15/12/2019 02:35:33

«Σε τράπεζα για αποπληρωμή δανείου πάνε τα έσοδα από τα διόδια της Εγνατίας»

«Σε τράπεζα για αποπληρωμή δανείου πάνε τα έσοδα από τα διόδια της Εγνατίας» - Media

 

Στην αποπληρωμή δανείου της «Εγνατία Οδός ΑΕ» κατευθύνονται οι εισπράξεις από τα διόδια του αυτοκινητοδρόμου, πλην των σταθμών Μαλγάρων και Ευζώνων.

Αυτό τόνισε ο νέος πρόεδρος του οργανισμού, Γιώργος Κωνσταντόπουλος, τοποθετούμενος στην επιτροπή ΔΕΚΟ της Βουλής η οποία και διατύπωσε κατά πλειοψηφία θετική γνώμη τόσο για τον ίδιον όσο και για τον νέο διευθύνοντα σύμβουλο της εταιρείας, Κωνσταντίνου Κουτσούκου.

«Γνωρίζω που βρίσκεται η εταιρεία και τα προβλήματα που αντιμετωπίζουν οι εργαζόμενοι από την έλλειψη οράματος και πόσο ανησυχούν για το επαγγελματικό τους μέλλον», είπε ο κ. Κωνσταντόπουλος και τόνισε.

«Πρωταρχικός μου στόχος είναι να προσδώσω αξία και υπεραξία στην «Εγνατία», βιώσιμη ανάπτυξη, βελτίωση των εργασιακών σχέσεων προστασία του περιβάλλοντος και της ζωής των χρηστών.

«Σήμερα η Εταιρεία έχει φθάσει σε τέλμα και είναι δυσάρεστο μετά από ένα τέτοιο έργο ένας οργανισμός του Δημοσίου με τέτοιες δυνατότητες να φθάνει το στελεχικό δυναμικό και τους εργαζομένους σε κατάσταση απόγνωσης» είπε ο κ. Κουτσούκος ενώ ανέφερε ότι τα έσοδα των διοδίων δεν εισπράττονται από την Εταιρεία αλλά πλην των εσόδων των διοδίων των Μαλγάρων και των Ευζώνων πηγαίνουν στην τράπεζα Πειραιώς για το δάνειο των 350 εκατ.».

Ο νέος πρόεδρος της ΕΓΝΑΤΙΑ, Γιώργος Κωνσταντόπουλος, είναι πρόεδρος του Συνδέσμου Εξαγωγέων Βορείου Ελλάδας και πρώην βουλευτής Πιερίας της ΝΔ και ο διευθύνων σύμβουλος Κωνσταντίνος Κουτσούκος, διετέλεσε έως σήμερα διευθυντής Λειτουργίας Διοδίων της εταιρείας.

Καραμανλής: Υπερβολικό το κόστος των διοδίων - Θα προχωρήσει η ιδιωτικοποίηση

«Η Εγνατία ΑΕ αποτελεί σήμερα ένα δυναμικό οργανισμό με πολύ μεγάλη εμπειρία στη διαχείριση και τη λειτουργία αυτοκινητοδρόμων, έχει και πρέπει να έχει ένα αναπτυξιακό χαρακτήρα να επιδοθεί στη διαχείριση έργων μεγάλης κλίμακας και στις γειτονικές χώρες», ανέφερε μεταξύ άλλων ο υπουργός Υποδομών και Μεταφορών Κώστας Καραμανλής, μιλώντας στην Επιτροπή ΔΕΚΟ της Βουλής κατά την ακρόαση του νέου προέδρου και του νέου διευθύνοντος συμβούλου της εταιρείας «Εγνατία Οδός ΑΕ».

Ο κ. Καραμανλής χαρακτήρισε υπερβολικό το κόστος των διοδίων της Εγνατίας οδού, όπως αυτό προσδιορίστηκε από την προηγούμενη κυβέρνηση.

«Δεν είμαστε αρνητικοί στην λειτουργία διοδίων αλλά είναι ένα θέμα που πρέπει να εξεταστεί πολύ καλύτερα. Το αρχικό σχέδιο προέβλεπε 16 σταθμούς διοδίων. Η προηγούμενη κυβέρνηση πρόσθεσε ακόμη 20 σταθμούς που η λειτουργία τους θα αυξήσει τις τιμές των διοδίων από 3,5 λεπτά το χιλιόμετρο σε κάτι παραπάνω από 5 λεπτά το χιλιόμετρο».

Ο υπουργός Μεταφορών είπε επίσης ότι η κυβέρνηση θα επανεξετάσει το σύστημα με την εφαρμογή του ηλεκτρονικού διοδίου και τον χιλιομετρικό υπολογισμό, ώστε να γίνει δικαιότερο.

Απαντώντας σε σχετική παρατήρηση της κ. Μπακογιάννη ο υπουργός Υποδομών, χαρακτήρισε αποκορύφωμα του λαϊκισμού την απόφαση της προηγούμενης κυβέρνησης να προχωρήσει σε αύξηση των διοδίων χωρίς να την εφαρμόσει, και πρόσθεσε ότι η όποια αναπροσαρμογή των διοδίων, προϋποθέτει διαπραγμάτευση με το ΤΑΙΠΕΔ, το οποίο είναι και υπεύθυνο για την ιδιωτικοποίηση.

Ο κ. Καραμανλής επισήμανε ότι η Εγνατία αποτελεί το μεγαλύτερο asset που έχει το ελληνικό Δημόσιο και ότι η όποια παραχώρηση θα γίνει με μεγάλη προσοχή.

«Η παραχώρηση θα προχωρήσει αν και υπάρχουν πολλά ερωτηματικά ως προς τον τρόπο που έχει σχεδιαστεί, ώστε να μην βλέπουμε τις εκθέσεις εποπτείας της Κομισιόν να επιπλήττουν τη χώρα, για όλα τα σημαντικά που πρέπει να γίνουν στην Εγνατία και δεν έγιναν ως τώρα», είπε ο κ. Καραμανλής και πρόσθεσε ότι «η εταιρεία τα τελευταία χρόνια έχει απαξιωθεί με αποτέλεσμα τη φυγή πολύ σημαντικών στελεχών».

ΣΧΟΛΙΑ

Το "Π" σέβεται όλες τις απόψεις, αλλά διατηρεί το δικαίωμά του να μην αναρτά υβριστικά σχόλια και διαφημίσεις. Τα σχόλια απηχούν αποκλειστικά τις απόψεις των αναγνωστών.