15/12/2019 20:38:50

Προβιοτικά: Πέντε οφέλη για τον οργανισμό που ίσως δεν γνωρίζατε

Προβιοτικά: Πέντε οφέλη για τον οργανισμό που ίσως δεν γνωρίζατε - Media

 

Η υγεία του εντέρου είναι άρρηκτα συνδεδεμένη με τα προβιοτικά. Θεωρούνται τα «καλά» και «χρήσιμα» βακτήρια που συμβάλλουν στην καταπολέμηση της φλεγμονής του εντέρου και βοηθούν το σώμα να απορροφήσει συγκεκριμένα θρεπτικά συστατικά που έχει ανάγκη. Τα οφέλη τους όμως δεν περιορίζονται στη διαδικασία της πέψης.

Και αυτό διότι η υγεία του εντέρου σας μπορεί να επηρεάσει σχεδόν κάθε άλλη πτυχή της ευεξίας. Χάρη στα προβιοτικά που λαμβάνετε από την κατανάλωση τροφών που έχουν υποστεί ζύμωση, μπορείτε να φροντίσετε καθημερινά για την υγεία του εντέρου σας.

Ακολουθούν πέντε ακόμη λόγοι για να τα εντάξετε στη διατροφή σας.

Δεδομένου ότι τα περισσότερα κύτταρα του ανοσοποιητικού συστήματος βρίσκονται στο έντερο, η άμυνα του οργανισμού σας μπορεί να είναι μειωμένη όταν δεν υπάρχει ισορροπία. Τα προβιοτικά μπορούν να βοηθήσουν στην αναστολή της ανάπτυξης επιβλαβών βακτηρίων που προκαλούν ασθένειες, βοηθώντας το ανοσοποιητικό να αντιμετωπίσει ιογενείς λοιμώξεις όπως το κοινό κρυολόγημα.

Τα προβιοτικά έχουν συνδεθεί με την απώλεια βάρους. Όταν δεν υπάρχει ισορροπία στο πεπτικό, εκδηλώνονται συμπτώματα όπως δυσκοιλιότητα, φούσκωμα κλπ., που συμβάλλουν στην αύξηση του βάρους. Οι έρευνες δείχνουν ότι τα προβιοτικά βοηθούν στη διαχείριση των συμπτωμάτων.

Οι καρδιακές παθήσεις είναι η κύρια αιτία θανάτου παγκοσμίως, σύμφωνα με την Παγκόσμια Οργάνωση Υγείας. Η φυσιολογική αρτηριακή πίεση και τα σταθερά επίπεδα χοληστερόλης συμβάλλουν στην καλή γενική υγεία της καρδιάς, ενώ μελέτες έχουν δείξει ότι ορισμένα προβιοτικά, που λαμβάνονται σταθερά για μεγάλες χρονικές περιόδους, μπορούν να βοηθήσουν προς αυτή την κατεύθυνση.

Το δέρμα σας μπορεί να παρουσιάσει βελτίωση χάρη σε αυτά τα ευεργετικά βακτήρια. Μελέτες υποδεικνύουν ότι μερικά προβιοτικά μπορούν να βοηθήσουν στη βελτίωση δερματικών παθήσεων όπως η ακμή, η ροδόχρους ακμή και το έκζεμα που σχετίζονται με τη φλεγμονή.

Τέλος, μερικά προβιοτικά μπορούν να ενισχύσουν ακόμη περισσότερο τα επίπεδα ενυδάτωσης της επιδερμίδας σας, βοηθώντας το σώμα να παράγει υαλουρονικό οξύ, το οποίο συμβάλλει στην ελαστικότητα του δέρματος και στην πρόληψη των σημαδιών γήρανσης.

Πηγή: onmed.gr

ΣΧΟΛΙΑ

Το "Π" σέβεται όλες τις απόψεις, αλλά διατηρεί το δικαίωμά του να μην αναρτά υβριστικά σχόλια και διαφημίσεις. Τα σχόλια απηχούν αποκλειστικά τις απόψεις των αναγνωστών.