Ακολουθήστε το topontiki.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις.
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν.
Η WIND Ελλάς, κατανοώντας τις αυξημένες ανάγκες επικοινωνίας στη Λάρισα και στην Ελασσόνα, ύστερα από τον σεισμό που έπληξε την περιοχή, ενημερώνει τους κατοίκους και συνδρομητές της, ότι βρίσκεται κοντά τους με δωρεάν υπηρεσίες επικοινωνίας.
Συγκεκριμένα σε όλους τους:
προσφέρεται από σήμερα και για εφτά (7) ημέρες, δωρεάν χρόνος ομιλίας 1500 λεπτών προς όλους τους εθνικούς προορισμούς (κινητά και σταθερά) καθώς και 1.5GB.
Παράλληλα, η WIND σταμάτησε από την πρώτη στιγμή τη διαδικασία φραγής εισερχομένων/ εξερχομένων κλήσεων στις συνδέσεις συμβολαίου μέχρι τέλος Μαρτίου.
Τα καταστήματα της WIND στη Λάρισα, στην Ελασσόνα και στον Τύρναβο είναι στη διάθεση των συνδρομητών, δίνοντας άμεση προτεραιότητα στην εξυπηρέτηση και την κάλυψη των αναγκών όσων έχουν πληγεί από τον σεισμό.
Επιπλέον, η WIND Ελλάς ενημερώνει ότι από την πρώτη στιγμή το Εθνικό Κέντρο Διαχείρισης Δικτύου έχει θέσει υπό 24ωρη παρακολούθηση την περιοχή για άμεση αποκατάσταση τυχόν τεχνικών θεμάτων, χωρίς ωστόσο να χρειαστεί επιτόπια παρέμβαση.
Ακολουθήστε το topontiki.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις.
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν.
Το topontiki.gr σέβεται όλες τις απόψεις, αλλά διατηρεί το δικαίωμά του να μην αναρτά υβριστικά σχόλια και διαφημίσεις. Οι χρήστες που παραβιάζουν τους κανόνες συμπεριφοράς θα αποκλείονται. Τα σχόλια απηχούν αποκλειστικά τις απόψεις των αναγνωστών.