search
ΣΑΒΒΑΤΟ 20.04.2024 01:25
MENU CLOSE

Το Ποντίκι Art προτείνει για το Σάββατο 6 Μαρτίου

04.03.2010 12:54
Το Ποντίκι Art προτείνει για το Σάββατο 6 Μαρτίου  - Media

Η Έμα Σάπλιν έχει μια ονειρική φωνή, οι σίριαλ κίλερς πολλούς κινηματογραφικούς οπαδούς και ο Σαίξπηρ είναι πάντα… Σαίξπηρ. Τι καλύτερο, λοιπόν, για Σάββατο βράδυ από μια συναυλία στο Μέγαρο Μουσική, τον «Κυνηγό» στις αίθουσες του κινηματογράφου και ιστορικό Σαίξπηρ στο Σύγχρονο Θέατρο Αθήνας… Καλή διασκέδαση.

Η Έμα Σάπλιν έχει μια ονειρική φωνή, οι σίριαλ κίλερς πολλούς κινηματογραφικούς οπαδούς και ο Σαίξπηρ είναι πάντα… Σαίξπηρ. Τι καλύτερο, λοιπόν, για Σάββατο βράδυ από μια συναυλία στο Μέγαρο Μουσική, τον «Κυνηγό» στις αίθουσες του κινηματογράφου και ιστορικό Σαίξπηρ στο Σύγχρονο Θέατρο Αθήνας… Καλή διασκέδαση.

ΜΟΥΣΙΚΗ

Η σταρ Έμα Σάπλιν

Η Έμα Σάπλιν Σάββατο και Κυριακή στο Μέγαρο Μουσικής. Ποπ, όπερα και κλασική μουσική, ανακατεμένα από μία ερμηνεύτρια η οποία δεν θα ήθελε (ανεξαρτήτως αν θα μπορούσε κιόλας) να είναι μία ακόμα τυπική περσόνα της κλασικής μουσικής. Μικροκαμωμένη, ντροπαλή και… σταρ Έμα Σάπλιν εμφανίζεται ξανά στην Αθήνα για μία συναυλία εφ’ όλης της ύλης. Η γαλλίδα τραγουδίστρια με το μεσαιωνικό παρουσιαστικό, που φλερτάρει ταυτόχρονα με την όπερα και την ποπ, έρχεται για να παρουσιάσει κομμάτια τόσο από το καινούργιο της άλμπουμ «Macadam Flower» όσο και από το σύνολο της δισκογραφίας της.

ΣΙΝΕΜΑ

Ο Κυνηγός

Οι ταινίες με σίριαλ κίλερς αποτελούν πλέον ένα ξεχωριστό υποείδος στα κινηματογραφικά θρίλερ∙ κι όπως συμβαίνει συνήθως, όταν κάτι επαναλαμβάνεται πολλές φορές, έχουν πια αποκτήσει τους δικούς τους κανόνες, τις δικές τους φόρμουλες και τα δικά τους κλισέ. Η ταινία του Κορεάτη Να Χονγκ-τζιν ποντάρει ακριβώς σε αυτή τη γνώριμη μεθοδολογία του είδους και δοκιμάζει να χτίσει κάτι εντελώς καινούργιο ανατρέποντας τους κανόνες του. Στο φιλμ του ο δολοφόνος μπορεί να είναι ένας ψυχοπαθής που βασανίζει και σκοτώνει με ένα σφυρί πόρνες, όμως ο «Κυνηγός» του δεν είναι ένας ακόμη άμεμπτος αστυνομικός, αλλά ένας νταβατζής που ψάχνει να βρει μια από τις κοπέλες του. Από την πρώτη στιγμή, που οι δρόμοι τους θα συγκλίνουν και οι δυο τους θα βρεθούν σε ένα αγωνιώδες παιχνίδι γάτας και ποντικιού, τίποτα δεν θα πάει ακριβώς όπως το περιμένεις. Ο δολοφόνος θα συλληφθεί νωρίς, το θύμα του δεν θα έχει ακόμη πεθάνει, ο «ήρωας» της ταινίας θα κάνει μια σειρά από λάθη, η αστυνομία θα αποδειχθεί εντελώς ανίκανη στο να εξαγάγει τα σωστά συμπεράσματα. Η δράση θα αλλάξει ταχύτητα συχνά, από τα αγωνιώδη κυνηγητά σε στιγμές επικίνδυνης ηρεμίας κι από βίαιες αιματοβαμμένες σεκάνς σε σκηνές γεμάτες χιούμορ, όμως το ενδιαφέρον και η αγωνία θα παραμείνουν από την αρχή ως το τέλος στο κόκκινο. Οι ανατροπές, οι εκπλήξεις, τόσο στην πλοκή όσο και στην εξέλιξη των χαρακτήρων, ο τρόπος που περιγράφει τη γραφειοκρατία και την ανικανότητα της αστυνομίας, η ικανότητά του να σκιαγραφεί χαρακτήρες αλλά και να παίζει με τα νεύρα του θεατή, κάνουν το φιλμ ένα εξαιρετικό δείγμα σινεμά του είδους και τα νέα, ότι το αμερικανικό ριμέικ του είναι ήδη στα σκαριά, προκαλούν οτιδήποτε άλλο εκτός από έκπληξη. * Σκηνοθεσία: Να Χονγκ-τζιν. Πρωταγωνιστούν: Κιμ Γιουν-σουκ, Χα Τζουνγκ-γου, Σεο Γιουνγκ-χι κ.ά. Χώρα: Κορέα. Διάρκεια: 124΄

