14/12/2019 15:29:31

Γιώγος Λιάγκας: Ο παρουσιαστής από τον Τύρναβο που τα δίνει όλα για την τηλεθέαση (Videos|Photos)

Γιώγος Λιάγκας: Ο παρουσιαστής από τον Τύρναβο που τα δίνει όλα για την τηλεθέαση (Videos|Photos) - Media

 

Ο Γιώργος Λιάγκας ήταν ράκος, περπατούσε βυθισμένος σε σκέψεις για όλα όσα έγιναν μετά τη μοιραία Πέμπτη και το θέμα με τη φοιτήτρια στη Θεσσαλονίκη. Η θύελλα των αντιδράσεων ήταν τέτοια ώστε στα μέσα της περασμένης εβδομάδας και στο στούντιο όπου γυρίζεται η εκπομπή «Μεσημέρι», όταν μπήκε στο μακιγιάζ για να τον ετοιμάσουν, έμοιαζε έτοιμος να καταρρεύσει. Σύμφωνα με αυτόπτες μάρτυρες, ήταν σχεδόν έτοιμος να βάλει τα κλάματα.

Η κατακραυγή που ξεσηκώθηκε μετά την ιστορία της άτυχης φοιτήτριας από τη Θεσσαλονίκη και την αντιμετώπιση της σεξουαλικής παρενόχλησης που υπέστη με γέλια και ειρωνικά σχόλια από τον ίδιο και το πάνελ της εκπομπής ήταν τεράστια. Είχε ήδη κινητοποιηθεί, μετά από χρόνια, με τη διαδικασία του κατεπείγοντος το Εθνικό Συμβούλιο Ραδιοτηλεόρασης (ΕΣΡ) για τον υπέρμαχο της πιο αβάσταχτης δημοσιογραφικής ελαφρότητας. Αυτής που έχει οδηγήσει σχεδόν όλα τα κανάλια σε μια κούρσα για το ποια από τις lifestyle εκπομπές -με ελάχιστες εξαιρέσεις- θα χτυπήσει τον πάτο της τηλεοπτικής κατσαρόλας.

Με ένα κοινό που συρρικνώνεται και στρέφεται στο Netflix ή στα συνδρομητικά κανάλια, ο ανταγωνισμός για τα νούμερα, τους καλεσμένους και τα θέματα είναι πλέον αμείλικτος ανάμεσα στους σταθμούς. Μόνο που αργά ή γρήγορα σε έναν τέτοιο πόλεμο κάποιος θα κάνει τη μεγάλη στραβή και, δυστυχώς, για τον Γιώργο Λιάγκα η εμμονή του, όπως λένε άνθρωποι της τηλεόρασης, να επιστρέψει θριαμβευτής στην τηλεοπτική αρένα μετά από αρκετά πέτρινα χρόνια τον οδήγησε στο ολίσθημα.

Ενα ολίσθημα που μπορεί τελικά να επιφέρει σοβαρές συνέπειες αν το ΕΣΡ, που κινητοποιήθηκε αργά, εξαντλήσει τα όρια της αυστηρότητάς του. Η σφοδρότητα της κριτικής από την κοινωνία, άλλωστε, ήταν τέτοια που ο σχετικά έμπειρος μετά από τόσα χρόνια δημοσιογράφος θα έπρεπε να είχε καταλάβει πολύ πιο γρήγορα τι τραγική γκάφα έκανε. Αυτό επισημαίνουν γνωστοί του από χρόνια στην τηλεοπτική πιάτσα, οι οποίοι τον έχουν ζήσει σε διάφορες στιγμές της επαγγελματικής διαδρομής του. Τελικά το αντιλήφθηκε με σημαντική χρονοκαθυστέρηση ζητώντας συγγνώμη την επομένη, η οποία, όμως, ουδόλως άλλαξε το πολύ άσχημο σκηνικό που είχε διαμορφωθεί.

Οι δεκάδες καταγγελίες από οργανώσεις, η οργισμένη κριτική και η επίθεση που δέχθηκαν τόσο αυτός όσο και η Ελένη Τσολάκη, ο Δημήτρης Παπανώτας, η Κάλια Ελευθερίου και η Κατερίνα Γκαγκάκη από ΜΜΕ και social media ήταν πρωτοφανείς. Σχεδόν όλοι τους δεν τολμούσαν να κυκλοφορήσουν στον δρόμο κατά τη διάρκεια της εβδομάδας που πέρασε, σύμφωνα πάντα με όσα διαρρέει το φιλικό περιβάλλον τους.
Την ίδια στιγμή το ΕΣΡ φέρεται να έχει συντάξει ένα πολύ σκληρό κατηγορητήριο για τη συγκεκριμένη εκπομπή, που έστειλε το πάλαι ποτέ πουλέν της ελαφρολαϊκής TV στο ναδίρ της τηλεοπτικής δημοτικότητας.

