Ακολουθήστε το topontiki.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις.
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν.
Η πτώση της διαφημιστικής δαπάνης στον χώρο των ΜΜΕ συνεχίστηκε και για τον Σεπτέμβριο.
Η πτώση της διαφημιστικής δαπάνης στον χώρο των ΜΜΕ συνεχίστηκε και για τον Σεπτέμβριο. Πιο συγκεκριμένα, για τον πρώτο μήνα του φθινοπώρου η συνολική διαφημιστική δαπάνη μειώθηκε κατά 12,71%, με τη μεγαλύτερη μείωση να καταγράφεται στον χώρο του ραδιοφώνου μιας και οι ραδιοφωνικοί σταθμοί είδαν τα διαφημιστικά έσοδά τους να «πέφτουν» κατά 30,54% σε σχέση με τον περσινό Σεπτέμβριο. Οι εφημερίδες, ωστόσο, χάρη και στην προεκλογική περίοδο, είδαν να αυξάνονται τα διαφημιστικά τους έσοδα κατά 4,36% σε σύγκριση με τον Σεπτέμβριο του 2008. Η τηλεόραση, με τη σειρά της, είδε τα έσοδά της από τη διαφήμιση να υποχωρούν κατά 12,29%, όπως ακριβώς και ο χώρος των περιοδικών, που υπέστη μείωση της τάξης του 19,61%.
Ακολουθήστε το topontiki.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις.
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν.
Το topontiki.gr σέβεται όλες τις απόψεις, αλλά διατηρεί το δικαίωμά του να μην αναρτά υβριστικά σχόλια και διαφημίσεις. Οι χρήστες που παραβιάζουν τους κανόνες συμπεριφοράς θα αποκλείονται. Τα σχόλια απηχούν αποκλειστικά τις απόψεις των αναγνωστών.