 59χρονος Βολιώτης απευθύνθηκε στον ΤΑΧΥΔΡΟΜΟ και μίλησε για τη δική του περιπέτεια. Πρόκειται για τον τρίτο Βολιώτη που απευθύνεται στην εφημερίδα για να εκφράσει τον θυμό και την αγανάκτησή του για παρόμοιες αδικαιολόγητες χρεώσεις.

Θύμα παρόμοιας απάτης είχε πέσει και 56χρονος Βολιώτης, ο οποίος κατήγγειλε το περιστατικό στον ΤΑΧΥΔΡΟΜΟ στις 28 Δεκεμβρίου 2017. Τότε το δημοσίευμα είχε προκαλέσει την αντίδραση του αναγνώστη της εφημερίδας Γιώργου Χουστουλάκη, που έστειλε email και ενημέρωσε για τη δική του υπόθεση και τον τρόπο που δικαιώθηκε, προσφερόμενος να βοηθήσει οποιονδήποτε έχει ανάγκη.

Μετά το νέο δημοσίευμα που ακολούθησε, ο 59χρονος Βολιώτης ενημέρωσε την εφημερίδα ότι τον Δεκέμβριο του 2016 είχε χρεωθεί στον μηνιαίο λογαριασμό του με το ποσό των 30 ευρώ, το οποίο αφορούσε σε δέκα μηνύματα από πενταψήφιο νούμερο που αρνήθηκε να πληρώσει, καταγγέλλοντας παράνομη οικονομική επιβάρυνση. Σήμερα δικηγορικό γραφείο τον απειλεί με εξώδικο, και του ζητάει γι’ αυτή τη χρέωση να πληρώσει συνολικό ποσό 170 ευρώ!

Ο 59χρονος δήλωσε εξοργισμένος. Ο πολίτης είχε πληρώσει τον Δεκέμβριο του 2016 κανονικά τον λογαριασμό του, δεν είχε όμως καταβάλλει τη χρέωση των sms γιατί δεν την αναγνώρισε. Είχε απευθυνθεί στην εταιρεία κινητής τηλεφωνίας στην οποία ήταν συνδρομητής ζητώντας εξηγήσεις, και η εταιρεία τον είχε ενημερώσει ότι θα διέγραφε τα μηνύματα.

Ο 59χρονος κατήγγειλε το περιστατικό και στη συνέχεια διέκοψε τη σύνδεση που είχε με την εταιρεία κινητής τηλεφωνίας. Ωστόσο, από τότε και μέχρι σήμερα δεν έχει λάβει καμία απάντηση στην καταγγελία του, ενώ φαίνεται ότι ούτε και οι κλήσεις των sms έχουν διαγραφεί. Από τον αναλυτικό λογαριασμό ο 59χρονος είχε ενημερωθεί ότι του είχαν χρεωθεί δέκα μηνύματα από πενταψήφιο νούμερο. Το μεγάλο ποσό του μηνιαίου λογαριασμού, του κίνησε αμέσως υποψίες.

Δυστυχώς, όμως, η περιπέτειά του με τις παράνομες χρεώσεις των sms δεν σταμάτησε εκεί. «Προχθές μου τηλεφώνησαν από δικηγορικό γραφείο και με απείλησαν με εξώδικο. Μου ζητούν να καταβάλλω για τις άδικες χρεώσεις ποσό της τάξεως των 170 ευρώ. Μου ζήτησαν να βρίσκονται χθες στο σπίτι μου για να παραλάβω το εξώδικο, όπως και έκανα με σκοπό να εξετάσω πώς θα κινηθώ στην πορεία. Τελικά, δεν εμφανίστηκε κανένας. Εγώ έχω στα χέρια μου τις αποδείξεις για τα χρήματα που πλήρωσα» ενημερώνει τον ΤΑΧΥΔΡΟΜΟ.

Να επισημανθεί ότι οι αναφορές – καταγγελίες που έγιναν στον Συνήγορο του Καταναλωτή με ανάλογο περιεχόμενο το πρώτο εννεάμηνο του 2017 πανελλαδικά, σε σχέση με το αντίστοιχο περσινό διάστημα ήταν αυξημένες κατακόρυφα. Ανήλθαν στις 2.181, καταγράφοντας αύξηση της τάξεως του 55,6%. Ο Συνήγορος του Καταναλωτή παρενέβη για το θέμα.

Πηγή: taxydromos

 

google_news_icon

Ακολουθήστε το topontiki.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις.

Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν.

ΡΟΗ ΕΙΔΗΣΕΩΝ

ΕΙΔΗΣΕΙΣ ΔΗΜΟΦΙΛΗ

Το topontiki.gr σέβεται όλες τις απόψεις, αλλά διατηρεί το δικαίωμά του να μην αναρτά υβριστικά σχόλια και διαφημίσεις. Οι χρήστες που παραβιάζουν τους κανόνες συμπεριφοράς θα αποκλείονται. Τα σχόλια απηχούν αποκλειστικά τις απόψεις των αναγνωστών.

ΠΑΡΑΣΚΕΥΗ 19.04.2024 09:38