search
ΣΑΒΒΑΤΟ 20.04.2024 08:46
MENU CLOSE

Vodafone: Αξιοποιεί την τεχνητή νοημοσύνη και φέρνει τον TOBi

22.05.2020 11:17
Vodafone: Αξιοποιεί την τεχνητή νοημοσύνη και φέρνει τον TOBi - Media

 

Η Vodafone κάνει ακόμη πιο εύκολη την επικοινωνία των συνδρομητών της με την εταιρεία, καθώς  αντικαθιστά το email με τον TOBi, έναν ψηφιακό, εικονικό «βοηθό» όλων των πελατών της που αξιοποιεί την Τεχνητή Νοημοσύνη, εξυπηρετεί μέσω chat και λύνει συνήθη προβλήματα.

Ο TOBi, ένα ειδικά διαμορφωμένο bot για τις ανάγκες των πελατών του ομίλου Vodafone, λειτουργεί πιλοτικά από τα μέσα του 2019, έχοντας πραγματοποιήσει εκατοντάδες χιλιάδες συνομιλίες με ανθρώπους, μέσα από τις οποίες εκπαιδεύτηκε και κατάφερε να επιλύσει περίπου 8.000 θέματα που ανέφεραν καταναλωτές. Μάλιστα, ο TOBi φιλοξενείται πλέον και στο My Vodafone App, ενώ εκπαιδεύεται και μαθαίνει έπειτα από κάθε αλληλεπίδραση με τους καταναλωτές, χρησιμοποιώντας αλγόριθμο αιχμής.

Ο TOBi είναι καθημερινά διαθέσιμος στο Vodafone.gr και το My Vodafone app και δίνει στους συνδρομητές τη δυνατότητα να βρουν λύσεις και απαντήσεις στα θέματα που τους απασχολούν, χωρίς να χρειάζεται να καλέσουν στο τηλεφωνικό κέντρο. Το chatbot του Ομίλου Vodafone αναγνωρίζει το αίτημα ή την ερώτηση του πελάτη, και σε περίπτωση που ερωτηθεί για κάτι που ακόμα δεν γνωρίζει, δρομολογεί τη συνομιλία στην κατάλληλη ομάδα Live Chat.

Μάλιστα, στο πλαίσιο της λήψης περιοριστικών μέτρων για την αντιμετώπιση της πανδημίας της νόσου COVID-19, ο TΟBi έλαβε επιπρόσθετη εκπαίδευση, ώστε να παροτρύνει τους πελάτες, ανάλογα με τις ερωτήσεις τους, να αναζητήσουν περισσότερες πρακτικές οδηγίες στην ιστοσελίδα της Vodafone αναφορικά με τον τρόπο που μπορούν να χρησιμοποιήσουν τα προϊόντα και τις υπηρεσίες της εταιρείας από το σπίτι τους, τις παροχές της Vodafone, τις οδηγίες προφύλαξης και αντιμετώπισης κρουσμάτων και την ορθή χρήση του διαδικτύου.

Είναι ενδεικτικό ότι καθ’ όλη τη διάρκεια εφαρμογής των μέτρων περιορισμού της κυκλοφορίας των πολιτών, ο TOBi διαχειρίστηκε περισσότερους από 187 χιλιάδες πελάτες, παρέχοντάς τους οδηγίες και βοηθώντας τους στην απάντηση των ερωτημάτων τους και των αποριών τους.

H διευθύντρια εμπορικών λειτουργιών της Vodafone Ελλάδας, Χριστίνα Παρασκευοπούλου δήλωσε:  «Αξιοποιώντας τις πλέον σύγχρονες τεχνολογίες, όπως η Τεχνητή Νοημοσύνη και τα καλύτερα ψηφιακά κανάλια, η Vodafone παρέχει όλο και περισσότερες δυνατότητες στους πελάτες της, ώστε η αναζήτηση πληροφοριών, η επικοινωνία και οι συναλλαγές τους με την εταιρεία να γίνονται απλά, γρήγορα και ξέγνοιαστα. Ο TΟBi είναι το νεότερο μέλος της ομάδας εξυπηρέτησης πελατών της Vodafone κι ένα πρωτοποριακό εργαλείο που έρχεται να ενδυναμώσει τους καταναλωτές».

 

 

 

google_news_icon

Ακολουθήστε το topontiki.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις.

Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν.

ΡΟΗ ΕΙΔΗΣΕΩΝ

ΕΙΔΗΣΕΙΣ ΔΗΜΟΦΙΛΗ

Το topontiki.gr σέβεται όλες τις απόψεις, αλλά διατηρεί το δικαίωμά του να μην αναρτά υβριστικά σχόλια και διαφημίσεις. Οι χρήστες που παραβιάζουν τους κανόνες συμπεριφοράς θα αποκλείονται. Τα σχόλια απηχούν αποκλειστικά τις απόψεις των αναγνωστών.

ΣΑΒΒΑΤΟ 20.04.2024 08:35