02/07/2020 12:16:09

ΣΥΡΙΖΑ: Καμπάνια εταιρείας καλλυντικών το όραμα Μητσοτάκη για τον ελληνικό τουρισμό

ΣΥΡΙΖΑ: Εισαγγελέας ζήτησε την Έκθεση Αντικτύπου για τη ζωντανή μετάδοση μαθημάτων - Media

 

«Ο κυβερνητικός εκπρόσωπος είπε πολλά, δεν είπε όμως τίποτα για την ταμπακιέρα. Ας απαντήσει λοιπόν στο απλό: Έκαναν φιέστα με κλεμμένη καμπάνια από εταιρεία καλλυντικών; Ναι ή όχι;», αναφέρει ο ΣΥΡΙΖΑ σε ανακοίνωσή του.

 Κάνει λόγο για «χυδαία ψέματα» του κυβερνητικού εκπροσώπου και αναφέρει ειδικότερα ότι «η κυβέρνηση της ΝΔ ανακοίνωσε στο σχέδιό της την ενίσχυση εκτάκτως στα κονδύλια του ΕΟΤ με επιπλέον 23 εκατ. ευρώ». Επιπλέον, ότι «υποβαθμίζει τον ΕΟΤ, νομοθετώντας, ώστε η αποκλειστική αρμοδιότητά του για την τουριστική προβολή της χώρας να περάσει με απευθείας ανάθεση στην εταιρεία Marketing Greece, κατά παρέκκλιση του εθνικού και ενωσιακού δικαίου και παρά την απόφαση καταπέλτη της Ανεξάρτητης Αρχής Δημοσίων Συμβάσεων». Επίσης ότι «δεν έχει πει ακόμα κουβέντα για τη θύελλα αντιδράσεων, ακόμη και από τα μέλη του Δ.Σ. του ΕΟΤ που η ίδια διόρισε και τα οποία αρνήθηκαν να υπογράψουν αυτές τις σκανδαλώδεις αναθέσεις».

Ο ΣΥΡΙΖΑ σχολιάζει πως «μετά από όλα αυτά, ο κ. Μητσοτάκης παρουσίασε την καμπάνια μιας εταιρείας καλλυντικών ως το όραμά του για τον ελληνικό τουρισμό, ανοίγοντας και επίσημα τον κύκλο του σκανδάλου των απευθείας αναθέσεων» και πως «ο κυβερνητικός εκπρόσωπος αντί να εκτίθεται, θα μπορούσε απλά να ζητήσει μία συγγνώμη για το πρωτοφανές φιάσκο και το όργιο αδιαφάνειας».

ΣΧΟΛΙΑ

Το "Π" σέβεται όλες τις απόψεις, αλλά διατηρεί το δικαίωμά του να μην αναρτά υβριστικά σχόλια και διαφημίσεις. Τα σχόλια απηχούν αποκλειστικά τις απόψεις των αναγνωστών.