Ακολουθήστε το topontiki.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις.
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν.
Σε αγώνα δρόμου έχουν αποδυθεί οι σιδηροδρομικές επιχειρήσεις το τελευταίο διάστημα.
Καθώς ολοκληρώνεται η ηλεκτροδότηση της γραμμής Αθήνα – Θεσσαλονίκη, η κυβέρνηση πιέζει για τη διενέργεια δρομολογίων μεταξύ πρωτεύουσας και συμπρωτεύουσας, σε διάστημα μικρότερο των τεσσάρων ωρών.
Φημολογείται, μάλιστα, ότι στο πρώτο δρομολόγιο-αστραπή που προγραμματίζεται να διεξαχθεί 12 Απριλίου 2019, θα επιβαίνει και ο πρωθυπουργός Αλέξης Τσίπρας.
Η ολοκλήρωση της ηλεκτροδότησης της γραμμής Αθήνα – Θεσσαλονίκη, σε συνδυασμό με τη χρήση της νέας σήραγγας του Καλλιδρόμου, θα περιορίσει σημαντικά τον χρόνο διεξαγωγής του δρομολογίου μεταξύ Αθήνας και Θεσσαλονίκης.
Σύμφωνα με πληροφορίες, η ΤΡΑΙΝΟΣΕ προγραμματίζει τη δρομολόγηση τριών ημερήσιων δρομολογίων διάρκειας 4 έως 5 ωρών.
Ειδικότερα, στόχος είναι το ένα δρομολόγιο να γίνει σε χρόνο μικρότερο των 4 ωρών και 15 λεπτών, το δεύτερο σε χρόνο 4 ωρών και 30 λεπτών και το τρίτο και βραδινό να έχει διάρκεια πέντε ωρών. Το μικρής διάρκειας δρομολόγιο θα ξεκινά το πρωί από τη Θεσσαλονίκη π.χ. 06.00 και θα φθάνει στις 10.00 στην Αθήνα. Επίσης θα εκκινεί από Αθήνα π.χ. στις 19.00 και θα αφικνείται στις 23.00 στη Θεσσαλονίκη.
Με τον τρόπο αυτό, η ΤΡΑΙΝΟΣΕ θέλει να ανταγωνιστεί τις αεροπορικές εταιρείες, μεταφέροντας τους κατοίκους της συμπρωτεύουσας στην Αθήνα για τη διεξαγωγή αυθημερόν εργασιών (και όχι μόνο).
Ακολουθήστε το topontiki.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις.
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν.
Το topontiki.gr σέβεται όλες τις απόψεις, αλλά διατηρεί το δικαίωμά του να μην αναρτά υβριστικά σχόλια και διαφημίσεις. Οι χρήστες που παραβιάζουν τους κανόνες συμπεριφοράς θα αποκλείονται. Τα σχόλια απηχούν αποκλειστικά τις απόψεις των αναγνωστών.