Κίτρινες Κάρτες 

Την περασμένη Δευτέρα το μεσημέρι η Εύη Κουτσαυτάκη, η ισχυρή κυρία του ΣΚΑΪ, συνάντησε τον Γιώργο Λιάγκα και τους συνεργάτες του, λίγη ώρα μετά το τέλος της εκπομπής. Μαζί της ήταν ο Λοΐζος Ξενόπουλος και ο Χρήστος Κόμπος, στελέχη του προγράμματος του σταθμού. Ηταν η δεύτερη κατά σειρά συνάντηση μέσα σε τρεις ημέρες και όσα λέγεται ότι ακούστηκαν δεν ήταν καθόλου ευχάριστα για τον παρουσιαστή και την εκπομπή.
Σύμφωνα με το παρασκήνιο, η κυρία Κουτσαυτάκη έκανε λόγο για μια σειρά από συνεχόμενα περιστατικά που προκάλεσαν αναστάτωση στο κανάλι.

Το πρώτο είχε να κάνει με την κυρία Σοφία Γιαννικοπούλου, πρώην σύζυγο του εφοπλιστή Γιάννη Κούστα, και τα ειρωνικά σχόλια του Γιώργου Λιάγκα και του πάνελ με αφορμή τα μηνιαία της έσοδα. Η υπόθεση δεν έχει κλείσει και, σύμφωνα με το περιβάλλον της κυρίας Γιαννικοπούλου, ετοιμάζονται αγωγές τόσο προς το κανάλι όσο και προς τους υπόλοιπους συντελεστές της εκπομπής.

Το δεύτερο αφορούσε την κοπέλα του GNTM και τα παραπανίσια κιλά της, για τα οποία ο παρουσιαστής εκφράστηκε με αυτόν τον... μοναδικό τρόπο που έχει όταν θέλει να χτυπήσει κάποιον. Ο σχολιασμός της σεξουαλικής παρενόχλησης, όμως, ήταν το κερασάκι στην τούρτα της τηλεοπτικής αμετροέπειας που έχει δείξει πολλές φορές ο Γιώργος Λιάγκας κυνηγώντας τα νούμερα. Η Εύη Κουτσαυτάκη έκανε λόγο για δύο κίτρινες κάρτες και φέρεται να είπε απευθυνόμενη στον δημοσιογράφο: «Σου έδωσα μία ευκαιρία, άλλη όμως δεν θα υπάρξει. Εγώ ήθελα μια χαλαρή lifestyle εκπομπή και όχι κάτι κίτρινο».

Την ίδια στιγμή δύο εταιρείες απέσυραν τη διαφήμιση από την εκπομπή και ακολούθησαν άλλες δύο την περασμένη Πέμπτη, ενώ έτερη σταμάτησε τη συνεργασία που είχε με την Κάλια Ελευθερίου στο Instagram. Η νεαρή πανελίστρια έχει απενεργοποιήσει τα σχόλια στη σελίδα της στο Instagram, όπως έχουν κάνει η Ελένη Τσολάκη, η Κατερίνα Γκαγκάκη και ο Δημήτρης Παπανώτας.
Η παραίτηση της Γκαγκάκη την περασμένη Τετάρτη από τη θέση της προέδρου της Τεχνόπολης, ενώ παραμένει δημοτική σύμβουλος στον Δήμο Αθηναίων, ήταν κάτι αναμενόμενο μετά τη δριμεία κριτική που της ασκήθηκε. Οσο για τον βασικό πρωταγωνιστή της υπόθεσης, ελάχιστοι πολύ στενοί του φίλοι τον έχουν δει τις τελευταίες ημέρες στα νότια προάστια, όπου κατοικεί, μετά τον σάλο που ξέσπασε και τη συγγνώμη κατόπιν εορτής που δεν έπεισε. Και δεν έπεισε όχι για το ειλικρινές της πρόθεσής του, αλλά επειδή αυτοί που τον γνωρίζουν πολύ καλά ήξεραν ότι ήταν θέμα χρόνου μετά την τηλεοπτική του επιστροφή να κάνει την γκάφα για άλλη μία φορά. Μόνο που ούτε φανταζόταν το μέγεθός της...

