17/01/2020 10:35:14

Πέντε εναλλακτικοί τρόποι για καλλίγραμμο κορμί εάν δεν σου αρέσει η γυμναστική

Πέντε εναλλακτικοί τρόποι για καλλίγραμμο κορμί εάν δεν σου αρέσει η γυμναστική - Media

Σίγουρα θα έχει υπάρξει κάποια στιγμή στη ζωή σου που θα έχεις αναζητήσει για την σωματική σου άσκηση κάτι διαφορετικό, ξεκούραστο, έξω από τα συνηθισμένα αλλά δεν βρίσκεις ιδέες.

Διάβασε παρακάτω 5 τρόπους εναλλακτικής γυμναστικής και πού ξέρεις; Ίσως βρεις αυτό που σου ταιριάζει:

Χορός

Αν βρίσκεις τον χορό διασκεδαστικό, σου έχουμε καλά νέα. Ο χορός μπορεί να κάψει περίπου την ίδια ποσότητα θερμίδων με το τζόκινγκ. Υπάρχουν πολλές μορφές χορού που καίνε πολλές θερμίδες: η Zumba, το hip hop, η salsa, το μπαλέτο κλπ. Πολλά γυμναστήρια προσφέρουν κάποια μαθήματα χορού. Αν η τιμή είναι ένα εμπόδιο για να πας στο γυμναστήριο μόνο και μόνο για ένα πρόγραμμα, ίσως και να υπάρχει η επιλογή κάποιας σχολής, στις μέρες ο χορός είναι περιζήτητος οπότε σίγουρα θα βρεις κάποιο οικονομικό πακέτο που να σου ταιριάζει!

Aerial dance

Ένας συνδυασμός γυμναστικής και χορού που πραγματοποιείτε σε ειδικά ελαστικά πανιά. Ένας εναέριος χορός που γυμνάζει όλο το σώμα. Αυτό, ουσιαστικά, που καλείσαι να καταφέρεις είναι να τυλίξεις το σώμα σου γύρω από τα υφάσματα με διάφορες τεχνικές. Ένας τρόπος να εκτονωθείς, αλλά παράλληλα να δώσεις στο σώμα σου την φόρμα που του αξίζει! Βέβαια, είναι μια γυμναστική που θέλει χρόνο. Παρ΄ όλα αυτά, ο καθένας μπορεί να κάνει AERIAL DANCE και να το διασκεδάσει με την ψυχή του. Αν φοβάσαι δε μην τραυματιστείς, μην ανησυχείς. Ο χώρος είναι ειδικά σχεδιασμένος, ώστε να σου παρέχει 100% ασφάλεια. Επομένως, άσε κάθε δισταγμό και αν σε έπεισε έστω και λίγο η περιγραφή… just do it!

Ακροβατικά

Το μάθημα των ακροβατικών μπορεί να ποικίλει και να διαφέρει από στούντιο σε στούντιο, αποτελεί όμως αναμφίβολα μια ζωηρή, δυναμική και εναλλακτική μορφή άσκησης που αξίζει να τραβήξει την προσοχή σας. Βασισμένο κυρίως στις στηρίξεις του σώματος, το σύστημα των ακροβατικών θα γίνει ο καλύτερος σου σύμμαχος εάν επιθυμείς να δυναμώσεις την κοιλιά και τα χέρια. Ανεξάρτητα όμως από την έντονη μυϊκή προσπάθεια που καταβάλλεται και τον έντονο ρυθμό της άσκησης, τα ακροβατικά είναι ένα ανέμελο και παιχνιδιάρικο μάθημα που θα σου φτιάξει τη μέρα!

Βίντεο με ασκήσεις

Εάν δεν θέλεις να αποχωριστείς τη θαλπωρή του σπιτιού σου για να πας γυμναστήριο ή να βγεις για τζόκινγκ, τα βίντεο προπόνησης μπορεί να είναι μια εύκολη εναλλακτική λύση. Είτε από το YouTube, είτε από μια εφαρμογή γυμναστικής, έχεις την ευκαιρία να παρακολουθήσεις προπονήσεις που μπορείς εξασκηθείς με την άνεση του σπιτιού σου. Ορισμένα βίντεο έχουν διάρκεια μόλις 7 λεπτά και άλλα με πιο παραδοσιακές προπονήσεις έχουν διάρκεια 30-60 λεπτά. Μπορείς να προσαρμόσεις την προπόνηση ανάλογα με το τι σου ταιριάζει, υπάρχουν τόσες πολλές διαθέσιμες επιλογές, και το καλύτερο είναι ότι οι ασκήσεις αυτές παρέχονται δωρεάν!

Κάνε μια συνάντηση στο δρόμο

Αν χρειάζεται να συζητήσεις με έναν συνάδελφο, προτίμησε να συναντηθείτε κάπου έξω σε κοντινή απόσταση από το σπίτι ή το γραφείο σου. Έτσι σου δίνεται η ευκαιρία για περπάτημα στο δρόμο. Με αυτόν τον τρόπο θα έχει εξασφαλίσεις σωματική άσκηση, ενώ η συνάντησή σας μπορεί να γίνει ταυτόχρονα πιο δημιουργική. Απλά φρόντισε να το κάνεις συχνά με περισσότερα από δύο ή τρία άτομα.

ΣΧΟΛΙΑ

Το "Π" σέβεται όλες τις απόψεις, αλλά διατηρεί το δικαίωμά του να μην αναρτά υβριστικά σχόλια και διαφημίσεις. Τα σχόλια απηχούν αποκλειστικά τις απόψεις των αναγνωστών.