search
ΣΑΒΒΑΤΟ 20.04.2024 09:58
MENU CLOSE

Limit down στη διαφήμιση

16.02.2010 18:45
Limit down στη διαφήμιση - Media

Η οικονομική κρίση αναμένεται να χτυπήσει και τη διαφήμιση, αφού σύμφωνα με την ICAP Group, ο συγκεκριμένος κλάδος εμφανίζεται ήδη ευπαθής. Παρά λοιπόν την ανοδική πορεία της διαφημιστικής δαπάνης κατά την τελευταία δεκαετία με μέσο ετήσιο ρυθμό μεταβολής 6,8%, το 2010 η αξία της αναμένεται να παρουσιάσει πτώση.

Η οικονομική κρίση αναμένεται να χτυπήσει και τη διαφήμιση, αφού σύμφωνα με την ICAP Group, ο συγκεκριμένος κλάδος εμφανίζεται ήδη ευπαθής. Παρά λοιπόν την ανοδική πορεία της διαφημιστικής δαπάνης κατά την τελευταία δεκαετία με μέσο ετήσιο ρυθμό μεταβολής 6,8%, το 2010 η αξία της αναμένεται να παρουσιάσει πτώση.

Το ακριβές μέγεθος της οικονομικής ύφεσης θα εξαρτηθεί σε μεγάλο βαθμό από την έκβαση και τη διάρκεια της κρίσης, ενώ σύμφωνα με εκτιμήσεις στελεχών του κλάδου, πρόκειται να επηρεάσει περισσότερο τα έντυπα μέσα. Από την άλλη, εξαιρέσεις φαίνεται να αποτελούν η διαφήμιση μέσω internet, η οποία αναμένεται να συνεχίσει ακάθεκτη την ανοδική της πορεία -με υψηλούς μάλιστα ρυθμούς- και η κινηματογραφική διαφήμιση, που όπως φαίνεται δεν θα παρουσιάσει αξιόλογες μεταβολές.

 

google_news_icon

Ακολουθήστε το topontiki.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις.

Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν.

ΡΟΗ ΕΙΔΗΣΕΩΝ

ΕΙΔΗΣΕΙΣ ΔΗΜΟΦΙΛΗ

Το topontiki.gr σέβεται όλες τις απόψεις, αλλά διατηρεί το δικαίωμά του να μην αναρτά υβριστικά σχόλια και διαφημίσεις. Οι χρήστες που παραβιάζουν τους κανόνες συμπεριφοράς θα αποκλείονται. Τα σχόλια απηχούν αποκλειστικά τις απόψεις των αναγνωστών.

ΣΑΒΒΑΤΟ 20.04.2024 09:58