search
ΠΑΡΑΣΚΕΥΗ 19.04.2024 05:28
MENU CLOSE

Η σελίδα του λοξού

20.10.2012 08:50
oldphotospod_1710_059_cmyk1350550075.jpg

♦ Τίποτα δεν είναι όπως παλιά. Ακόμα κι εκείνα που τόσα χρόνια μεταμφιεσμένα κρατούσαν τη λεπτομέρεια της αξιοπρέπειας στους εκ γεννήσεως κύκλους.

♦ Τίποτα δεν είναι όπως παλιά. Ακόμα κι εκείνα που τόσα χρόνια μεταμφιεσμένα κρατούσαν τη λεπτομέρεια της αξιοπρέπειας στους εκ γεννήσεως κύκλους. Κανένα σημάδι στη διαδικασία δεν προλογίζει ούτε καν, ένα τόσο δα μικρό όνειρο. Σκοτάδι πηχτό.
♦ Κι οι πεταλούδες τίναξαν τη σκόνη συμφιλιωμένες και σύρθηκαν στην ανυπαρξία ακολουθώντας την καταγωγή τους.
♦ Τα κείμενα πρωτοστάτησαν στην ακολουθία της παράνοιας και η αληθοσύνη ξεσκέπασε την κρυμμένη πραγματικότητα. Θεατρικές παραστάσεις των συναισθημάτων και πέρα βρέχει. Χοντρές σταλαγματιές απορρίψεως με τα σημάδια να χώνουν τα νύχια τους κατάσαρκα.
♦ Πολιτεία ναρκωμένη στην αφάνεια που δημιούργησε η απουσία της φαιάς ουσίας και ρυθμιστές επαγγελματίες παλινδρομούν ορίζοντας τα χαρακτηριστικά επιρρήματα των ενστίκτων.
♦ Επαναλήψεις τοποθετήσεων χαρακτήρος απολογητικού και η ανικανότητα, παγκοσμιοποιημένη έννοια, συνθέτει το τοπίο της θλίψε-ως.
♦ Επιτροπή τριμελούς περιπλοκής καθαρά για συμβολικούς λόγους και οι κυβοπαικτούντες αφήνουν απογυμνωμένο το πείραμα.
♦ Οι συζητήσεις καθημερινή ασυναρτησία του κρυμμένου λόγου αποπροσανατολίζουν τις επιδιώξεις των συνευρισκομένων.
♦ Και το αντίτιμο της σωτηρίας των σωμάτων μακρόσυρτο επιφώνημα δεν βρίσκει στο σημείο της στίξεως την κατάληξή του.
Μπλέξαμε, ακούγεται στο παραμιλητό κι ο αντίλαλος καταφεύγει καταπονημένος στον επίλογο.
♦ Η κοινωνία τρομαγμένη παραλογίζεται, τα συναισθήματα προσεγγίζουν την τεντωμένη γραμμή κι ένα απεριόριστο κενό καθηλώνει στο πουθενά της περιγραφής τις παραγράφους.
♦ Είδωλα της καταστροφής αναλογίζονται τον πρότερο άτιμο βίο και φωνασκούν επιρρίπτοντας αλογίστως τις ευθύνες προς όλες τις κατευθύνσεις. Βολεμένοι και πολυτελείς, πρωτοβάθμιας ικανότητας κατασκευάσματα, μαριονέτες μιας αντιαισθητικής πραγματικότητας, παρατρεχάμενοι όλων των χρονικών προσδιορισμών, της παρακμής ξεφωνητά, επηρμένοι ηλίθιοι, αναλύουν τα δοσμένα θέματα με τη δοκησισοφία της ευήθειας, αποσπώντας τη συγκατάβαση του κουρδισμένου πλήθους.
♦ Μετοχές της κρίσεως, χαρτιά τσαλακωμένα στο περιβόλι της λάσπης που σκόρπισε η ανοχή των καιρών της δυσμορφίας.
♦ Και τρία πουλάκια κάθονται και αλλήθωρη η συνοικία ακροβατεί περιπλεγμένη στον κυκεώνα της βλακείας που της υπογράφουν παντοιοτρόπως τα ονοματεπώνυμα των υπερώων.
♦ Συναίνεση και συνενοχή.
♦ Στους πεζοδρόμους οι περιπατητές αναλίσκονται σε αντιπαραθέσεις αλλουνού ιερέως ευαγγέλια και το ερωτηματικό αγνοεί τη θέση του στο τέλος της προτάσεως.
♦ Υπήκοοι ολίγιστοι της επικράτειας, χαχανιστές του τρόπου ζωής των μεσημεριών, περιδιαβαίνουν λες και παρευρίσκονται στη σκηνή. Διακοσμητικά φυτοδοχεία ανάλογης οξύνοιας.
♦ Υπόφαιο του Οκτωβρίου.
♦ Η κούφια ζέστη δυσαρέσκεια του φθινοπώρου δίνει στη μελαγχολία της εποχής την οξεία της απογοήτευσης.
♦ Η βροχή ξεδιπλώνει δειλά την αισθαντικότητά της και μάτια μισόκλειστα δέχονται τις σταλαγματιές αναζητώντας την ψευδαίσθηση στην υγρασία.
♦ Το γέλιο συνάντησε την τρέλα και χάθηκε στο ξέφωτο. Τα σώματα ακολούθησαν. Ένα σιδερένιο κουτί, με μια παλιά ετικέτα. Οι φωνές άνοιξαν τα στόματα.
♦ Και ένας ήχος επιμανής ανακατεύτηκε στην ερμηνεία
♦ προ μαντεύοντας το χειρότερο.
 
