Ακολουθήστε το topontiki.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις.
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν.
Κάμψη τάξης 45-50% σημείωσε η διαφημιστική δαπάνη από τις 11 Μαρτίου και ως το τέλος του μήνα. Όπως γράφουν οι typologies το στοιχείο αυτό παρέθεσε με συνέντευξη του στο Daily Fax ο πρόεδρος της ΕΔΕΕ Μανόλης Παπαπολύζος προσθέτοντας πως για τον Απρίλιο, «οι προβλέψεις είναι πολύ χειρότερες καθώς σε ορισμένες περιπτώσεις ξεπερνάει το 70%».
Επισημαίνει πως τα α ποσοστά ποικίλουν, ανάλογα με τον τομέα. «Τομείς όπως η διαφήμιση και τα media των οποίων η αμοιβή εξαρτάται εν πολλοίς από τον τζίρο στα ΜΜΕ, πλήττονται πολύ σημαντικά. Τομείς όπως ο τομέας PR ή ο τομέας Integrated Marketing Communications, έχουν μικρότερη κάμψη ανάλογα βέβαια με το πελατολόγιο και τις παρεχόμενες υπηρεσίες κάθε εταιρείας».
Ακολουθήστε το topontiki.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις.
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν.
Το topontiki.gr σέβεται όλες τις απόψεις, αλλά διατηρεί το δικαίωμά του να μην αναρτά υβριστικά σχόλια και διαφημίσεις. Οι χρήστες που παραβιάζουν τους κανόνες συμπεριφοράς θα αποκλείονται. Τα σχόλια απηχούν αποκλειστικά τις απόψεις των αναγνωστών.