10/07/2020 00:11:59

Αλλάζουν τα δεδομένα στην αγορά ντελίβερι - Νέοι παίκτες στο προσκήνιο

Αλλάζουν τα δεδομένα στην αγορά ντελίβερι - Νέοι παίκτες στο προσκήνιο - Media

 

H κυριαρχία της Delivery Hero με τις πλατφόρμες e-food, clickdelivery και deliveras στην online παραγγελία έτοιμου φαγητού φαίνεται πως αμφισβητείται.

Η αγορά των online παραγγελιών τραβά το ενδιαφέρον τόσο του ομίλου ΟΤΕ όσο και της γνωστής από τη διαδικτυακή της δραστηριότητα Skroutz.gr, δεδομένου ότι πρόκειται για έναν χώρο με τον τζίρο να εκτιμάται στα 200 εκατ. ευρώ (σύμφωνα με τους πιο μετριοπαθείς υπολογιστμούς) ή και τα 500 εκατ. ευρώ (κατά τις πιο αισιόδοξες εκτιμήσεις).

Η Delivery Hero έχει ουσιαστικά δεσπόζουσα θέση στη συγκεκριμένη αγορά, έχοντας εξαγοράσει από το 2015 την e-food και την clickdelivery. Τρία χρόνια μετά, το 2018, ολοκλήρωσε την τοποθέτησή της στην ελληνική αγορά με την απόκτηση άλλης μίας διαδικτυακής πλατφόρμας, της deliveras, ενώ εκτός του ομίλου και ανεξάρτητη παρέμενε μέχρι πρόσφατα μόνο η delivery.gr. Ωστόσο, τα πράγματα άρχισαν να αλλάζουν τους τελευταίους μήνες.

Η Skroutz έχει πολυετή εμπειρία στο διαδικτυακό ηλεκτρονικό εμπόριο, με την υπηρεσία συγκρίσεων τιμών να αποτελεί για πολλούςΈλληνες καταναλωτές το ψηφιακό αντίστοιχο της βιτρίνας ενός πολυκαταστήματος.

Η είσοδος στις διαδικτυακές παραγγελίες γίνεται μέσω του Skroutz food που μετρά ήδη αρκετές εβδομάδες λειτουργίας και φιλοδοξεί να αποτελέσει το αντίπαλον δέος στις πλατφόρμες της Delivery Hero.

Τον ίδιο σκοπό όμως έχει και ο όμιλος ΟΤΕ που λανσάρισε πριν από λίγες ημέρες το Cosmote box. Γεγονός είναι πως ο συγκεκριμένος χώρος δεν είναι παντελώς άγνωστος για τη μεγαλύτερη εταιρεία τηλεπικοινωνιών της χώρας, αφού η υπηρεσία online παραγγελίας φαγητού ήταν διαθέσιμη μέχρι πρόσφατα από την «ομπρέλα» υπηρεσιών του 11888.

Από αυτή τη διαφαινόμενη εντατικοποίηση του ανταγωνισμού, στο απυρόβλητο φαίνεται να μένει η φινλανδικών καταβολών Wolt. Η εταιρεία έχει υιοθετήσει ένα διαφορετικό μοντέλο, καθώς διαθέτει δικούς της διανομείς σε καταστήματα εστίασης που δεν έχουν δικό τους προσωπικό για τη συγκεκριμένη δραστηριότητα. Η Wolt εστιάζει σε περιορισμένο αριθμό καταστημάτων γεγονός που της δίνει μια σχετική ευελιξία και τη δυνατότητα να κινείται χωρίς να ανησυχεί ιδιαίτερα για τις ενέργειες των πιο ισχυρών παικτών στην αγορά της online παραγγελίας.

Πηγή: fpress.gr

ΣΧΟΛΙΑ

Το "Π" σέβεται όλες τις απόψεις, αλλά διατηρεί το δικαίωμά του να μην αναρτά υβριστικά σχόλια και διαφημίσεις. Τα σχόλια απηχούν αποκλειστικά τις απόψεις των αναγνωστών.