Ο Κανάκης και το κόψιμο

Είναι γνωστό στους παροικούντες την τηλεοπτική Ιερουσαλήμ ότι εδώ και χρόνια ο Γιώργος Λιάγκας συζητιόταν πολύ για τον τρόπο που σχολίαζε ή έκανε κριτική σε ένα θέμα μέσα από τις εκπομπές του. Βγάζοντας προς τα έξω ένα εριστικό δημοσιογραφικό μοντέλο, ειδικά στις συνεντεύξεις του με ηθοποιούς και τραγουδιστές που ανέχονταν να τους τσιγκλάει για «ελαφριά» θέματα, πίστευε ότι κάνει μια πιο προχωρημένη προσέγγιση. Υπήρχαν φυσικά και αυτοί που δεν ανέχονταν το στυλ του θεωρώντας το ακατάλληλο, οι οποίοι δεν ήταν λίγοι, ειδικά τη χρονιά του νυχτερινού του σόου στον AΝΤ1. Γι’ αυτό και ο ίδιος δεν τολμούσε να προκαλέσει, π.χ., τον Γιάννη Μπέζο να ρίξει το επίπεδό του με... δεύτερης διαλογής συζητήσεις, εν αντιθέσει με άλλους που ήθελαν κάτι τέτοιο.

Σύμφωνα με όσα επικαλέστηκαν πρώην αλλά και νυν στελέχη του σταθμού σε κατ’ ιδίαν συζητήσεις, πάρα πολλοί ηθοποιοί που έπαιζαν σε σίριαλ του σταθμού -και όχι μόνο- αρνήθηκαν κατηγορηματικά να δώσουν συνέντευξη στον Γιώργο Λιάγκα. Δύο τέτοιες χαρακτηριστικές περιπτώσεις φέρονται να είναι η Ζέτα Μακρυπούλια και η Πηνελόπη Πλάκα. Γενικότερα η περσινή σεζόν ήταν ίσως η χειρότερη στην τηλεοπτική πορεία του, αφού το φιλόδοξο «Late Night», που ήταν το μεγάλο του όνειρο, σταμάτησε προτού ολοκληρώσει τον κύκλο του.

Οταν ξεκίνησε, ο Λιάγκας θέλησε να λανσάρει ένα στυλ Τζίμι Φάλον, παίρνοντας πάνω του την εισαγωγή της εκπομπής με μικρούς χιουμοριστικούς μονολόγους. Κρατήστε τον όρο «χιουμοριστικούς», γιατί, παρά τη φιλότιμη προσπάθεια που κατέβαλε, γέλιο δεν έβγαινε και τα δικά του χαχανητά στο τέλος κάθε μονολόγου ήταν τραγικά, σύμφωνα με την κριτική που δέχθηκε. Παρόλο που έμπειροι άνθρωποι του είπαν να μην το συνεχίσει γιατί δεν το έχει, αυτός ήταν ανένδοτος, εμπιστευόμενος έναν κύκλο γνωστών και φίλων του.



Ο ικανότατος Νίκος Ζαχαριάδης, που είχε αναλάβει τη συγγραφή των κειμένων, αποχώρησε μετά από μια φιλική συζήτηση που είχε με τον Λιάγκα, ο οποίος ήταν ο μοναδικός που πίστευε ότι ήταν χιουμοριστικά αυτά που έλεγε. Υπήρξε πάντα αμετροεπής, κάτι που μονίμως προκαλούσε προβλήματα. Κάποτε επέλεξε να σχολιάσει το τριχωτό της κεφαλής του Αντώνη Κανάκη, κάνοντας λόγο για εμφύτευση. Ο Λιάγκας πίστευε πως ήταν τρομερά αστείο. Η κριτική, ωστόσο, έκανε έξαλλο τον Κανάκη που φέρεται να ζήτησε την κεφαλή του Λιάγκα επί πίνακι.
Λέγεται μάλιστα ότι είπε σε ανώτατο στέλεχος του σταθμού «ή θα τον τελειώσετε ή εγώ δεν θα βγω ποτέ», οπότε η πλάστιγγα δεν άργησε καθόλου να γείρει προς τον Κανάκη. Εντονα παράπονα επίσης φέρεται να είχε κάνει και ο Γρηγόρης Αρναούτογλου για τα ειρωνικά σχόλια του Λιάγκα μέσα από την εκπομπή του, τα οποία εξέφραζαν απόλυτα τον τηλεοπτικό τρόπο σκέψης του παιδιού από τον Τύρναβο. Του παιδιού που είχε ως μότο το «Μόνο άμα σε συζητάνε έχεις θεαματικότητες». Τώρα βέβαια όλοι συζητάνε για τον Γιώργο, μόνο που το κάνουν με τρόπο που ο ίδιος δεν θα ευχόταν να συμβεί ούτε στον χειρότερο εχθρό του.

