17/09/2019 23:29:07

Πανωλεθρία για το survivor στην τηλεθέαση

Πανωλεθρία για το survivor στην τηλεθέαση - Media

 

Ο τρίτος κύκλος του Survivor ξεκίνησε με υψηλές προσδοκίες στον ΣΚΑΪ.

Οι ιθύνοντες πίστευαν ότι το νέο κόνσεπτ «Ελλάδα – Τουρκία» θα προσέλκυε τους τηλεθεατές. Όμως κάτι τέτοιο δε συνέβη αφού από το πρώτο κιόλας επεισόδιο οι τηλεθεατές δεν έδειξαν να συγκινούνται.

Το ριάλιτι επιβίωσης έχει μείνει μακριά από τον ανταγωνισμό όπως συνέβη και το βράδυ της Δευτέρας.

Το Τατουάζ έκοψε πρώτο το νήμα με 26,3% στο γενικό σύνολο. Ακολούθησαν οι σειρές «Το Σόι σου» (20,5) και «Επιστροφή» (20,5) ενώ πιο πίσω βρέθηκε το MasterChef με 18,7%. Η σειρά «Πέτα τη Φριτέζα» του ΑΝΤ1 συγκέντρωσε 16,2% ενώ το Survivor βρέθηκε αρκετά πίσω με 14,1%.

Μεγάλη ανατροπή είχαμε στο νεανικό κοινό. Στις ηλικίες 18-54 ετών στην πρώτη θέση βρέθηκε το MasterChef με 25,8% ενώ ακολούθησε το Τατουάζ με 21,9%. Στην τρίτη θέση βρέθηκε η σειρά «Το Σόι σου» με 20,1% ενώ πιο πίσω είναι η «Φριτέζα» με 17,9% και η «Επιστροφή» με 17,2%. Πολύ πιο πίσω σε σχέση με τον ανταγωνισμό το Survivor με 11,7% στις ηλικίες 18-54 ετών.

Αξίζει να σημειώσουμε ότι ήδη στον ΣΚΑΪ σκέφτονται διορθωτικές κινήσεις προκειμένου να ανέβουν οι επιδόσεις του ριάλιτι. Η Κατερίνα Δαλάκα, φιναλίστ του προηγούμενου κύκλου είναι ένα από τα πρόσωπα που θα μπουν στο ριάλιτι επιβίωσης.

Πηγή: dailymedia

ΣΧΟΛΙΑ

Το "Π" σέβεται όλες τις απόψεις, αλλά διατηρεί το δικαίωμά του να μην αναρτά υβριστικά σχόλια και διαφημίσεις. Τα σχόλια απηχούν αποκλειστικά τις απόψεις των αναγνωστών.