search
ΣΑΒΒΑΤΟ 20.04.2024 05:56
MENU CLOSE

Τζέρεμι Σκοτ: Γεμάτη με…fake news και clickbait η συλλογή Φθινόπωρο 2019

13.02.2019 08:08
Τζέρεμι Σκοτ: Γεμάτη με…fake news και  clickbait η συλλογή Φθινόπωρο 2019  - Media

 

Ποια είναι η σημερινή σχέση μεταξύ δημιουργών περιεχομένου, μέσων ενημέρωσης και του κοινού που αγαπά τα σκάνδαλα, είτε πραγματικά είτε ψεύτικα;

Αυτή ήταν η πηγή έμπνευσης του για τη συλλογή Φθινόπωρο 2019, την οποία που παρουσίασε σε επίδειξη μόδας στο πλαίσιο της Εβδομάδας Μόδας της Νέας Υόρκης.

Τα ρούχα ήταν όλα ασπρόμαυρα, ένας φόρος τιμής στις εφημερίδες με τυπωμένες κραυγαλέες φράσεις όπως «Chaos» και «Scandal», «Tragedy», «Panic!» και «Psycho».

Για τη εμπνευσμένη από τις εφημερίδες και τα tabloid συλλογή ο Αμερικανός σχεδιαστής συνεργάστηκε με την καλλιτέχνη Αλεξάντρα Μιρ για να δημιουργήσει φορέματα, παντελόνια, φούστες και μπερέ με σχέδια επιθετικά και εκκωφαντικά πρωτοσέλιδα από τις Post και New York Daily.

Τα γυναικεία κομμάτια της συλλογής ήταν ρούχα για πάρτι, φουσκωτά τούλινα φορέματα που θύμιζαν χορό αποφοίτησης των 80’s, στυλάτες φούστες φορεμένες με δραματικά πέπλα, δερμάτινα τζάκετ και ένα φόρεμα με βολάν που έκλεισε το σόου με ένα ζευγάρι γάντια και αρβύλες.

Τα μοντέλα είχαν βαμμένα ασπρόμαυρα τα μαλλιά και φορούσαν στο κεφάλι, καπέλα μπερέ ή τεράστιους φιόγκους.

Στο στόχαστρο του Jeremy Scott βρέθηκαν οι διαδεδομένες έννοιες των ψεύτικων ειδήσεων και του clickbait, οι οποίες είναι υπερβολικά άφθονες όχι μόνο μέσω των μέσων κοινωνικής δικτύωσης, αλλά και σε όλο το διαδίκτυο. Ο σχεδιαστής εξήγησε ότι δεν στόχευε τόσο πολύ τα μέσα μαζικής ενημέρωσης, αλλά περισσότερο τους δημιουργούς περιεχομένου με αμφιλεγόμενες πηγές και τους αναγνώστες που μοιράζονται και σχολιάζουν άρθρα που βασίζονται μόνο σε τίτλους. Η συμβιωτική σχέση μεταξύ των δημιουργών περιεχομένου και του κοινού στο κυνήγι για τις φτηνές συγκινήσεις και η ανταπόκριση σε άρθρα προτού να διαβαστούν, όπως διευκρίνισε ήταν το θέμα της συλλογής του.

Ο ατελείωτος κατακλυσμός λέξεων-κλειδιών όπως το χάος, ο δολοφόνος, η κατάρρευση και το σκάνδαλο ξεχώρισαν στη θάλασσα των πρωτοσέλιδων που εμφανίστηκαν στην πασαρέλα. Το σύνθημα «End is Near» (Το τέλος είναι κοντά) εμφανίστηκε πολλές φορές στις πλάτες των τζάκετ και ήταν ανοιχτό για ερμηνεία, πολιτική ή άλλη.

Η επίδειξη μόδας είχε ως μουσική επένδυση το «Controversy» του Prince του 1981, ένα τραγούδι που είχε γράψει ο τραγουδιστής ως απάντηση σε δημοσιεύματα των tabloid εναντίον του.

«Αυτό είναι το σχόλιό μου για το πού είμαστε ως πολιτισμός», δήλωσε ο Scott στα παρασκήνια, σύμφωνα με το WWD. «Εμείς ως άνθρωποι έχουμε μια εμμονή για τους σκανδαλώδεις τίτλους, με ψευδείς υποθέσεις, με τo clickbait. Πήρα όλα αυτά … τα σκουπίδια … και προσπάθησα να κάνω κάτι όμορφο» εξήγησε. Δεν είναι το θέμα τα ίδια τα μέσα μαζικής ενημέρωσης (συλλέγει τα αγαπημένα του εξώφυλλα της Post εδώ και χρόνια) όσο η όρεξη του κοινού για καταστροφή.

Είναι το πόσο γρήγορα μπορεί να ταξιδέψει, να αλλάξει την πραγματικότητα των ανθρώπων και να τους εξοργίσει, αντί να δείχνουν κατανόηση και συμπόνια» ανέφερε.

Πηγή: ΑΠΕ – ΜΠΕ

google_news_icon

Ακολουθήστε το topontiki.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις.

Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν.

ΡΟΗ ΕΙΔΗΣΕΩΝ

ΕΙΔΗΣΕΙΣ ΔΗΜΟΦΙΛΗ

Το topontiki.gr σέβεται όλες τις απόψεις, αλλά διατηρεί το δικαίωμά του να μην αναρτά υβριστικά σχόλια και διαφημίσεις. Οι χρήστες που παραβιάζουν τους κανόνες συμπεριφοράς θα αποκλείονται. Τα σχόλια απηχούν αποκλειστικά τις απόψεις των αναγνωστών.

ΣΑΒΒΑΤΟ 20.04.2024 03:33