09/12/2019 17:10:41

Οι τροφές που βοηθούν σε ένα φυσικό και βαθύ μαύρισμα

Οι τροφές που βοηθούν σε ένα φυσικό και βαθύ μαύρισμα - Media

Μπορεί το καλοκαίρι να έφτασε ωστόσο το μαύρισμα αργεί! Λίγο οι διακοπές που καθυστερούν να έρθουν, λίγο η συννεφιά που κάνει την εμφάνισή της ανά τακτά χρονικά διαστήματα.

Θα καταφέρετε φέτος να επιτύχετε το τέλειο φυσικό μαύρισμα; Δεν αντιλέγουμε πως το σταρένιο δέρμα είναι αρκετά ελκυστικό ωστόσο ενέχει και πολλούς κινδύνους αν δεν είμαστε προσεκτικοί... Γι' αυτό μη σκεφτείτε να καταφύγετε σε τεχνητά μέσα μαυρίσματος (σολάριουμ) ή να χρησιμοποιήσετε κρέμες που θα σας προσφέρουν παροδικά σοκολατένιο χρώμα και την επομένη θα έχετε ξεβάψει σε ό,τι έχει βρεθεί στο διάβα σας.

Γι' αυτούς και για πολλούς άλλους λόγους σας παρουσιάζουμε τις τροφές που μπορείτε να εντάξετε στην καθημερινή σας διατροφή έτσι ώστε να ενισχύσετε το μαύρισμά σας! Μη φανταστείτε πως τρώγοντας μόνο αυτές τις τροφές θα αποκτήσετε σοκολατένιο μαύρισμα. Απλά θα προετοιμάσουν το έδαφος και θα συμβάλλουν θετικά στην έκκριση της μελανίνης χωρίς τον κίνδυνο ακτινοβολιών.
Σύμφωνα με τους επιστήμονες το μαύρισμα αποτελεί μία φυσιολογική αμυντική λειτουργία του οργανισμού μας στην επικίνδυνη υπεριώδη ακτινοβολία του ήλιου. Όπως πιθανό να γνωρίζετε υπάρχουν τροφές που επιταχύνουν την διαδικασία παραγωγής της μελανίνης στον οργανισμό μας και βοηθούν στην ελαστικότητα και την υγεία του δέρματος.

Καρότα Η σημαντικότερη τροφή που έχει την μεγαλύτερη αντιηλιακή προστασία είναι το καρότο που περιέχει μεγάλη ποσότητα καροτίνης. Συγκεκριμένα είναι πλούσια σε β-καροτίνη που συντελεί στη διατήρηση ενυδατωμένου και ελαστικού δέρματος.

Τα βερίκοκα, τα ροδάκινα, τα μανταρίνια, τα πορτοκάλια, το πεπόνι και το καρπούζι Απ' ότι καταλάβατε θα γίνετε οι αγαπημένοι πελάτες του μανάβη σας, τουλάχιστον για το καλοκαίρι. Τα συγκεκριμένα φρούτα και λαχανικά που βρίσκονται σε πληθώρα το καλοκαίρι αποτελούν τροφές που είναι ιδανικές για να βελτιώσουν και να αναδείξουν το μαύρισμά σας με τον καλύτερο τρόπο.

Δημητριακά Εκτός από βιταμίνες Α και Β2, περιέχουν σημαντικές ποσότητες σεληνίου, το οποίο παρεμποδίζει βλαβερές για τον οργανισμό διαδικασίες. Περιέχουν επίσης ψευδάργυρο, που βοηθάει στην επούλωση των εγκαυμάτων που προκαλούνται από τον ήλιο.

Οι ντομάτες, οι πιπεριές, η κολοκύθα και οι γλυκοπατάτες Τα λαχανικά που βοηθούν το δέρμα μας να μαυρίσει προσδίδοντας μας και ένα σύνολο άλλων βιταμινών, ιχνοστοιχείων και φυτικών ινών.

Σπανάκι και μπρόκολο Είναι και αυτές οι τροφές σύμμαχοι στο καλοκαιρινό σας μαύρισμα καθώς το κάνουν να φαίνεται πιο λαμπερό. Τα συστατικά που περιέχουν αυτές οι τροφές είναι η λουτεΐνη και ζεαξανθίνη τα οποία και ευθύνονται για το τέλειο μαύρισμα.

Αυγά Πλούσια τροφή σε θρεπτικά συστατικά καθώς περιέχει άφθονη βιταμίνη Α και αμινοξέα που ενισχύουν την παραγωγή της μελανίνης και της βιταμίνης Β2, η οποία αποτελεί μοναδικό θρεπτικό συστατικό για το δέρμα.

Ψητά τρόφιμα Ετοιμάστε τις ψησταριές! Το ψήσιμο των τροφίμων στη σχάρα συμβάλλει και αυτό στο γρήγορο και καλύτερο μαύρισμα. Όταν καταναλώνετε ψητά τρόφιμα αποφύγετε τα εσπεριδοειδή, το μαϊντανό και το κάρδαμο διότι μπορεί να είναι ανασταλτικοί παράγοντες για το μαύρισμα του δέρματός σας.

Ακτινίδια και λεμόνια Περιέχουν σημαντικές ποσότητες βιταμίνης C και έχουν την ικανότητα να καταπολεμούν και να αναδομούν το κολλαγόνο του οργανισμού μας.

Πηγή: spirossoylis.com

ΣΧΟΛΙΑ

Το "Π" σέβεται όλες τις απόψεις, αλλά διατηρεί το δικαίωμά του να μην αναρτά υβριστικά σχόλια και διαφημίσεις. Τα σχόλια απηχούν αποκλειστικά τις απόψεις των αναγνωστών.