Δουλευταράς, αλλά απρόβλεπτος

Ολοι, ακόμη και αυτοί που τον αντιπαθούν γι’ αυτό που πρεσβεύει στη μικρή οθόνη, παραδέχονται ότι ο Γιώργος Λιάγκας δουλεύει πολύ χωρίς να υπολογίζει τις ώρες.

Οταν σπούδαζε ηλεκτρολόγος μηχανικός στο Εθνικό Μετσόβιο Πολυτεχνείο και για το χαρτζιλίκι μοίραζε φυλλάδια, μετέφερε μπομπίνες με ταινίες στα σινεμά και έκανε τον πιανίστα σε ένα μπαράκι στα Εξάρχεια, το πιθανότερο είναι ότι δεν είχε φανταστεί καν πως το μέλλον του θα ήταν η δημοσιογραφία.

Ο συμμαθητής της Ελένης Μενεγάκη στο Δημοτικό ονειρευόταν να γίνει πιλότος σε μαχητικά αεροσκάφη, αλλά η μοίρα του έμελλε να τον σπρώξει αλλού. Θα ξεκινήσει το μιντιακό ταξίδι του στο αλήστου μνήμης NEW CHANNEL, εντρυφώντας στο πολιτικό ρεπορτάζ, αυτό που χρόνια μετά, όπως λένε πολλοί, χρησιμοποίησε συχνά ως άλλοθι για τη στροφή του στο lifestyle.

«O Λιάγκας έχει το χάρισμα της προσαρμοστικότητας», επισημαίνει παλιός συνεργάτης του, αφού με την ίδια άνεση που παρουσιάζει ένα light δελτίο ειδήσεων ή μια πρωινή εκπομπή, εντρυφεί και σε ένα τηλεπαιχνίδι σαν την «Εκδίκηση της ξανθιάς». Το μεγάλο του αρνητικό, ειδικά από τη στιγμή που έγινε ευρύτερα γνωστός, είναι ότι δεν υπολόγισε τίποτα προκειμένου να δημιουργήσει την ίντριγκα που θα φέρει την τηλεθέαση. Μόνο που αυτή η ίντριγκα απευθύνεται στα πιο χαμηλά ένστικτα και δεν έχει καμία σχέση με αυτή που βγαίνει αβίαστα μέσα από μια συνέντευξη και τις έξυπνες ερωτήσεις που γεννούν απαντήσεις οι οποίες βγάζουν θέμα. Τα νούμερα ήταν πάντα το μεγάλο του άγχος, τόσο μάλιστα ώστε να ξεφύγει ουκ ολίγες φορές από την πεπατημένη, όπως την εποχή όπου ήταν παρουσιαστής στο κεντρικό δελτίο ειδήσεων του STAR. Ενα δελτίο που έριχνε σχεδόν όλο το βάρος του στη lifestyle επικαιρότητα, δημιούργημα του Σταμάτη Μαλέλη. Σε ένα από αυτά άφησε την Τζένη Χειλουδάκη να επιδεικνύει το γυμνό στήθος της για 20 δευτερόλεπτα στο τηλεοπτικό κοινό προτού επέμβει για να τη συνετίσει και να πάρει το πλάνο πάνω του.

Κάποιοι θυμούνται ακόμη τους καβγάδες της δικηγόρου Αΐντας Τζαβέλα με τον Αντώνη Αραβαντινό και τις χυδαίες εκφράσεις που εκστόμιζαν μέχρι να επέμβει -πάντα καθυστερημένα- ο άνκορμαν από τον Τύρναβο.
Στο «Πρωινό» ήταν αυτός που πάντα έριχνε λάδι στη φωτιά με την κριτική που ασκούσε ή την αποδόμηση σε πρόσωπα, όπως συνέβη με την Κωνσταντίνα Σπυροπούλου.

