19/02/2020 09:26:15

Χάνουμε τελικά βάρος με τη μέθοδο Pilates;

Χάνουμε τελικά βάρος με τη μέθοδο Pilates; - Media
 
Το Pilates είναι δημοφιλής άσκηση χαμηλής έντασης. Είναι αποτελεσματικό για την τόνωση, το χτίσιμο της μυϊκής μάζας και τη βελτίωση της στάσης του σώματος.
 
Παρόλα αυτά η μέθοδος αυτή μπορεί ενδεχομένως να μην είναι τόσο αποτελεσματική για την απώλεια βάρους όσο άλλες ασκήσεις όπως τρέξιμο ή κολύμβηση, αυτό γιατί θα κάψετε λιγότερες θερμίδες σε αντίθεση με άλλες ασκήσεις cardio.
 
Κάνοντας pilates βελτιώνεται η στάση του σώματος (τόσο όταν κινούμαστε όσο και όταν καθόμαστε), το οποίο ευθυγραμμίζεται και επιτυγχάνονται ταυτόχρονη και ισομερής μυϊκή δύναμη και ελαστικότητα. Επιπλέον, μαθαίνουμε να «οριοθετούμε» και να ελέγχουμε το σώμα μας, τα χέρια και τα πόδια μας.
 
Η μέθοδος pilates έχει να κάνει με κοιλιακές ασκήσεις βαθύτερων στρωμάτων (διαφορετικές από το μέχρι τώρα τρόπο που είχαμε συνηθίσει). Παρ’ όλα αυτά, το σώμα γυμνάζεται ολοκληρωμένα και ενιαία.
 
Το κέντρο του σώματος (ο αφαλός, η μέση) είναι η αφετηρία από όπου πηγάζει όλη η δύναμη που διοχετεύεται στα άκρα, αφήνοντας χαλαρές τις αρθρώσεις ώστε να μπορούν να κινηθούν στο μέγιστο εύρος της δυνατότητάς τους
Παρόλα αυτά το αποτέλεσμα είναι ότι μπορεί ενδεχομένως να φανεί ότι έχετε χάσει βάρος. Αυτό φαίνεται διότι τονώσατε τους μυς σας, φαίνεστε γενικά σε καλύτερη φόρμα, ακόμα και αν δεν έχετε χάσει βάρος.
 
Η ποσότητα των θερμίδων που θα κάψετε με τη μέθοδο Pilates εξαρτάται από το τρέχον βάρος σας αν κάνετε την άσκηση σε mat (στρώμα) ή μάθημα reformer (Κρεβάτι) και το επίπεδο δυσκολίας.
 
Για κάποιον που είναι 70 κιλά, άσκηση 50 λεπτών σε επίπεδο αρχαρίων, σε mat, καίει περίπου 175 θερμίδες. Προχωρημένη τάξη 50 λεπτών καίει περίπου 254.
 
Θα κάψετε περισσότερες θερμίδες σε μάθημα reformer όπου αυξάνεται ο καρδιακός παλμός.
 
Για να χάσετε ένα κιλό, πρέπει να κάψετε περίπου 3.500 θερμίδες. Το να κάνετε Pilates μόνο, δεν θα σας βοηθήσει να χάσετε ένα σημαντικό ποσό του βάρους.
 
Για να διατηρήσετε το βάρος ή να χάσετε βάρος, θα πρέπει να κάνετε Pilates για τουλάχιστον 45 λεπτά τουλάχιστον τρεις ημέρες την εβδομάδα, να ενισχύστε το δυναμικό της καύσης θερμίδων με την ενσωμάτωση αερόμπικ και ασκήσεων ενδυνάμωσης μαζί με το Pilates.
 
Μην παραβλέπετε τη διατροφή – αξιολογήστε τη διατροφή σας και να κάντε υγιεινές επιλογές διατροφής για να μειώσετε την κατανάλωση θερμίδων
 
Πάντα να ρωτάτε τον γιατρό σας πριν αρχίσετε νέο πρόγραμμα άσκησης.

ΣΧΟΛΙΑ

Το "Π" σέβεται όλες τις απόψεις, αλλά διατηρεί το δικαίωμά του να μην αναρτά υβριστικά σχόλια και διαφημίσεις. Τα σχόλια απηχούν αποκλειστικά τις απόψεις των αναγνωστών.