16/01/2019 03:06:16
2.10.2009

Νέοι όροι στη διαφήμιση

Μια... γευστική ενημέρωση παρείχαν ο πρόεδρος και τα μέλη του Συνδέσμου Διαφημιζομένων Ελλάδος (ΣΔΕ) στους εκπροσώπους των ΜΜΕ την περασμένη εβδομάδα στην Αίγλη Ζαππείου, με θέματα που απασχολούν τον χώρο της διαφήμισης.

Στο γεύμα εργασίας ο πρόεδρος του ΣΔΕ Γρηγόρης Αντωνιάδης αναφέρθηκε μεταξύ άλλων στην αυτοδέσμευση των 11 μεγαλυτέρων εταιρειών στον χώρο των τροφίμων για αλλαγή του τρόπου επικοινωνιακής προσέγγισης στα παιδιά κάτω των 12 ετών.

Είναι μια προσπάθεια που θα επικεντρωθεί σε 27 χώρες, ενώ τα μέλη του λεγόμενου «EU Pledge» έχουν συμφωνήσει να υπάρχει ένας διπλός ελεγκτικός μηχανισμός που θα παρακολουθεί την εφαρμογή των αξόνων της αυτοδέσμευσης.

Για τον λόγο αυτό, άλλωστε, πραγματοποιήθηκε πανευρωπαϊκή έρευνα που διεξήχθη από την Accenture Marketing Sciences & την Pricewaterhousecoopers στις χώρες Γαλλία, Γερμανία, Ιρλανδία, Ιταλία, Ισπανία, Πολωνία.

Η έρευνα μετράει τις πρακτικές των εταιρειών που αυτοδεσμεύτηκαν στην πρωτοβουλία «EU Pledge», ενώ αποδεικνύει μετρήσιμα ότι οι βιομηχανίες περιόρισαν τη διαφήμιση στα παιδιά κάτω των 12 ετών.

Ένα ακόμη θέμα που συζητήθηκε στο γεύμα εργασίας του ΣΔΕ ήταν ο νέος νόμος για την καταβολή του ειδικού τέλους 0,02% από κάθε διαφημιστική εμφάνιση υπέρ του Συμβουλίου Ελέγχου Επικοινωνίας.

Το τέλος αυτό θα χρεώνεται σε κάθε διαφημιστική εμφάνιση κάθε διαφημιζόμενης εταιρείας ανά την επικράτεια και θα κατατίθεται στην «Αστική Εταιρεία  Δεοντολογίας της Επικοινωνίας» με διακριτικό τίτλο «Συμβούλιο Ελέγχου Επικοινωνίας (ΣΕΕ)».

Ο υπολογισμός του τέλους 0,02% θα πρέπει να γίνεται με βάση το τελικό καθαρό κόστος Μέσων όπως αυτό τιμολογείται και πριν την προσθήκη του αγγελιοσήμου.

Επίσης ο ΣΔΕ αποφάσισε να μετονομάσει τα  Αριστεία Κοινωνικής Προσφοράς σε Αριστεία Εταιρικής Κοινωνικής Ευθύνης για να συμβολίσει με αυτό τον τρόπο τη μεγάλη αλλαγή πορείας που πρέπει όλες οι ελληνικές επιχειρήσεις να χαράξουν.

ΣΧΟΛΙΑ

Το "Π" σέβεται όλες τις απόψεις, αλλά διατηρεί το δικαίωμά του να μην αναρτά υβριστικά σχόλια και διαφημίσεις. Τα σχόλια απηχούν αποκλειστικά τις απόψεις των αναγνωστών.