13/11/2019 03:01:57

Τις επόμενες ημέρες ο διαγωνισμός για την προμήθεια των 750 νέων λεωφορείων σε Αθήνα και Θεσσαλονίκη

Τις επόμενες ημέρες ο διαγωνισμός για την προμήθεια των 750 νέων λεωφορείων σε Αθήνα και Θεσσαλονίκη - Media

 

Τις επόμενες ημέρες θα είναι έτοιμη η διαγωνιστική διαδικασία για την προμήθεια 750 σύγχρονων νέων λεωφορείων αντιρρυπαντικής τεχνολογίας για την Αθήνα και τη Θεσσαλονίκη.

Συγκεκριμένα, ο διαγωνισμός του υπουργείου Μεταφορών αναμένεται να έχει ορίζοντα ολοκλήρωσης τους 18 μήνες, ενώ τα πρώτα οχήματα θα αρχίσουν να φτάνουν στο 7μηνο από την υπογραφή της σύμβασης. Τα 400 από αυτά προορίζονται για την Αθήνα και πρόκειται για 170 ηλεκτρικά, 180 φυσικού αερίου, 50 πετρελαίου και τα υπόλοιπα 350 για τη Θεσσαλονίκη, 150 ηλεκτρικά, 150 φυσικού αερίου και 50 πετρελαίου. Το συνολικό ύψος του προϋπολογισμού εκτιμάται στα 420 εκατ. ευρώ με ΦΠΑ.

Το υπουργείο Υποδομών έχει έρθει σε συμφωνία με την ΕΤΕπ και απέσπασε τη δέσμευση ότι θα χρηματοδοτήσει έως το 75% του προϋπολογισμού που αφορά όμως μόνο στα φυσικού αερίου λεωφορεία και τα ηλεκτρικό (εξαιρούνται από τη χρηματοδότηση της ΕΤΕπ τα ντιζελοκίνητα λεωφορεία). Το ΕΣΠΑ θα αποδεσμεύσει περίπου 70 εκατ. ευρώ. O διαγωνισμός θα αφορά τρεις κατηγορίες λεωφορείων και οι ενδιαφερόμενοι θα μπορούν να συμμετάσχουν είτε για έναν τύπο, δύο ή και τους τρεις τύπους οχημάτων.

Στο μεταξύ αναμένεται και η διεξαγωγή του διαγωνισμού για τα επιπλέον 92 σύγχρονα λεωφορεία που πρόκειται να προμηθευτεί ο ΟΑΣΑ και θα αντικαταστήσουν μέρος του στόλου της Αθήνας.

Υπενθυμίζεται πως στα τέλη του 2018 η Περιφέρεια Αττικής ενέκρινε την ένταξη στο ΕΣΠΑ 2014-2020 και το ΠΕΠ Αττικής την προμήθεια 92 σύγχρονων αστικών λεωφορείων για την Αθήνα με ποσό ύψους 30 εκατ. ευρώ.

Τη διενέργεια του διαγωνισμού αναλαμβάνει ο ΟΑΣΑ και θα αφορά στην προμήθεια τριών διαφορετικών τύπων λεωφορείων.

Ειδικότερα, πρόκειται για είκοσι οχήματα με κινητήρα diesel, 12μετρα, τεχνολογίας ΕURO VI, εξήντα οχήματα με κινητήρα diesel, 18μετρα (αρθρωτά), τεχνολογίας ΕURO VI και δώδεκα ηλεκτροκίνητα λεωφορεία τεχνολογίας ΕURO VI, χαμηλής κατανάλωσης ενέργειας που να διαθέτουν αυτονομία κίνησης, μικρού μεγέθους (mini bus), καθώς και συνοδευτικό εξοπλισμό και υποδομές που είναι αναγκαίες για την υποστήριξη της λειτουργίας τους.

 

ΣΧΟΛΙΑ

Το "Π" σέβεται όλες τις απόψεις, αλλά διατηρεί το δικαίωμά του να μην αναρτά υβριστικά σχόλια και διαφημίσεις. Τα σχόλια απηχούν αποκλειστικά τις απόψεις των αναγνωστών.