search
ΠΑΡΑΣΚΕΥΗ 19.04.2024 17:11
MENU CLOSE

Αύξηση 7% στη διαφημιστική δαπάνη

Δημοσιεύτηκε στο ΠΟΝΤΙΚΙ

τεύχος 10-5-2018
2020
14.05.2018 14:06
adeies-3.jpg

 

Ανοδικές τάσεις παρουσιάζει η διαφημιστική δαπάνη το α’ τρίμηνο του 2018, η οποία αυξήθηκε κατά 7%, σύμφωνα με τον πρόεδρο του Συνδέσμου Διαφημιζομένων Ελλάδος Γρηγόρη Αντωνιάδη. Μάλιστα, ο πρόεδρος του ΣΔΕ υποστηρίζει ότι η αγορά παρουσιάζει για δεύτερη χρονιά ανάπτυξη, ενώ θύμισε ότι στα χρόνια της ύφεσης η αγορά υποχώρησε κατά 55% έως 60%.

Τα στελέχη του ΣΔΕ εκτιμούν ότι η αγορά της διαφήμισης υπολογίζεται περίπου στα 500 εκατ. ευρώ το 2017. Σύμφωνα με τα ίδια στελέχη, το 50%, δηλαδή περίπου 250 εκατ., αφορά την τηλεοπτική διαφήμιση και το υπόλοιπο 50% τη διαφήμιση στον ελληνικό Τύπο και στο διαδίκτυο.

Στα «σκαριά» βρίσκεται η δημιουργία της πλατφόρμας για απευθείας τιμολόγηση της διαφήμισης. Ο πρόεδρος του Συνδέσμου ανέφερε ότι ο ΣΔΕ, η Ένωση Εταιρειών Διαφήμισης και Επικοινωνίας Eλλάδος και η Ένωση Ιδιοκτητών Τηλεοπτικών Σταθμών Εθνικής Εμβέλειας είναι οι τρεις φορείς που έχουν αναλάβει την δημιουργία της πλατφόρμας. Και μάλιστα, ετοιμάζονται να συνθέσουν μια κοινή εταιρεία που θα αναθέσει την πλατφόρμα σε μια τρίτη εταιρεία, που θα είναι πιο εξειδικευμένη. Την εποπτεία για όσα καταγράφονται στην πλατφόρμα θα έχει το ΕΣΡ. Η πλατφόρμα αναμένεται να τεθεί σε λειτουργία μέχρι και την 1η Ιανουαρίου του 2019, όπως σημείωσε ο πρόεδρος του ΣΔΕ.

google_news_icon

Ακολουθήστε το topontiki.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις.

Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν.

ΡΟΗ ΕΙΔΗΣΕΩΝ

ΕΙΔΗΣΕΙΣ ΔΗΜΟΦΙΛΗ

Το topontiki.gr σέβεται όλες τις απόψεις, αλλά διατηρεί το δικαίωμά του να μην αναρτά υβριστικά σχόλια και διαφημίσεις. Οι χρήστες που παραβιάζουν τους κανόνες συμπεριφοράς θα αποκλείονται. Τα σχόλια απηχούν αποκλειστικά τις απόψεις των αναγνωστών.

ΠΑΡΑΣΚΕΥΗ 19.04.2024 17:10