18/12/2018 11:29:59

Αδιαφορούν οι ιδιωτικές σιδηροδρομικές εταιρείες στη Βρετανία για τα παράπονα των επιβατών

Αδιαφορούν οι ιδιωτικές σιδηροδρομικές εταιρείες στη Βρετανία για τα παράπονα των επιβατών - Media

 

«Η ιδιωτικοποίηση βελτιώνει τις παρεχόμενες υπηρεσίες». Πρόκειται για την μόνιμη επωδό των θιασωτών των ιδιωτικοποιήσεων σε Ελλάδα και Ευρώπη. Ωστόσο, η πραγματικότητα συχνά διαψεύδει θεαματικά αυτή τη βεβαιότητα.

Σύμφωνα με τον Independent, οι ιδιωτικές εταιρείες παροχής σιδηροδρομικού συγκοινωνιακού έργου στη Βρετανία αδυνατούν να ανταποκριθούν στα παράπονα των επιβατών, βελτιώνοντας τις υπηρεσίες τους.

Επικαλούμενος μελέτη που εκπόνησε ο σύνδεσμος καταναλωτών «Which?», ο Independent αναφέρει ότι από τους 500.000 επιβάτες που διαμαρτυρήθηκαν μέσα σε έναν χρόνο για την ποιότητα των σιδηροδρομικών υπηρεσιών, λιγότεροι από τους μισούς δήλωσαν ικανοποιημένοι από την ανταπόκριση των εταιρειών.

Για τρεις εταιρείες μάλιστα το ποσοστό αυτό πέφτει στο 20%, καθώς μόνο ένας στους πέντε επιβάτες δήλωσε ικανοποιημένος από την ανταπόκριση της εταιρείας.

Ενδεικτική είναι η καταγγελία επιβάτιδος που ανέφερε ότι η εταιρεία «Northern» την μπλόκαρε στο twitter όταν διαμαρτυρήθηκε λόγω ακύρωσης δρομολογίων, μεγάλης καθυστέρησης ή συρμών με τόσο πολλούς επιβάτες που ήταν αδύνατον να επιβιβαστεί.

«Οι σιδηροδρομικές εταιρείες πρέπει να ξεκινήσουν να παρέχουν καλές υπηρεσίες όταν τα πράγματα δεν πάνε καλά», αναφέρει στέλεχος του «Which?», «ενημερώνοντας τους επιβάτες για τα δικαιώματά τους και χειριζόμενες σωστά τα όποια παράπονα».

ΣΧΟΛΙΑ

Το "Π" σέβεται όλες τις απόψεις, αλλά διατηρεί το δικαίωμά του να μην αναρτά υβριστικά σχόλια και διαφημίσεις. Τα σχόλια απηχούν αποκλειστικά τις απόψεις των αναγνωστών.