-Μικρο-εργασία
-Και επειδή η σύνθετη
λέξη μπορεί να προκαλέσει τριγμούς στο γλωσσικό πρόβλημα των ημεδαπών ως από μηχανής θεός ξεπετάγεται το μερεμέτι, ανατολίτικης ρίζας και νοοτροπίας, να βοηθήσει τη λεπτομέρεια της κρίσεως στην καθημερινότητα.
-Στις πολύβουες λεωφόρους της πρωτεύουσας πόλεως, πολυτελή τα καταστήματα. Επιγραφές βαρύγδουπης πολυτέλειας και καλοντυμένοι οι υπάλληλοι. Στο κέντρο, δεσπόζει φιγούρα ξεπατικωμένη από περιοδικό ποικίλης ύλης ενδεδυμένο στην τρίχα ελαφρά προεξέχουσα κοιλιακή χώρα και την απαραίτητη σβηστή χοντρή πιπίλα στα παχύσαρκα χείλια.
-Στο πεζοδρόμιο, στην απόσταση ανάμεσα στα πατήματα των τροχών και των βημάτων.
-Δυο εργάτες, ένα καροτσάκι πράσινο, μια χαρτοσακούλα με σκόνη, ψιλό χαλικάκι, ένας τενεκές και νερό. Σκυρόδεμα της στιγμής. Χαρμάνι αυθαίρετο.
-Και να η ράμπα, εκ της γαλλικής ρίζας, αλλά ελληνικής νοοτροπίας, να φανερώνεται προς διευκόλυνση των εργασιών του ασύδοτου Ελληναρά, ο οποίος παρακολουθεί με ύφος ρήματος γενεσιουργού πράξεως τα δρώμενα, χωρίς να αλλάζει ο χρωματισμός στο φιλότιμό του.
-Παραγύρως κόσμος και κοσμάκης αδιάφορος να προσπερνά το περιστατικό ενισχύοντας τη μητρική άποψη περί ανακατέματος και σποράς.
-Η ημεδαπή γέμισε με γεφυρώματα, οι συνειδήσεις έφτιαξαν τις κατάλληλες ράμπες για να απενοχοποιηθούν και τα πεζοδρόμια συναντήθηκαν με τους δρόμους.
-Στην πρωτεύουσα πόλη όπου και να σταθείς, μια ράμπα θα πληγώνει πάντα τη λεπτομέρεια.
-Ενώ η αυθάδεια πεταμένη στο περιστατικό
-Συνεχίζει να προκαλεί ανήκεστο βλάβη στην αισθητική.
 
Θαλάμη
Ευφάνταστο το απεικόνισμα
Στη βάση
Οπή
Των τρωκτικών
Στο λυκόφως και στο σκοτάδι
Με το κόκκινο χαλί
Βαμμένο στο δάπεδο
Να υποκρίνεται
Την υποδοχή
Της βαρυπρεπούς φιλοξενίας
Τρύπα
Οφθαλμοπλανίας
Γράψιμο
Στο λευκό
Με το υπονοούμενο του
ενδύματος
Στην πολυτέλεια
Και χαμηλά
Στα ακίνητα σώματα
Περιγελά η πραγματικότητα
Ζωγραφίζοντας
Την αφαίρεση

google_news_icon

Ακολουθήστε το topontiki.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις.

Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν.

ΡΟΗ ΕΙΔΗΣΕΩΝ

ΕΙΔΗΣΕΙΣ ΔΗΜΟΦΙΛΗ

Το topontiki.gr σέβεται όλες τις απόψεις, αλλά διατηρεί το δικαίωμά του να μην αναρτά υβριστικά σχόλια και διαφημίσεις. Οι χρήστες που παραβιάζουν τους κανόνες συμπεριφοράς θα αποκλείονται. Τα σχόλια απηχούν αποκλειστικά τις απόψεις των αναγνωστών.

ΠΑΡΑΣΚΕΥΗ 19.04.2024 03:10