search
ΠΑΡΑΣΚΕΥΗ 19.04.2024 13:04
MENU CLOSE

«Έμφραγμα» σε ΕΛΤΑ Courier και ACS μετά τη Γενική Ταχυδρομική – «Βροχή» οι παραγγελίες στα e-shop

07.12.2020 19:37
«Έμφραγμα» σε ΕΛΤΑ Courier και ACS μετά τη Γενική Ταχυδρομική – «Βροχή» οι παραγγελίες στα e-shop - Media

 

Μετά τη Γενική Ταχυδρομική, η οποία αναγκάστηκε να αναστείλει δύο από τις υπηρεσίες της, προβλήματα στην εξυπηρέτηση των πελατών αντιμετωπίζουν η ΕΛΤΑ Courier και η ACS.

Ο όγκος εργασιών των εταιρειών ταχυμεταφορών έχει αυξηθεί δυσανάλογα, καθώς το lockdown συνέπεσε με την Black Friday και την επερχόμενη εορταστική περίοδο.

«Ο όγκος των αποστολών που καλούμαστε να διαχειριστούμε έχει αυξηθεί περισσότερο από οποτεδήποτε στο παρελθόν» εξηγεί σε ανακοίνωσή της η ΕΛΤΑ Courier.

«Αυτό έχει σαν αποτέλεσμα να δοκιμάζονται οι υποδομές τόσο των ηλεκτρονικών καταστημάτων όσο και των ταχυμεταφορών, με συνέπεια να παρατηρούνται ιδιαίτερα στην Αττική, τροποποιήσεις και αποκλίσεις στους συνήθεις χρόνους διακίνησης και παράδοσης» προσθέτει μεταξύ άλλων.

Αναλυτικά, η ανακοίνωση της ΕΛΤΑ Courier :

«Δεδομένων των ιδιαζουσών συνθηκών που επέφερε το δεύτερο lockdown, η Black Friday αλλά και η επερχόμενη εορταστική περίοδος, ο όγκος των αποστολών που καλούμαστε να διαχειριστούμε έχει αυξηθεί περισσότερο από οποτεδήποτε στο παρελθόν. Ενδεικτικά, σε σχέση με την αντίστοιχη περσινή περίοδο όπου δεν υπήρχαν περιοριστικά μέτρα στην αγορά, το ποσοστό της αύξησης φτάνει έως και το 60,8% ενώ σε σχέση με την περίοδο της άνοιξης υπάρχει αύξηση κατά 22,5%. Αυτό έχει σαν αποτέλεσμα να δοκιμάζονται οι υποδομές τόσο των ηλεκτρονικών καταστημάτων όσο και των ταχυμεταφορών, με συνέπεια να παρατηρούνται ιδιαίτερα στην Αττική, τροποποιήσεις και αποκλίσεις στους συνήθεις χρόνους διακίνησης και παράδοσης. Σε κάθε περίπτωση σας διαβεβαιώνουμε ότι, η ΕΛΤΑ Courier αξιολογεί καθημερινά την τρέχουσα κατάσταση βάσει επιχειρησιακού σχεδίου με σκοπό την ικανοποίηση των υπερβολικά αυξημένων αναγκών των πελατών της, έχοντας ήδη προβεί στην επέκταση των υποδομών της, την ενίσχυση των διαθέσιμων υλικοτεχνικών και ανθρώπινων πόρων και την αναδιαμόρφωση των υπηρεσιών της, έτσι ώστε να ανταποκρίνονται καλύτερα στις ιδιαίτερες συνθήκες. Σας ευχαριστούμε εκ των προτέρων για την κατανόηση και την εμπιστοσύνη σας».

Τι υποστηρίζει η ΑCS

Τη λύπη της για την όποια αναστάτωση έχει προκληθεί εκφράζει και η ACS, υπογραμμίζοντας ότι τα προβλήματα δημιουργήθηκαν λόγω των έκτακτων συνθηκών της αγοράς.

