search
ΠΕΜΠΤΗ 28.03.2024 21:09
MENU CLOSE

Βουλευτής του ΣΥΡΙΖΑ λέει ότι το σύνθημα της τουριστικής καμπάνιας είναι… δανεισμένο από εταιρεία καλλυντικών (Photo)

05.06.2020 16:04
Βουλευτής του ΣΥΡΙΖΑ λέει ότι το σύνθημα της τουριστικής καμπάνιας είναι... δανεισμένο από εταιρεία καλλυντικών (Photo) - Media

 

Με το σύνθημα «Greek summer is a state of mind» (το ελληνικό καλοκαίρι είναι μια διανοητική κατάσταση) παρουσιάστηκε την Πέμπτη το πρώτο βίντεο για την προώθηση του ελληνικού τουρισμού.

Ωστόσο, σύμφωνα με βουλευτή του ΣΥΡΙΖΑ, το σλόγκαν δεν είναι και τόσο… πρωτότυπο, αλλά προέρχεται από αντηλιακά προϊόντα γνωστής εταιρείας καλλυντικών.

Συγκεκριμένα, ο Μάριος Κάτσης, βουλευτής Θεσπρωτίας του κόμματος της μείζονος αντιπολίτευσης, έγραψε στο Twitter, ανεβάζοντας και τη φωτογραφία του «επίμαχου» προϊόντος:

«Οι φήμες που λένε ότι το φετινό spot για τον #τουρισμό είναι από διαφήμιση αντηλιακού έλεγχονται…

Πόσο πληρώθηκε είπαμε;».
 

Επίσης, ο δικηγόρος Βασίλης Σωτηρόπουλος επισήμανε ότι το σλόγκαν έχει κατοχυρωθεί ως trademark από αμερικανική εταιρεία το 2013

google_news_icon

Ακολουθήστε το topontiki.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις.

Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν.

ΡΟΗ ΕΙΔΗΣΕΩΝ

ΕΙΔΗΣΕΙΣ ΔΗΜΟΦΙΛΗ

Το topontiki.gr σέβεται όλες τις απόψεις, αλλά διατηρεί το δικαίωμά του να μην αναρτά υβριστικά σχόλια και διαφημίσεις. Οι χρήστες που παραβιάζουν τους κανόνες συμπεριφοράς θα αποκλείονται. Τα σχόλια απηχούν αποκλειστικά τις απόψεις των αναγνωστών.

ΠΕΜΠΤΗ 28.03.2024 21:09