22/11/2019 13:48:15

Κι όμως, μόνο ένα τηλεοπτικό δίκτυο κατέγραψε τη σύλληψη Ασάνζ - Και δεν είναι ιδιαίτερα γνωστό

Κι όμως, μόνο ένα τηλεοπτικό δίκτυο κατέγραψε τη σύλληψη Ασάνζ - Και δεν είναι ιδιαίτερα γνωστό - Media

 

Μπορεί το τελευταίο διάστημα να «έβραζε» η υπόθεση Ασάνζ και να υπήρχαν πληροφορίες για βίαιη απομάκρυνσή του από την πρεσβεία του Ισημερινού στο Λονδίνο, ωστόσο, την κρίσιμη στιγμή στον τόπο του συμβάντος βρισκόταν μόνο ένα τηλεοπτικό δίκτυο.

Και δεν ήταν ούτε το BBC, ούτε το Sky News, ούτε το CNN, ούτε το Fox News, ούτε κάποιο από τα μεγάλα διεθνή δίκτυα και ΜΜΕ, αλλά ένα θυγατρικό μέσο του Russia Today, το Ruptly, το οποίο ειδικεύεται στην καταγραφή βίντεο και την πώλησή τους σε άλλα κανάλια.

Σύμφωνα με το CNN, παρά το γεγονός ότι υπήρχαν δημοσιογραφικές πληροφορίες για επικείμενες εξελίξεις στην υπόθεση Ασάνζ, τα μεγάλα βρετανικά κανάλια δεν είχαν στείλει συνεργεία έξω από την πρεσβεία, παρά μόνο για μια μέρα.

Αντιθέτως, όπως αναφέρει το CNN, το Ruptly είχε διαρκώς συνεργείο εκεί με αποτέλεσμα να έχει στα χέρια του αποκλειστικές εικόνες από τη σύλληψη του Ασάνζ, μόλις εκδιώχθηκε διά της βίας από την πρεσβεία του Ισημερινού.

Έτσι, τα μεγάλα δίκτυα του πλανήτη πληρώνουν αδρά το Ruptly για να χρησιμοποιήσουν τα πλάνα του και φυσικά κάνουν αναφορά στο συγκεκριμένο ΜΜΕ ως τον αποκλειστικό κάτοχο των πλάνων.

Υπενθυμίζεται ότι πολλές χώρες της Δύσης αντιμετωπίζουν το Russia Today ως όργανο της Μόσχας, ενώ η ρωσική κυβέρνηση έχει εκφράσει την συμπαράστασή της στον Τζούλιαν Ασάνζ.

Πηγή: CNN

ΣΧΟΛΙΑ

Το "Π" σέβεται όλες τις απόψεις, αλλά διατηρεί το δικαίωμά του να μην αναρτά υβριστικά σχόλια και διαφημίσεις. Τα σχόλια απηχούν αποκλειστικά τις απόψεις των αναγνωστών.