search
ΠΑΡΑΣΚΕΥΗ 19.04.2024 04:53
MENU CLOSE

Ν. Φίλης: Η κυβέρνηση διέλυσε το μάθημα- Έξι στους δέκα μαθητές απουσιάζουν

30.05.2020 14:10
Ν. Φίλης: Η κυβέρνηση διέλυσε το μάθημα- Έξι στους δέκα μαθητές απουσιάζουν - Media

 

Το 61% των μαθητών των Γυμνασίων και των Λυκείων απουσιάζει από τα μαθήματα, τονίζει ο Ν. Φίλης, κάνοντας λόγο για «το αποτέλεσμα μια πρόχειρης και βιαστικής απόφασης της κυβέρνησης».

«Την ίδια στιγμή τα παιδιά αυτά δε συμμετέχουν στην εξ αποστάσεως εκπαίδευση, καθώς οι εκπαιδευτικοί βρίσκονται στην τάξη», συμπλήρωσε μιλώντας στην εκπομπή «MEGA Σαββατοκύριακο». «Η κυβέρνηση διέλυσε το μάθημα», προσέθεσε τονίζοντας ότι δεν υπάρχει καμία εκπαιδευτική αξία στην επιστροφή των μαθητών στις σχολικές αίθουσες, αλλά υπηρετεί πολιτικές σκοπιμότητες για την κατασκευή μιας εικόνας «κανονικότητας».

Σχολιάζοντας την εισήγηση των ειδικών για το άνοιγμα των σχολείων του δημοτικού, παρέθεσε τις απόψεις επιστημόνων και διεθνείς έρευνες που αποκαλύπτουν ότι τα παιδιά είναι μεταδοτικά στη νόσο COVID-19, ενώ ενδέχεται και τα ίδια να νοσήσουν. «Ευχόμαστε να μη συμβεί κάτι και να μην αποδειχθεί επικίνδυνο το ρίσκο», κατέληξε.

Για την επαναφορά της ένδειξης της διαγωγής στα απολυτήρια, ο τομεάρχης Παιδείας του ΣΥΡΙΖΑ έκανε λόγο για τιμωρητική διάταξη, καθώς επιφέρει τον στιγματισμό των μαθητών για όλη τους τη ζωή.

Για το ζήτημα των προσωπικών δεδομένων και την αντιπαράθεση που σημειώθηκε στη Βουλή, ο Ν. Φίλης τόνισε ότι «η διάψευση του υπουργείου είναι επιβεβαίωση». 

«Υπάρχει διαρροή δεδομένων καθηγητών και μαθητών», συμπλήρωσε, ενώ τόνισε πως διέρρευσαν ακόμη και σημειώσεις για τις επιδόσεις των μαθητών. Χαρακτήρισε «ανοχύρωτο» το δίκτυο εξ αποστάσεως εκπαίδευσης που χρησιμοποιεί το υπουργείο, ενώ το στη σελίδα του υπουργείου Παιδείας δεν υπάρχει έστω η επιλογή για την αποδοχή ή μη των coockies.

Τέλος, σε σχέση με το νομοσχέδιο, ο Ν. Φίλης τόνισε την αύξηση των εξεταστικών φραγμών, ενώ έκανε λόγο για «ανταγωνιστικό» νομοσχέδιο, το οποίο «δίνει την ευθύνη για την εκπαίδευση των παιδιών στην οικονομική ικανότητα των γονέων». 

«Το νηπιαγωγείο δεν είναι ένα τυπικό σχολείο», κατέληξε σχολιάζοντας τη θέσπιση νέων θεματικών ενοτήτων, εξηγώντας πως στηρίζεται στην προσωπική σχέση του μαθητή με τον νηπιαγωγείο, η οποία απειλείται με την εισαγωγή πολλαπλών ειδικοτήτων, ενώ εσφαλμένη είναι και η διδασκαλία των Αγγλικών, χωρίς να έχει προηγηθεί η διδασκαλία της μητρικής γλώσσας.

Πηγή: alfavita.gr

google_news_icon

Ακολουθήστε το topontiki.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις.

Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν.

ΡΟΗ ΕΙΔΗΣΕΩΝ

ΕΙΔΗΣΕΙΣ ΔΗΜΟΦΙΛΗ

Το topontiki.gr σέβεται όλες τις απόψεις, αλλά διατηρεί το δικαίωμά του να μην αναρτά υβριστικά σχόλια και διαφημίσεις. Οι χρήστες που παραβιάζουν τους κανόνες συμπεριφοράς θα αποκλείονται. Τα σχόλια απηχούν αποκλειστικά τις απόψεις των αναγνωστών.

ΠΑΡΑΣΚΕΥΗ 19.04.2024 03:10