search
ΠΕΜΠΤΗ 28.03.2024 13:49
MENU CLOSE

Συνεχίζονται οι έρευνες για τον εντοπισμό των οκτώ αγνοoύμενων ναυτικών του PIRI REIS

30.04.2013 05:42
Συνεχίζονται οι έρευνες για τον εντοπισμό των οκτώ αγνοoύμενων ναυτικών του PIRI REIS - Media

Συνεχίζονται εκ νέου σήμερα, οι έρευνες του λιμενικού σώματος στη θαλάσσια περιοχή της νήσου Σαπιέντζα, 87 μίλια νοτιοδυτικά της Πύλου, για τον εντοπισμό των οκτώ αγνοούμενων ναυτικών του φορτηγού πλοίου PIRI REIS

Συνεχίζονται εκ νέου σήμερα, οι έρευνες του λιμενικού σώματος στη θαλάσσια περιοχή της νήσου Σαπιέντζα, 87 μίλια νοτιοδυτικά της Πύλου, για τον εντοπισμό των οκτώ αγνοούμενων ναυτικών του φορτηγού πλοίου PIRI REIS, που, φορτωμένο με λίπασμα, βυθίστηκε μετά από σύγκρουση με το φορτηγό πλοίο CONSOUTH, με αποτέλεσμα να χάσουν τη ζωή τους δύο ναυτικοί και να αγνοούνται άλλοι οκτώ.
 
Στις έρευνες συμμετέχει ένα σκάφος ανοιχτής θαλάσσης του λιμενικού σώματος, τρία παραπλέοντα πλοία και ένα αεροσκάφος.
 
Επτά μέλη του πληρώματος του PIRI REIS, υπήκοοι Συρίας, διασώθηκαν χθες από το πλήρωμα του φορτηγού πλοίου CONSOUTH, το οποίο έχει υπoστεί υλικές ζημιές και οδηγείται συνοδεία δύναμης του λιμενικού σώματος στο λιμάνι της Καλαμάτας.
 
Στο λιμεναρχείο Καλαμάτας θα μεταβεί σήμερα κλιμάκιο της Ελληνικής Υπηρεσίας Διερεύνησης Ναυτικών Ατυχημάτων (ΕΛ.Υ.Δ.Ν.Α.), προκειμένου να ρίξει φως στα ακριβή αίτια του ναυτικού δυστυχήματος.
 
Το PIRI REIS, ήταν τουρκικών συμφερόντων, με σημαία Cook Islands και πλήρωμα 17 υπήκοους Συρίας, ενώ το CONSOUTH, γερμανικών συμφερόντων, με σημαία Αντίκουα Μπαρμπούντα, κενό φορτίου και είχε πλήρωμα πέντε Ρώσους, 10 Πολωνούς και έναν Φιλιππινέζο.
 
Από τη βύθιση του πλοίου δεν έχει προκληθεί θαλάσσια ρύπανση. Σύμφωνα με πληροφορίες, μικρή ποσότητα πετρελαίου ιριδίζουσας μορφής που εμφανίστηκε στη θαλάσσια περιοχή είναι αυτοδιαλυόμενη και δεν είναι απαραίτητο ότι προέρχεται από το ναυάγιο.
 
Το συγκεκριμένο βάθος στην περιοχή, που είναι διεθνή ύδατα, είναι 2.500 μέτρα και το ναυάγιο δεν εγκυμονεί κινδύνους.
 
Στελέχη του εμπορικού ναυτικού εκτίμησαν ότι για το θέμα του ναυαγίου, υπάρχει υπαιτιότητα και των δύο πλοιάρχων, καθώς παρέβησαν τη διεθνή σύμβαση και τους διεθνούς κανονισμούς του 1972, προς αποφυγή συγκρούσεων στη θάλασσα, που υπογράφηκε στο Λονδίνο.
 
Στη σύμβαση περιγράφονται όλα τα μέσα (φώτα ναυσιπλοΐας, σήματα ημέρας και ομίχλης όπως και χειρισμοί και υποχρεώσεις) προκειμένου να αποφευχθεί μία σύγκρουση πλοίων.
 
Οι ίδιοι δεν αποκλείουν επίσης, λόγω του γεγονότος ότι το ναυτικό δυστύχημα έγινε τα ξημερώματα κάποιοι από τους αγνοούμενους ναυτικούς, να είναι εγκλωβισμένοι στις καμπίνες του βυθισμένου πλοίου.

google_news_icon

Ακολουθήστε το topontiki.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις.

Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν.

ΡΟΗ ΕΙΔΗΣΕΩΝ

ΕΙΔΗΣΕΙΣ ΔΗΜΟΦΙΛΗ

Το topontiki.gr σέβεται όλες τις απόψεις, αλλά διατηρεί το δικαίωμά του να μην αναρτά υβριστικά σχόλια και διαφημίσεις. Οι χρήστες που παραβιάζουν τους κανόνες συμπεριφοράς θα αποκλείονται. Τα σχόλια απηχούν αποκλειστικά τις απόψεις των αναγνωστών.

ΠΕΜΠΤΗ 28.03.2024 13:45