Ακολουθήστε το topontiki.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις.
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν.
Σταθερά ανοδική πορεία παρουσιάζει το κανάλι των σούπερ μάρκετ κατά τους πρώτους μήνες του 2019, ακολουθώντας ο δρόμο που χάραξε τα δύο προηγούμενα έτη.
Πιο συγκεκριμένα, με βάση τα στοιχεία της IRI Hellas για το πρώτο δίμηνο της χρονιάς (Ιανουάριος-Φεβρουάριος) παρουσιάστηκε αύξηση 6,1% ως προς την αξία πωλήσεων και 4,8% όσον αφορά τον όγκο πωλήσεων. Τον Ιανουάριο καταγράφηκε άνοδος 11% για την αξία πωλήσεων και 9% για τον όγκο πωλήσεων.
Τον Φεβρουάριο, το θετικό πρόσημο διατηρήθηκε, αλλά η ανάπτυξη ήταν σαφώς μικρότερη, καθώς η αξία πωλήσεων αυξήθηκε κατά 1,7% και ο όγκος πωλήσεων κατά 2,7%. Στο πρώτο δίμηνο του 2019, όλες οι μεγάλες κατηγορίες κατέγραψαν ανοδική πορεία, με τα τρόφιμα να παρουσιάζουν τη σημαντικότερη ανάπτυξη (+6,8% σε αξία πωλήσεων και +6% σε όγκο πωλήσεων).
Τα είδη προσωπικής φροντίδας (ΗΒΑ) κατέγραψαν άνοδο 2,7% σε αξία και 3,8% σε όγκο, ενώ στα είδη νοικοκυριού σημειώθηκε άνοδος 4,3% σε αξία και 2,7% σε όγκο.
Επιπροσθέτως, οι 11 υπο-κατηγορίες που καταγράφει η IRI, κινήθηκαν ανοδικά, με σημαντικότερη άνοδο στα Αλκοολούχα Ποτά (+12,9% σε αξία πωλήσεων και +6,7% σε όγκο) και στα Snacks (+12,5% σε αξία πωλήσεων και +11,8 σε όγκο).
Ακολουθήστε το topontiki.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις.
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν.
Το topontiki.gr σέβεται όλες τις απόψεις, αλλά διατηρεί το δικαίωμά του να μην αναρτά υβριστικά σχόλια και διαφημίσεις. Οι χρήστες που παραβιάζουν τους κανόνες συμπεριφοράς θα αποκλείονται. Τα σχόλια απηχούν αποκλειστικά τις απόψεις των αναγνωστών.