Η τελευταία μάλιστα του έκανε αγωγή και δικαιώθηκε από το δικαστήριο, αλλά ούτε αυτό ήταν ικανό να σταματήσει τον οδοστρωτήρα Λιάγκα και τα ειρωνικά του σχόλια κατά πάντων. Το μεγάλο του λάθος ήταν ότι ενώ ο κόσμος άλλαζε και ο όρος «politically correct» είχε μπει για τα καλά στη ζωή μας, ο ίδιος επέλεξε να συνεχίσει στον ίδιο δρόμο, αρνούμενος να δεχτεί ό,τι σέβονταν οι υπόλοιποι. Εχοντας εμμονή με την τηλεθέαση, έκανε μια συνέντευξη με τον Νότη Σφακιανάκη, αφήνοντάς τον να αγιοποιεί τη Χρυσή Αυγή και να καταφέρεται εναντίον όλων. Για πολλούς εκείνο το βράδυ ο Γιώργος Λιάγκας υπέπεσε σε άλλο ένα φάουλ, κάτι όμως που ουδόλως τον προβλημάτισε.

Απο τη Φαίη στο Φάληρο

Την ημέρα που ο σημερινός υπουργός Υγείας Βασίλης Κικίλιας τον πήγε στην εκκλησία για να επισημοποιήσει τη σχέση του με τη Φαίη Σκορδά, ο Γιώργος Λιάγκας ήταν ένας ευτυχισμένος άνθρωπος.

Λίγα χρόνια μετά πορεύτηκαν μαζί και στην τηλεόραση, όταν ο Πέτρος Μπούτος, τότε διευθυντής Προγράμματος του MEGA, διέγνωσε το 2010 την τηλεοπτική χημεία του ζευγαριού που οδήγησε σε ένα επιτυχημένο πρωινό μαγκαζίνο. Ο Λιάγκας συμφώνησε να το κάνει χωρίς να πάρει τρελά λεφτά και τρία χρόνια αργότερα το MEGA έκανε το λάθος να αφήσει το ζεύγος να φύγει για τον AΝΤ1. Στο κανάλι του Αμαρουσίου ο δημοσιογράφος ανέλαβε και την παρουσίαση του «Voice», όμως ο καημός του ήταν πάντα το βραδινό talk show, εκεί όπου πίστευε πως θα έκανε τη διαφορά. Τελικά μετά το κόψιμο της βραδινής εκπομπής του μπήκε ουσιαστικά στον πάγο και ο Γιάννης Λάτσιος ήταν αυτός που τον βοήθησε δίνοντάς του μια θέση κριτή στο «Dancing with the stars».

Οταν ο Λάτσιος έφυγε, ο Τζώρτζης Ποφάντης, που ανέλαβε τη διεύθυνση Προγράμματος, εικάζεται ότι ήταν ο πρώτος που σκέφτηκε ότι το κανάλι μπορεί να κάνει και χωρίς τον Λιάγκα. Παρά τις συναντήσεις που έγιναν, οι δύο άνδρες δεν ήρθαν ποτέ κοντά και οι σχέσεις τους ήταν από τυπικές έως αδιάφορες, αφού ο Λιάγκας ξαναμπήκε στον πάγο και έμεινε εκεί μέχρι να λήξει το συμβόλαιό του. Οταν η Στέλλα Λίτου δοκίμασε μια επαναπροσέγγιση, ο Γιώργος είχε ήδη κουνήσει μαντίλι και συζητούσε με άλλα κανάλια για την τηλεοπτική του επιστροφή.

Είχε δύο προτάσεις από το STAR και το OPEN, αλλά η καλή σχέση που είχε με τον Λοΐζο Ξενόπουλο άνοιξε την πόρτα του ΣΚΑΪ, δίνοντας στον απρόβλεπτο δημοσιογράφο άλλη μια ευκαιρία με ένα μεσημεριανό lifestyle magazino. Οταν έκλεισε και το πάνελ του, όλοι είδαν ότι είχε μαζέψει μια ομάδα που μπορούσε να σταθεί στο συγκεκριμένο κόνσεπτ, ενώ μεγάλη έκπληξη αποτέλεσε η Κατερίνα Γκαγκάκη. Μια γυναίκα με ικανότητες και επίπεδο, η οποία φάνταζε αταίριαστη δίπλα στην Ελένη Τσολάκη, την Κάλια Ελευθερίου και τον Δημήτρη Παπανώτα. Ο τελευταίος, παρεμπιπτόντως, δείχνει να μην έχει αντιληφθεί ακόμη τον σάλο που ξέσπασε με το θέμα της φοιτήτριας και όλα όσα ακούστηκαν στο πλατό από τον ίδιο και τους άλλους.