ΘΕΑΤΡΟ

Ιστορικός Σαίξπηρ

Στο Σύγχρονο Θέατρο Αθήνας δύο σεξπηρικά κείμενα, ο «Ερρίκος 6ος» και ο «Ριχάρδος 3ος», ενώνονται κάτω από τον κοινό ιστορικό άξονα του «Πολέμου των δύο Ρόδων» στη μεσαιωνική Αγγλία και οι δολοπλοκίες, τα ψέματα και οι στυγερές δολοφονίες μοιάζουν να μην έχουν τέλος. Οι Γιώργος Γάλλος και Γιάννος Περλέγκας, αρχικά είχαν αποφασίσει να ασχοληθούν με τον Ριχάρδο Γ, αλλά ομολογούν πως διαβάζοντας τα προηγούμενα ιστορικά έργα του Σαίξπηρ, ανακάλυψαν τον Ερρίκο ΣΤ΄, ο οποίος στην ουσία συνιστά το «πρίκουελ» του Ριχάρδου Γ΄ «Ο Ερρίκος ΣΤ’ απαντούσε πολλά ερωτήματα που είχαμε, ενώ παράλληλα μας βοηθούσε να αντιληφθούμε την ιστορία του Ριχάρδου πιο μακροσκοπικά. Όλα τα πρόσωπα που παρουσιάζονται σχεδόν σχηματικά στον Ριχάρδο σαν θύματά του, προηγουμένως στον Ερρίκο αναπτύσσονται εξίσου αναλυτικά και αποδεικνύονται εφάμιλλοι θύτες με αυτόν. Πήραμε, λοιπόν, την τολμηρή απόφαση να φτιάξουμε μια δική μας σύνθεση κρατώντας όσο μπορούσαμε τη βασική ροή της ιστορίας και τις σχέσεις των προσώπων, κάνοντας φυσικά συγχωνεύσεις και στα γεγονότα και στους ρόλους». Κι αν αγχώνεστε για τη διάρκεια αυτής της παράστασης που κλείνει μέσα της δύο πολύ πυκνά ιστορικά έργα και θέματα όπως ο όρκος, η επιορκία και η πίστη στο βασιλιά, μάθετε πως είναι μόλις δύο ώρες και δέκα λεπτά. Τη μετάφραση του κειμένου υπογράφει ο Νίκος Χατζόπουλος, ενώ για την παράσταση συνεργάστηκαν οι: Εύα Μανιδάκη (σκηνικά/κοστούμια), Σταυρούλα Σιάμου (επιμέλεια κίνησης), Μπάμπης Παπαδόπουλος (μουσική), Αλέκος Γιάνναρος (φωτισμοί). Πρωταγωνιστούν: Γ. Γάλλος, Γ. Γαλάτης, Θ. Δήμου, Γ. Περλέγκας, Μαρία Πρωτόπαπα, Μαρία Τσιμά, Β. Χατζηνικολάου.

 

 

 

google_news_icon

Ακολουθήστε το topontiki.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις.

Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν.

ΡΟΗ ΕΙΔΗΣΕΩΝ

ΕΙΔΗΣΕΙΣ ΔΗΜΟΦΙΛΗ

Το topontiki.gr σέβεται όλες τις απόψεις, αλλά διατηρεί το δικαίωμά του να μην αναρτά υβριστικά σχόλια και διαφημίσεις. Οι χρήστες που παραβιάζουν τους κανόνες συμπεριφοράς θα αποκλείονται. Τα σχόλια απηχούν αποκλειστικά τις απόψεις των αναγνωστών.

ΣΑΒΒΑΤΟ 20.04.2024 01:08