Αναλυτικά, η ανακοίνωση της ACS:

«Η ACS, με αίσθημα ευθύνης προς το καταναλωτικό κοινό, έχει επιλέξει την ειλικρινή και τακτική ενημέρωση των πελατών της για τις εξελίξεις, τις αναγκαίες τροποποιήσεις στη διαχείριση των αποστολών και τις προσαρμογές των υπηρεσιών της, λόγω της πανδημίας. Η εταιρεία συνεχίζει καθημερινά να αξιολογεί την τρέχουσα κατάσταση και λειτουργεί επεμβατικά με πρόσθετο ανθρώπινο δυναμικό, μεταφορικά μέσα και νέες υποδομές, για να επιτύχει χρόνους διακίνησης των αποστολών όσο πιο κοντά γίνεται στα συνήθη επίπεδα. Ο συνδυασμός του τρέχοντος lockdown, της Black Friday και της προ-εορταστικής περιόδου έχει ωθήσει τον όγκο των αποστολών που μας εμπιστεύονται οι πελάτες μας σε πρωτοφανή επίπεδα, πολύ υψηλότερα από το προηγούμενο lockdown αλλά και οποτεδήποτε στο παρελθόν. Δεδομένων των συνθηκών αυτών, και ως αποτέλεσμα της σημαντικής αύξησης των αποστολών κατά την τρέχουσα εβδομάδα, ο μέσος χρόνος διακίνησης των αποστολών αναμένεται να φθάσει τις 6 εργάσιμες ημέρες, ενώ ενδέχεται κυρίως στην Αττική και τη Θεσσαλονίκη να ξεπεράσει τους χρόνους αυτούς. Σε κάθε περίπτωση, θα θέλαμε να σας διαβεβαιώσουμε ότι η ACS συνεχίζει τις προσπάθειές της και αξιολογεί τις παρεχόμενες υπηρεσίες της με σκοπό να συναντήσει τις προσδοκίες των πελατών της, ενώ συνιστά στους καταναλωτές να αποφεύγουν την αποστολή ευπαθών προϊόντων την περίοδο αυτή. Λυπούμαστε για οποιαδήποτε αναστάτωση ενδεχομένως προκληθεί λόγω των έκτακτων συνθηκών της αγοράς. Σας ευχαριστούμε για την κατανόηση, την εμπιστοσύνη σας και την υπομονή σας, ενώ δεσμευόμαστε να σας κρατούμε ενήμερους για τυχόν νεότερες εξελίξεις».

Γενική Ταχυδρομική: Αναστέλλονται άμεσα όλες οι πρόσθετες υπηρεσίες πλην της βασικής υπηρεσίας είτε απλής αποστολής είτε αποστολής με αντικαταβολή

Η Γενική Ταχυδρομική αναγκάστηκε να αναστείλει δύο από τις υπηρεσίες της, όπως ενημέρωσε σε σχετική ανακοίνωση, προκειμένου να ανταποκριθεί στην αυξημένη ζήτηση αυτή την περίοδο.

Στην ανακοίνωση της αναφέρει: «Η απρόβλεπτα παρατεταμένη αναστολή λειτουργίας των καταστημάτων λιανικής πώλησης και η εντελώς αστάθμητη πρόβλεψη ως προς τον χρόνο επαναλειτουργίας τους έχουν δημιουργήσει ασφυκτικές πιέσεις σε όλα τα δίκτυα μεταφορών. Η πίεση αυτή αναμένεται να ενταθεί τις επόμενες μέρες λόγω της εορταστικής περιόδου, αφού, κατά παράδοση, αυτό το χρονικό διάστημα παρατηρείται κατακόρυφη αύξηση λιανικών πωλήσεων που υπό τις παρούσες συνθήκες εξυπηρετούνται στο σύνολό τους από ηλεκτρονικές αγορές και άρα καταλήγουν στον αγοραστή μέσω υπηρεσιών ταχυμεταφοράς.