Μόνο έτσι μπορεί να εξηγήσει κανείς το γεγονός ότι ποστάρει θεραπείες κρυολιπόλυσης στο feed του και απαντάει άσχημα σε όποιον τολμήσει να του κάνει κριτική για το επίμαχο θέμα.

Το μεσημέρι που χάθηκε η μπάλα

Εκείνη τη μοιραία Πέμπτη 7 Νοεμβρίου, ο Γιώργος Λιάγκας και οι συνεργάτες του θα αργήσουν πολύ να την ξεχάσουν και μάλλον θα τους στοιχειώνει για χρόνια. Η παρουσίαση ενός θέματος που αφορούσε την προσβολή της αξιοπρέπειας μιας νεαρής φοιτήτριας από έναν φοιτητή ξέφυγε από την πεπατημένη του ρεπορτάζ. Για την ακρίβεια, οδηγήθηκε στην απόλυτη τηλεοπτική ξεφτίλα, όταν ο ίδιος ο παρουσιαστής και το πάνελ του άρχισαν να αποδομούν εντελώς το θέμα με εκφράσεις που δύσκολα ξεχνιούνται. Στη φράση «ένιωσα κάτι στην πλάτη της» η Ελένη Τσολάκη γελώντας είπε: «Τη σκουντούσε κάποιος;». Η Κάλια Ελευθερίου ξεκαρδίστηκε στα γέλια, ο Δημήτρης Παπανώτας ρώτησε «μύγα ήταν;» και η Τσολάκη επανήλθε ρωτώντας: «Χέρι;».

Ο Λιάγκας γέλασε, ο Παπανώτας ξαναχτύπησε λέγοντας «το βιβλίο τού από πίσω ήταν» και η Γκαγκάκη ρώτησε: «Εσταζε το ταβάνι;».

Αδυνατώντας να συνειδητοποιήσουν την απόλυτη τηλεοπτική ξεφτίλα στην οποία ήταν πρωταγωνιστές, εξακολούθησαν απτόητοι, με τον Δημήτρη Παπανώτα χαμογελαστό να βγάζει το δικό του συμπέρασμα: «Μάλλον την πέτυχε ο καφές του από πίσω και την πιτσίλισε».

Στην ερώτηση της Γκαγκάκη «γιατί από πίσω;» ο Λιάγκας πήρε τη σκυτάλη και γελώντας είπε: «Ε, ρε παιδιά, αφού ήταν από πίσω, πού θα εκτονωθεί; Θα κάνει γκελ δηλαδή και θα πάει μπροστά;».



Ο «τηλεοπτικός εμετός» -ένας μόνο από τους χαρακτηρισμούς που εισέπραξε η εκπομπή τις επόμενες ημέρες από έντυπα και ιστοσελίδες- της συντροφιάς θα κλείσει με την Τσολάκη να ρωτάει ειρωνικά αν υπήρχε συναίσθημα στα όσα έκανε ο φοιτητής. Χρειάστηκε να περάσουν ελάχιστες ώρες μέχρι να συνειδητοποιήσουν οι εμπλεκόμενοι το κύμα οργής που άρχισε να φουσκώνει, χωρίς να περιμένουν ότι αυτό θα μετατρεπόταν σε τσουνάμι. Οταν το διαπίστωσαν, η κατάσταση πλέον ήταν μη αναστρέψιμη. Η επιβεβλημένη δημόσια συγγνώμη την επόμενη μέρα δεν κατάφερε να ηρεμήσει τον κόσμο.

Ολοι απενεργοποίησαν τα σχόλια από το Instagram, αφού η κατάσταση ξέφυγε και οι πρωταγωνιστές της εκπομπής ένιωσαν πολύ καλά στο πετσί τους τι σημαίνει να βρίσκονται αυτοί στο στόχαστρο μιας αμείλικτης κριτικής που ορισμένες φορές μάλιστα ξεπέρασε τα όρια.

