17/10/2019 13:04:46

Πόσος χρόνος σου μένει με τους αγαπημένους σου; - Η ισπανική διαφήμιση που ραγίζει καρδιές (Video)

Πόσος χρόνος σου μένει με τους αγαπημένους σου; - Η ισπανική διαφήμιση που ραγίζει καρδιές (Video) - Media

 

Σύμφωνα με στατιστικές, στα επόμενα 40 χρόνια, 520 ώρες θα τις περάσουμε βλέποντας τηλεοπτικές σειρές, 6 χρόνια θα βλέπουμε γενικά τηλεόραση, ενώ μια 8ετία θα την περάσουμε σερφάροντας στο ίντερνετ. Πόσο χρόνο θα περάσουμε με τα αγαπημένα μας πρόσωπα;

Το συγκεκριμένο ερώτημα θέτει ισπανική διαφήμιση που έχει περισσότερες από 12 εκατομμύρια προβολές στο YouTube, και υπενθυμίζει σε όλους πόσο σύντομη είναι η ζωή και που πραγματικά πρέπει να εστιάζουμε.

Το διαφημιστικό πρακτορείο Leo Burnett Madrid και το brand Ruavieja στο οποίο ανήκει το λικέρ Pernod Ricard συνεργάστηκαν για μια διαφημιστική καμπάνια με τίτλο «Tenemos Que Vernos Más» ή σε απλά ελληνικά «Πρέπει να βλέπουμε περισσότερα ο ένας τον άλλο».

Το βίντεο των 4,5 λεπτών υπενθυμίζει την αξία των ανθρώπινων επαφών σε έναν κόσμο που πρωτοστατεί η τεχνολογία, τα social media, η τηλεόραση και οι σειρές της.

 

Φίλοι, συγγενείς, μητέρα και γιος μιλούν εκ βαθέων στη διαφήμιση για το πόσο σημαντικός είναι ο άνθρωπος που κάθεται δίπλα τους, αλλά όταν ο ερευνητής χρησιμοποιεί έναν αλγόριθμο (που βασίζεται στον χρόνο που οι άνθρωποι ξοδεύουν μαζί και παράγοντες όπως η ηλικία και το προσδόκιμο ζωής) για να τους αποκαλύψει πόσο χρόνο θα περάσουν ακόμα μαζί, τότε όλοι «παγώνουν».

Ο αλγόριθμος της καμπάνιας και τα στατιστικά στοιχεία που εμφανίζονται σε όλη τη διαφήμιση βασίζονται σε δεδομένα από το Εθνικό Ινστιτούτο Στατιστικής στην Ισπανία, το Γραφείο Διαδραστικής Διαφήμισης και διάφορες βιομηχανικές μελέτες σχετικά με τη χρήση της τεχνολογίας.

Μάλιστα, οι δημιουργοί της διαφήμισης κυκλοφόρησαν μάλιστα έναν υπολογιστή online στα ισπανικά και στα αγγλικά, έτσι ώστε οι περίεργοι θεατές να μπορούν να προβλέψουν κατά προσέγγιση πόσο χρόνο έχουν με τους φίλους και την οικογένειά τους.

ΣΧΟΛΙΑ

Το "Π" σέβεται όλες τις απόψεις, αλλά διατηρεί το δικαίωμά του να μην αναρτά υβριστικά σχόλια και διαφημίσεις. Τα σχόλια απηχούν αποκλειστικά τις απόψεις των αναγνωστών.