Στη Γενική Ταχυδρομική έχουμε έγκαιρα δημιουργήσει τις αναγκαίες υποδομές ώστε να μπορούμε να διεκπεραιώσουμε όγκους έως και 60% αυξημένους σε σχέση με την περίοδο “κανονικότητας”. Παρά ταύτα η πίεση που ασκεί η αγορά ξεπερνάει ήδη αυτή τη δυνατότητα με άμεση συνέπεια τη δημιουργία δυσλειτουργικών φαινομένων [καθυστερήσεις, λάθη, ζημιές, παράπονα κτλ]. Δεν είναι χωρίς σημασία η επισήμανση ότι σε όχι λίγες περιπτώσεις παρατηρείται πλήρης αδυναμία κατανόησης από χρήστες [αποστολείς ή παραλήπτες], αδυναμία που σχετίζεται με την εντελώς λανθασμένη [και σαφώς υποτιμημένη] άποψη για τη συγκεκριμένη υπηρεσία που αποτελεί το βασικό επιχειρηματικό αντικείμενο της Γενικής Ταχυδρομικής.

Κάτω από αυτές τις συνθήκες και για όσο διαρκεί αυτή η μη ομαλή κατάσταση είμαστε υποχρεωμένοι να λάβουμε κάποια μέτρα έτσι ώστε αφενός μεν να διατηρήσουμε ως Γενική Ταχυδρομική ένα καλό επίπεδο υπηρεσιών αφετέρου δε οι άνθρωποι που εργάζονται στη Γενική Ταχυδρομική να μπορούν να δουλεύουν κατά το δυνατόν ανθρώπινα.

Αναστέλλονται άμεσα όλες οι πρόσθετες υπηρεσίες πλην της βασικής υπηρεσίας είτε απλής αποστολής είτε αποστολής με αντικαταβολή [ενδεικτικά αναστέλλονται οι αποστολές σπέσιαλ, παράδοση Σάββατο, παράδοση σε Δυσπρόσιτες κτλ]

Για κάθε επείγουσα περίπτωση μπορεί να χρησιμοποιηθεί η νέα υπηρεσία “VIP αποστολή” [προσοχή ! Έχει αυξημένο κόστος, παρέχεται σε συγκεκριμένη περιοχή και δεν έχει απεριόριστες δυνατότητες] που δημιουργήθηκε ακριβώς για τέτοιες περιπτώσεις».

Καταγγελίες για τα e-shop

Τετραπλάσιο αριθμό καταγγελιών συγκριτικά με δύο χρόνια πριν, αναμένεται να συγκεντρώσει ο Συνήγορος του Καταναλωτή έως το τέλος της χρονιάς για παραγγελίες και αγορές σε ηλεκτρονικά καταστήματα που δεν ήρθαν ποτέ, καθυστέρησαν αδικαιολόγητα, κλπ.

Δέκα απ΄ αυτές τις περιπτώσεις μάλιστα που αφορούν e-shops με έδρα στην Ελλάδα, τα οποία εμφάνισαν προϊόντα ως «κράχτες» με εμφανώς χαμηλότερη τιμή πώλησης από το μέσο όρο σε άλλα καταστήματα, δέχτηκαν παραγγελίες, προπληρώθηκαν από τους καταναλωτές, αλλά ποτέ δεν έφτασαν στην πόρτα τους καθώς το κατάστημα κατέβασε …ηλεκτρονικά ρολά, έχουν ήδη οδηγηθεί στον Εισαγγελέα από τον Συνήγορο του Καταναλωτή, Λευτέρη Ζαγορίτη, όπως επισημαίνει ο ίδιος στο ethnos.gr.

 

google_news_icon

Ακολουθήστε το topontiki.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις.

Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν.

ΡΟΗ ΕΙΔΗΣΕΩΝ

ΕΙΔΗΣΕΙΣ ΔΗΜΟΦΙΛΗ

Το topontiki.gr σέβεται όλες τις απόψεις, αλλά διατηρεί το δικαίωμά του να μην αναρτά υβριστικά σχόλια και διαφημίσεις. Οι χρήστες που παραβιάζουν τους κανόνες συμπεριφοράς θα αποκλείονται. Τα σχόλια απηχούν αποκλειστικά τις απόψεις των αναγνωστών.

ΠΑΡΑΣΚΕΥΗ 19.04.2024 13:03