search
ΠΑΡΑΣΚΕΥΗ 19.04.2024 21:46
MENU CLOSE

Η σελίδα του λοξού

17.11.2012 22:00
oldphotospod_1511_059_cmyk.pdf_-_adobe_acrobat_professional1353002298.jpg

◆ Επί των ημερών ◆ Της λήγουσας εποχής ◆ Τα κεφαλαία γράμματα της επικαιρότητας επαναπροσδιόρισαν την πρωτοκλισία της κρίσεως

◆ Επί των ημερών

◆ Της λήγουσας εποχής

◆ Τα κεφαλαία γράμματα της επικαιρότητας επαναπροσδιόρισαν την πρωτοκλισία της κρίσεως

◆ Στα μίζερα καταγώγια της ανυπαρξίας στρόγγυλα σχήματα φανέρωσαν την απογύμνωση των ατάλαντων κατασκευασμάτων.

◆ Ενώ στις μεγάλες αίθουσες τα τεχνάσματα του κατευθυντήριου λόγου συγκέντρωσαν τους αριθμούς στα υποδοχεία της καταφάσεως, παρηκμασμένοι οδοιπόροι της συναλλαγής σήκωσαν την παντιέρα του παράφωνου αιτήματος της διαφορετικότητος κάτω απ’ τον ήλιο και ο αυτοματισμός του επιθέτου της κοινωνίας λειτούργησε πάραυτα αφήνοντας τα φάσκελα να προσγειωθούν στην κακομοιριασμένη γυάλινη εκδοχή της αληθείας.

◆ Οι αντιθέσεις, σχήματα λόγου παρωχημένης σκέψεως, προσπάθησαν να αλλάξουν ενδυματολογικώς τον Εμμανουήλ. Αλλά εις μάτην.

◆ Στους ορισμούς των ευθυγράμμων τμημάτων η αρχή και το τέλος, αυτονόητα σημάδια, προσμετρούν την απόσταση αφήνοντας στην ερμηνεία τη μονοδιάστατη άποψη περί της χρησιμότητας των ανθέων.

◆ Εισηγήσεις και επιχειρήματα χλιαρού λυγμού στα έδρανα των διορισμένων πυγών και η κληρονομικότητα των συνθηκών σύρει τας τρίχας των παχέων κεφαλών προς την άνοδον της απερίγραπτης εξηγήσεως.

◆ Ωχ, μάνα μου. Αναστεναγμός εντός της φράσεως, ανεπιτήδευτου πόνου καθημερινής τοποθετήσεως των ψυχών και των σωμάτων, ημών και υμών.

◆ Οι επιλογές, αναρτήσεις παθολογικών εμμονών, δίνουν στη συνοικιακή αντίληψη τα δικαιολογήματα της συνέχειας.

◆ Και τα αποκυήματα της νοσηρής συλλογιστικής μονολογούν εντός πλαισίου τον κατακερματισμό της συγκροτημένης διαδικασίας των προτάσεων.

◆ Και στην ουσία των αναγνώσεων η αρχή, το μέσον και το τέλος, με την ύστερη λέξη να παιχνιδίζει στα βλέφαρα την ακατάφραστη συμπλοκή της αισιοδοξίας με τη μελαγχολία. Κατανοήσεως φωνή και το χαμόγελο της ικανοποιήσεως στάθηκε μονομιάς στην πεπλατυσμένη κυκλική στοματική γραμμή του βράχου της νοημοσύνης.

◆ Στους χώρους των κρεμασμένων σημειωμάτων οι επαναλήψεις των γραμμών αναδεικνύουν πολλαπλασιαστικά την απουσία των καινούργιων ιδεών.

◆ Μούχλα και παντεσπάνι διαμοιράζονται με την πολυχρωμία να φαντάζει κρύα ομορφιά καθηλωμένη στην ολίγιστη μεταποίηση παλαιότροπων παραγράφων.

◆ Αποφορτισμός.

◆ Η προστακτική του φθινοπώρου προσκάλεσε τον χειμώνα.

◆ Ο σαρκασμός, έννοια πολυσήμαντη, επινόησε τους αμυντικούς συλλογισμούς του επερχόμενου σκότους.

◆ Αναλύσεις επί των αναλύσεων να έρχονται στα χείλια μετρικά διακεκομμένες οδηγίες κατευθύνσεως, στα λίκνα, στα πατώματα, καθέτως και οριζοντίως.

◆ Και ο ήλιος κρύβεται στα υπόγεια του επιμυθίου.

◆ Ο Νοέμβριος αποσύρεται σταθερά. Στο ημερολόγιο τα τετράστιχα συνεχίζουν στον ρυθμό του εγχόρδου σκορπίζοντας την ξεχωριστή ομορφιά της αφέλειας.

