search
ΠΕΜΠΤΗ 18.04.2024 06:20
MENU CLOSE

Δύσκολα τα πράγματα για τα ιδιωτικά κανάλια – Περιορισμένη η διαφημιστική αγορά

03.07.2020 06:10
Τηλεόραση - ΣΚΑΪ: Τι σχεδιάζει ο σταθμός για την επόμενη σεζόν  - Media

 

Σε μια περιορισμένη διαφημιστική αγορά, που φτάνει ως και τα 280 εκατ. ευρώ, καλούνται να ανταγωνιστούν οι σταθμοί εθνικής εμβέλειας. Ο Alpha, το Star, ο ΑΝΤ1, ο ΣΚΑΪ, το Open και το Mega παλεύουν καθημερινά για το 65% της τηλεθέασης, αφού το 25% του κοινού κατά τη διάρκεια της πανδημίας μετακινήθηκε στην Cosmote TV, στη Nova και στο Netflix, παράλληλα με τη θέαση των μικρότερων καναλιών. Ταυτόχρονα, το 10% της τηλεθέασης παραμένει στην ΕΡΤ.

Πρακτικά, η κατάσταση αυτή, όπως έχει διαμορφωθεί και από τη συνεργασία Alpha – Star και από τα μηδενικά έσοδα, πιέζει πολύ τους σταθμούς, με αποτέλεσμα να αναμένεται γερό κύμα απολύσεων και άτυπων συγχωνεύσεων με τη μέθοδο της συνεργασίας. Σύμφωνα με το tvnea, αν τα πράγματα σκληρύνουν στο τηλεοπτικό πεδίο, δεν αποκλείεται να υπάρξει αίτημα από σταθμούς για να παρέμβει η Επιτροπή Ανταγωνισμού με εκτεταμένο έλεγχο στον κλάδο.

google_news_icon

Ακολουθήστε το topontiki.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις.

Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν.

ΡΟΗ ΕΙΔΗΣΕΩΝ

ΕΙΔΗΣΕΙΣ ΔΗΜΟΦΙΛΗ

Το topontiki.gr σέβεται όλες τις απόψεις, αλλά διατηρεί το δικαίωμά του να μην αναρτά υβριστικά σχόλια και διαφημίσεις. Οι χρήστες που παραβιάζουν τους κανόνες συμπεριφοράς θα αποκλείονται. Τα σχόλια απηχούν αποκλειστικά τις απόψεις των αναγνωστών.

ΠΕΜΠΤΗ 18.04.2024 04:28