Και τα ξεπέρασε όπως ακριβώς έκανε για άλλη μία φορά στην τηλεοπτική διαδρομή του ο Γιώργος Λιάγκας.

Η επόμενη μέρα και το ΕΣΡ

Δεν γνωρίζουμε αν το γεγονός ότι ο Λιάγκας εμφανίζεται ως «ο άνθρωπος που έχει άποψη για όλα» παρέσυρε κατά καιρούς και ανθρώπους υπεράνω υποψίας. Για παράδειγμα, τον Γιώργο Παπανδρέου, ο οποίος είχε την έμπνευση να τον συμπεριλάβει στη λίστα των υποψήφιων βουλευτών του ΠΑΣΟΚ. Ο Λιάγκας έχασε την έδρα στη Λάρισα για 400 σταυρούς και επέστρεψε στη συνήθη lifestyle καθημερινότητά του, η οποία ειρήσθω εν παρόδω πήγαινε από το καλό στο καλύτερο.

Με τη Φαίη Σκορδά απέκτησαν δύο γιους που και οι δύο λατρεύουν. Ο Γιώργος θέλει να περνάει με τα παιδιά του όσο περισσότερο χρόνο μπορεί. Τους πηγαίνει ο ίδιος στο κολυμβητήριο, αλλά επιλέγει να μην κάθεται δίπλα στους άλλους γονείς για να μη νομίζουν ότι κάνει φιγούρα, ενώ αν κάποιος τον ζήσει έξω για λίγο, εύκολα θα τον συμπαθήσει. Είναι έξυπνος, χειρίζεται καλά τον λόγο και παραδόξως το χιούμορ του εκτός τηλεόρασης είναι πολύ καλό, ειδικά όταν είναι με τους κολλητούς του, όπως με τον Λάζαρο από τη Βουλιαγμένη. Το διαζύγιό του τον έφερε αντιμέτωπο με μια νέα πραγματικότητα και μέχρι να βρει σπίτι έμενε σε ξενοδοχείο στο Καβούρι.

Μέχρι το βράδυ της περασμένης Πέμπτης το κανάλι του Φαλήρου δεν είχε λάβει την κλήση του ΕΣΡ για απολογία, κάτι που μάλλον θα γίνει μέχρι τα μέσα της ερχόμενης εβδομάδας. Αυτό σημαίνει ότι η διαδικασία έχει ακόμη δρόμο, όμως ο Γιώργος Λιάγκας εξακολουθεί να είναι σε πολύ κακή ψυχολογική κατάσταση, έχοντας υποστήριξη από λίγους πολύ καλούς φίλους, όπως από τον Γιάννη Λάτσιο και φυσικά τη Φαίη. Εχει συνειδητοποιήσει, σύμφωνα με όσα διαρρέει το περιβάλλον του, ότι αυτή η υπόθεση με την έκταση που πήρε μπορεί να αποδειχτεί καταλυτική για τη μετέπειτα πορεία του στον χώρο.

Κάποιοι πιο παλιοί τον θυμούνται στις αρχές της καριέρας του στον Planet του Μιχάλη Ανδρουλιδάκη, την περίοδο όπου ο εκδότης αναζητούσε ένα πρόσωπο για το πρωινό μαγκαζίνο του ραδιοφώνου.
Μετά τον Αιμίλιο Λιάτσο, που είχε ξεκινήσει στην πρωινή ζώνη του Planet, τη σκυτάλη πήρε ο Γιώργος Τράγκας και όταν αυτός ανακοίνωσε ότι θα αποχωρήσει, ο Ανδρουλιδάκης κάλεσε δύο πολύ στενούς συνεργάτες του για να βρουν τον διάδοχό του. Ο ένας από αυτούς, που είχε ιδιαίτερη αίσθηση του χιούμορ, πετάχτηκε ξαφνικά και είπε απευθυνόμενος στους άλλους δύο κάνοντας λογοπαίγνιο με τα ονόματα: «Μην το σκέφτεστε άλλο. Μετά τον Λιάτσο και τον Τράγκα η μοίρα αποφάσισε: Λιάγκα!».

Πηγή: protothema

ΣΧΟΛΙΑ

Το "Π" σέβεται όλες τις απόψεις, αλλά διατηρεί το δικαίωμά του να μην αναρτά υβριστικά σχόλια και διαφημίσεις. Τα σχόλια απηχούν αποκλειστικά τις απόψεις των αναγνωστών.