◆ Στα νεφελώματα οι εξέχοντες ακολουθούν την πεπατημένη. Στις σειρές τα χειροκροτήματα περιμένουν την εκπυρσοκρότηση και στο βασίλειο της ηλιθιότητας οι υπήκοοι ψωνίζουν μονόστηλα χαμόγελα απ’ τη μισογκρεμισμένη παράγκα.

◆ Ασύλληπτο το μέγεθος της μοναξιάς, όταν τελειώνει το ερώτημα. Αναδρομή στις καμάρες με τα χιλιοτρυπημένα στηρίγματα της κυρτής στέγης. Με τις φωλιές των μικρών πουλιών και τους πεσμένους σοβάδες.

◆ Ψηφιδωτά ανεπιτήδευτης αισθητικής

◆ Στους καιρούς των αναμνήσεων.

Μυογράφημα

Μια πόρτα. Στον προθάλαμο συνωστισμός. Τρεχούμενα νερά. Χέρια να περιπλέκονται. Κινήσεις της καθαριότητας στο γεμάτο φως πίσω απ’ το σκοτεινό θορυβώδες. Δύο γένη στην ιεροτελεστία. Σιωπηλά σχήματα με το χαμόγελο να διαχωρίζεται. Μπροστά στην πορσελάνη η επιτυχία της ανακουφίσεως, με την πλάτη στον τοίχο η αγωνία της αναμονής.

Δυο πόρτες. Ζωγραφισμένες. Ευφάνταστος ο τρόπος της διαφορετικότητας. Γράμματα, σχήματα, εικόνες. Από τη μια οι μεν κι απ’ την άλλη το αντίστοιχο συμπλήρωμα της εκφράσεως στη μεταφορά και στην κυριολεξία του παιγνίου της αλλόγλωσσης σημασιολογίας.

Αντιμέτωποι. Η ματιά χαμηλά. Σώμα σκυφτό. Στόμα σφιγμένο. Το χέρι να ακουμπά στο πόμολο. Απότομη περιστροφή. Χωρίς αποτέλεσμα.

Αντιμέτωποι. Η ματιά ψηλά. Η γλώσσα να κρέμεται λίγο έξω απ’ τα χείλια.

Ανασήκωμα του καρπού. Ο δείκτης να φτιάχνει την εξοχή της γωνίας. Δυο φορές ο κτύπος. Αργός, δυνατός. Σιωπή! Επανάληψη κρότου.

«Άλλος!».

Με την εισαγωγή κοφτή και την κατάληξη μακρόσυρτη.

Αντωνυμία αόριστη, χρήσεως ουσιαστικής δίχως πρόσωπο πίσω από το ξύλο.
Κελάρυσμα του νερού. Μορφασμός συγκατάβασης στη συνάντηση των βλεμμάτων. Παραμέρισμα. Είσοδος, έξοδος.

Στη μεγάλη αίθουσα το πλήθος λικνίζεται ηδυπαθώς. Στην υάλινη κύλικα η υγρή φωτιά παρασύρει τις διαθέσεις. Χέρια, πόδια και βλέμματα στη συμμετοχή.

«Μια μπίρα,παρακαλώ».

Κι η νύχτα τρέχει αλόγιστα.

Στον προορισμό.

Πίσω απ’ την ξύλινη πόρτα.

Δευτέρωμα οινοφορείου

Στους αδειανούς θρόνους
Η σιωπή έψαξε στα μικρά χαρτιά
Και έπιασε την τελεία
Στην άκρη
Με τους αγκώνες στα μεγάλα
κόκκινα τετράγωνα
Ο μισός αιώνας
Αφήνει τα χνότα του
Στις χούφτες το γυαλί
Αναδρομή
Ανακεφαλαίωση
Σιγοτραγούδισμα
Αναφορές
Στα καταγώγια της αληθοσύνης
Όταν πέφτει η νύχτα
Πιο χαμηλά

google_news_icon

Ακολουθήστε το topontiki.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις.

Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν.

ΡΟΗ ΕΙΔΗΣΕΩΝ

ΕΙΔΗΣΕΙΣ ΔΗΜΟΦΙΛΗ

Το topontiki.gr σέβεται όλες τις απόψεις, αλλά διατηρεί το δικαίωμά του να μην αναρτά υβριστικά σχόλια και διαφημίσεις. Οι χρήστες που παραβιάζουν τους κανόνες συμπεριφοράς θα αποκλείονται. Τα σχόλια απηχούν αποκλειστικά τις απόψεις των αναγνωστών.

ΠΑΡΑΣΚΕΥΗ 19.04.2024 21:45