search
ΠΑΡΑΣΚΕΥΗ 29.03.2024 06:49
MENU CLOSE

Έξυπνοι, χαριτωμένοι, απολαυστικοί: ποιος γράφει τους ευχαριστήριους λόγους του Μπραντ Πιτ;

08.02.2020 12:12
Η δραματική προσπάθεια μιας μητέρας να σώσει την 7χρονη κόρη της από τα σαγόνια ενός μεγαλόσωμου πιτμπουλ (Video) - Media

 

Πρέπει να το ομολογήσουμε: ακόμα κι όσοι ανατριχιάζουμε κάθε φορά που ακούγεται το όνομα του Μπραντ Πιτ όταν ανοίγει ο φάκελος του Β’ Ανδρικού (όχι γιατί δεν τον θεωρούμε γοητευτικότατο στην ερμηνεία του στο «Κάποτε στο… Χόλιγουντ» του Κουέντιν Ταραντίνο, αλλά γιατί στην ίδια πεντάδα υπάρχoυν οι Αλ Πατσίνο και Τζο Πέσι για τον «Ιρλανδό» του Μάρτιν Σκορσέζε), καταλήγουμε να απολαμβάνουμε πάρα πολύ τους πανέξυπνους, χαριτωμένους ευχαριστήριους λόγους του.

Αναρωτιόμαστε λοιπό, όλον αυτόν τον καιρό της οσκαρικής καμπάνιας, ποιος κρύβεται πίσω από αυτά τα καλογραμμένα αστεία – γιατί δεν υπάρχει καμία αμφιβολία ότι δεν είναι ο ίδιος ο Μπραντ Πιτ. Οι σταρ αυτού του μεγέθους δεν αφήνουν τίποτα στην τύχη πια. Ολα είναι στρατηγικά σχεδιασμένα και εκτελεσμένα στην λεπτομέρεια.

Θυμηθείτε όλους τους μέχρι τώρα λόγους του Μπραντ Πιτ:

Κι ενώ εμείς δε θα είχαμε καμία πρόσβαση στην αλήθεια, το αμερικανικό Vulture κάτι κατάφερε.

Διαβάζοντας το κείμενο έρευνας που έκαναν, υπάρχουν εταιρίες στο Χόλιγουντ που αναλαμβάνουν ακριβώς αυτό: να γράφουν τους λόγους των βραβείων («speechwriting agencies»). Εκπρόσωπος μιας από αυτές, που φυσικά ζήτησε να μην την αναφέρουν ονομαστικά στο κείμενο του Vulture, ομολόγησε ότι η ομάδα του Πιτ επικοινώνησε μαζί τους ζητώντας μία προσφορά συνεργασίας.

«Ο πιο συχνός λόγος να προσλάβει κανείς ghost writer για να του γράψει τον ευχαριστήριο λόγο του είναι γιατί οι ειδικοί γνωρίζουν ακριβώς που απευθύνονται. Υπάρχουν διαφορές στο κοινό των Χρυσών Σφαιρών, με αυτό των Οσκαρ ή αυτό των BAFTAs. Το να ξέρει κανείς να διαβάσει το κλίμα της αίθουσαν είναι το κλειδί» εξηγεί ο αντιπρόσωπος της εταιρίας.

Και τι είναι το πιο εκνευριστικό όταν δουλεύεις για την οσκαρική καμπάνια ενός σελέμπριτι και του γράφεις τους λόγους; «Να μην τους μαθαίνει και να συνεχίζει να αυτοσχεδιάζει, λέγοντας ανοησίες και καταστρέφοντας όλη την προσεχτική σου μελέτη. Οι ηθοποιοί είναι πολύ καλύτεροι βέβαια στο να αποδέχονται και να μαθαίνουν τι τους γράφει κάποιος…».

Κανείς δεν γνωρίζει με σιγουριά αν ο Μπραντ Πιτ έκλεισε τελικά τη συμφωνία με μία τέτοια εταιρία. Το ρεπορτάζ του Vulture καταλήγει ότι θα μπορούσε κάλλιστα να απευθυνθεί απευθείας σε κωμικά ταλέντα του Χόλιγουντ, καθώς οι μάνατζέρ του στην Brillstein Entertainment εκπροσωπούν πάρα πολλούς διάσημους κωμικούς.

Τίποτα στην τύχη. Η ομάδα μάνατζερ και ατζέντηδων κάθε σταρ απαιτούν ευχαριστήριους λόγους που προωθούν το… brand name που στην ουσία είναι ο κάθε σταρ»

Πάντως ένα είναι σίγουρο. Αστεία όπως τα «Καλησπέρα Μ. Βρετανία. Εμαθα ότι χώρισες και είσαι single κι εσύ, όπως κι εγώ» ή «το SAG μου θα πάει στο βιογραφικό μου στο Tinder» ή «Λίο, εγώ θα έκανα χώρο στη σχεδία για σένα» δεν είναι του Μπραντ. Είναι κάποιου άλλου που έχει συναντηθεί με την ομάδα ατζέντηδων, μάνατζερ και βοηθών του Μπραντ σε πολλαπλά μίτινγκς για να καταλήξουν στο σενάριο, να το γυαλίσουν, κι όπως πολύ κυνικά (αλλά πολύ πραγματικά) ομολογεί ο ειδικός oscars strategist «για να είναι σίγουροι ότι προωθούν το brand name που στην ουσία είναι ο κάθε σταρ».

Για να δούμε λοιπόν, τι του έχουν ετοιμάσει να πει στον οσκαρικό του λόγο την Κυριακή.

Πηγή: flix.gr

google_news_icon

Ακολουθήστε το topontiki.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις.

Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν.

ΡΟΗ ΕΙΔΗΣΕΩΝ

ΕΙΔΗΣΕΙΣ ΔΗΜΟΦΙΛΗ

Το topontiki.gr σέβεται όλες τις απόψεις, αλλά διατηρεί το δικαίωμά του να μην αναρτά υβριστικά σχόλια και διαφημίσεις. Οι χρήστες που παραβιάζουν τους κανόνες συμπεριφοράς θα αποκλείονται. Τα σχόλια απηχούν αποκλειστικά τις απόψεις των αναγνωστών.

ΠΑΡΑΣΚΕΥΗ 29.03.2024 06:46