04/06/2020 18:34:32

ΣΔΕ: Οδηγός για τις διαφημίσεις – Οι καλύτερες πρακτικές στην εποχή του κορωνοϊού

ΣΔΕ: Οδηγός για τις διαφημίσεις – Οι καλύτερες πρακτικές στην εποχή του κορωνοϊού - Media

 

Έναν οδηγό για τις διαφημιζόμενες επιχειρήσεις δημοσίευσε στην ιστοσελίδα του ο Σύνδεσμος Διαφημιζομένων Ελλάδας (ΣΔΕ), προκειμένου να αναδείξει τις καλύτερες πρακτικές διαφήμισεις που πραγματοποιούν τα brands σε όλο τον κόσμο την εποχή του κορωνοϊού.

Στο πλαίσιο αυτό, μοιράζεται με όλη την αγορά το COVID Compendium for Global Marketers της Παγκόσμιας Ομοσπονδίας Διαφημιζομένων (WFA).  Πρόκειται για έναν online «οδηγό» που επιχειρεί να συγκεντρώσει και να διαδώσει τις καλύτερες ενέργειες που πραγματοποιούν τα brands σε όλο τον κόσμο, με αφορμή την κρίση του κορωνοϊού, για να προσφέρει έμπνευση στην παγκόσμια κοινότητα των marketers.

«Δυστυχώς,  οι marketers σε όλο τον κόσμο, βρίσκονται ή θα βρεθούν -σε διαφορετικό χρόνο-  απέναντι στους ίδιους προβληματισμούς», επισημαίνει σε ανακοίνωσή του ο ΣΔΕ.

«Προσκαλούμε λοιπόν όλους τους marketers της ελληνικής αγοράς, ανεξάρτητα αν οι εταιρίες τους είναι μέλη του ΣΔΕ ή όχι, να επισκεφθούν το www.sde.gr και τη σχετική ενότητα του site για να ενημερωθούν για best practices από όλο τον κόσμο και να μοιραστούν ενέργειες που εκείνοι υλοποίησαν ή υλοποιούν στην «ιδιαίτερη» αυτή περίοδο και που μπορούν να αποτελέσουν best cases», προσθέτει.

Ουσιαστικά, ο οδηγός περιγράφει έξι σημεία «κλειδιά» της επιτυχίας στον χώρο της διαφήμισης κι αυτά είναι:

  • Ο κόσμος: Οι επιχειρήσεις υποστηρίζουν τους ανθρώπους που υποστηρίζουν τις επιχειρήσεις
  • Η προώθηση: Δραστηριότητες που ενισχύουν το ηθικό ή αποθαρρύνουν συμπεριφορές που επιτρέπουν την εξάπλωση του ιού
  • Τα προϊόντα: Επιχειρήσεις αλλάζουν το σκεπτικό τους και επικεντρώνονται στην ανταπόκριση των κρίσιμων αναγκών
  • Οι τιμές: Μέτρα για τις τιμές των προϊόντων ή των υπηρεσιών που λαμβάνουν οι επιχειρήσεις
  • Τοποθεσία: Οι επιχειρήσεις αλλάζουν ή μετατρέπουν τα σημεία επαφής με τον κόσμο για να επωφελήσουν το δημόσιο συμφέρον
  • Συνεργάτες: Κάποιες ιδέες από συνεργαζόμενες επιχειρήσεις

Η Γενική Διευθύντρια του Συνδέσμου, Νερίνα Κομιώτη δήλωσε: «Κατανοούμε απόλυτα τις προκλήσεις που αντιμετωπίζουν οι διαφημιζόμενοι και θεωρούμε χρέος μας να συμβάλλουμε με όσους τρόπους διαθέτουμε στην επιχειρησιακή συνέχεια. Από την πρώτη στιγμή, η αγωνία μας ήταν να μπορέσουμε να απαντήσουμε παραγωγικά και δημιουργικά στις ανάγκες τόσο των μελών μας, όσο και της ευρύτερης αγοράς. Μέσα σε αυτή την πρωτόγνωρη δοκιμασία, η τεχνολογία μας δίνει τη δυνατότητα να ενώσουμε τις δυνάμεις μας και να ανταλλάξουμε ιδέες, γνώσεις και εμπειρίες. Ο ΣΔΕ θα συνεχίσει την ενημέρωση για σημαντικά θέματα με την ευχή να τελειώσουν όλα γρήγορα και να επιστρέψουμε όλοι με υγεία και δύναμη στην κανονικότητα».

 

 

ΣΧΟΛΙΑ

Το "Π" σέβεται όλες τις απόψεις, αλλά διατηρεί το δικαίωμά του να μην αναρτά υβριστικά σχόλια και διαφημίσεις. Τα σχόλια απηχούν αποκλειστικά τις απόψεις των αναγνωστών.