14/12/2019 01:18:21

Τηλεοπτική διαφήμιση: Tάσεις και νέα δεδομένα

Τηλεοπτική διαφήμιση: Tάσεις και νέα δεδομένα - Media

 

Με κεντρικό θέμα «(new) Rules of Engagement», πραγματοποιείται την Παρασκευή 15 Νοεμβρίου το TV & Video Conference (www.tvandvideoconference.gr), με σειρά keynote ομιλιών από κορυφαίους διεθνείς παίκτες όπως Bertelsmann, OMD, Nielsen Global Media, BBC και IAB Europe που θα δώσουν στο στίγμα των διεθνών εξελίξεων, αλλά και κεντρική συζήτηση πάνελ με ανώτατα στελέχη της εγχώριας αγοράς η οποία θα επικεντρωθεί στην ελληνική πραγματικότητα.

Τα βασικά ζητήματα που θα εξετάσει το συνέδριο είναι: Τηλεοπτική διαφήμιση: τάσεις και νέα δεδομένα, καινοτομία, digital video συνέργειες, Παραγωγή, διάθεση και κατανάλωση οπτικοακουστικού περιεχομένου: οι τελευταίες εξελίξεις, οι συγκλίσεις και τα βασικά ΚΡΙs, Ψηφιακή αγορά: ανταγωνισμός καναλιών, pure plays και διεθνών παικτών για μερίδιο δαπάνης, Δημιουργικότητα, κάλυψη και κόστος, Μultiscreen distribution & attribution: μετρήσεις, απαραίτητες δεξιότητες και τεχνολογική υποδομή, Addressable TV: θεωρία και πράξη.

Πηγή: typologies.gr

ΣΧΟΛΙΑ

Το "Π" σέβεται όλες τις απόψεις, αλλά διατηρεί το δικαίωμά του να μην αναρτά υβριστικά σχόλια και διαφημίσεις. Τα σχόλια απηχούν αποκλειστικά τις απόψεις των αναγνωστών.